اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: یزد ، جاده مهریز به یزد ، دوراهی بافق داخل شهرک نوآوران
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، به مدیریت آقای آواره در یزد آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، آدرس باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد

تولید و نصب انواع باک ها آلومینیوم

نصب کاسه آبگیر باک آلومینیوم

جابجایی باطریها و اگزوز و سیستم بادی انواع ماشین های چینی

همراه با کارت گارانتی 6 ساله

 

باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، آدرس باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

باک خودرو :

باک خودرو مخزن ایمنی است که به نوعی بخشی از قوای محرکه محسوب شده و بسته به نوع وسیله نقلیه از شکل، جنس و محل قرارگیری متفاوتی برخوردار است.

کلمه باک از زبان روسی الهام گرفته شده و به‌طورکلی به مخزنی اطلاق می‌شود که سوخت در آن نگهداری می‌شود. در خودرو اما باک مخزنی است که سوخت خودرو اعم از بنزین، گازوئیل و گاز را در خود نگهداری کرده و در مواقع نیاز به موتور، پمپاژ می‌کند. میزان (سایز)، جنس و محل قرارگیری باک خودروها بسیار گسترده بوده و از نظر اندازه و پیچیدگی متفاوت است.

مهندسان خودرو باکی را به ‌عنوان یک مخزن ایمن تایید می‌کنند که بتواند مقدار معینی از سوخت را ذخیره و از تبخیر و نشت آن جلوگیری کند. این باک باید بتواند با روشی مطمئن و بدون ایجاد جرقه پر و یا حتی تخلیه شده و در طی فرآیندهای مذکور خطری را برای خودرو و سرنشینان آن ایجاد نکند. به‌علاوه سوخت درون باک نیز باید قابل اندازه‌گیری باشد و این مخزن باید به‌ نحوی طراحی شده باشد که مشکلی در خصوص ارزیابی و اندازه‌گیری محتوای درون آن وجود نداشته باشد. باک خودرو نیز احتیاج به سیستم ‌تهویه دارد چرا که اگر بخارهای حاصل از سوخت به باک فشار آورد این بخارها مدیریت شده و انفجار رخ ندهد و در نهایت یک باک باید بتواند به بهترین و مطمئن‌ترین روش ممکن قوای محرکه خودرو را از طریق پمپ تغذیه کرده و در این خصوص خساراتی به موتور وارد نکند. در واقع باک خوب تضمین کننده ایمنی و بقا موتور و صدالبته خودرو است.

در خودروهای اولیه باک سوخت بشکه‌ای بود که در ارتفاعی بالاتر از موتور خودرو قرار گرفته و به لطف شیب ایجاد شده سوخت را به سمت محفظه احتراق روان می‌کرد. در این خودروها احتیاجی به پمپ سوخت نبوده و همچنین مسئله ایمنی سرنشینان و پایین نگه داشتن وزن خودرو نیز چندان مطرح نبود. در مدل‌های فعلی باک خودرو در قسمت تحتانی شاسی و در زیر صندلی‌های عقب قرار دارد و در این حالت در هنگام تصادفاتی که از پشت رخ میده از باک نیز محافظی حداقلی صورت می‌پذیرد.

باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، آدرس باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد

 استفاده از آلومینیوم در باک سازی

آلومینیوم فلزی است سفید متمایل به نقره ای که بخاطر، جرم سبک ،استحکام به وزن بالا و مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی،این فلز را به یکی از مهم ترین مهمترین مواد مهندسی و ساخت مصالح تبدیل کرده است.

آلومینیوم برخلاف فولاد، با افزایش دمای آن تا نقطه ذوب تغییر رنگ نمی دهد. علاوه بر این، به دلیل رسانایی حرارتی بالا، نقطه ذوب پایین آن بسیار ناگهانی حاصل می شود،بنابراین اگر جوشکار حرفه ای نباشد،فلز به راحتی فرو می ریزد و سوراخ ایجاد می شود.

یکی دیگر از ویژگی های آلومینیوم مطمئناً جوشکار بی تجربه را خراب می کند. در مقایسه با فولاد، میزان انبساط بسیار بالاتری دارد. این امر به همراه هدایت حرارتی بالا آلومینیوم را در معرض اعوجاج و پیچ خوردگی قابل ملاحظه ای در حین جوشکاری قرار می دهد و به ویژه هنگامی که یک درز مداوم باید جوش داده شود.

باک آلومینیومی (بر خلاف مخزن فایبرگلاس) که رسانای خوبی برای برق است، می تواند به راحتی در هنگام سوخت گیری به زمین هواپیما متصل شود، در نتیجه خطر تجمع الکتریسیته ساکن را از بین می برد. (برای امتحان می توانید،از شخصی که در حال سوخت گیری است بخواهید کابل اتصال خود را به پریز خروجی شما وصل کند.)

برای ساخت باک آلومینیومی خود لازم نیست بتوانید آلومینیوم را جوش دهید! و برخلاف تصور ، باک سازی آلومینیومی کار سختی هم نیست. ساختن یک مخزن در کارگاه خود بدون هیچ ابزار خاصی به جز ابزار خم فلنج خانگی به طور نسبی یک امر نسبتاً ساده است. در صورت تمایل می توانید مخزن خود را با پرچ هواپیما مونتاژ کنید تا نیازی به جوشکاری نباشد. به هر حال باک عضو جدا نشدنی وسایل حمل و نقل است.

باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، آدرس باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد

چطور یک باک آلومینیومی را طراحی کنیم؟

سعی کنید از طراحی باک آلومینیومی با اشکال عجیب و غریب خودداری کنید زیرا این امر فقط ساخت و  نصب آن را پیچیده می کند.مبنا در طراحی باید سادگی قرار گیرد.

با اندازه گیری های زیادی از فضایی که قرار است مخزن سوخت خود را در آن قرار دهید شروع کنید. این کار بسیار زمان بر خواهد بود و بهتر است یک تکه کاغذ برای طراحی طرح و انجام تمام اندازه گیری ها در دست داشته باشید. به خاطر داشته باشید که شما باید فضایی برای هرگونه بارگیری سوخت، دریچه ها، پرکننده سوخت، تسمه های نصب، سنسورهای سطح سوخت و خطوط سوخت در نظر بگیرید.

همچنین مطمئن شوید که مخزن در منطقه ای قرار دارد که توسط اگزوز گرم نمی شود، یا اگر اینطور است، مطمئن شوید که قصد دارید مقداری محافظ حرارتی در اطراف آن منطقه ایجاد کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باکسازی کامیون و تریلی آواره در یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *