اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی

توضیحات آگهی

نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران ، به مدیریت جناب آقای براتلو در تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران ، آدرس نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران

__نصب و تعمیرانواع دستگاه خارجی و ایرانی
بادی استرانگ،دی اچ زد ، فتینس و…
__نصب و تعمیرات دستگاه بدنسازی و هوازی(تردمیل، دوچرخه، الپتیکال و ….)
برای همه مکانها(باشگاه و منازل و…)
__تهیه و توزیع و ارسال قطعات یدکی دستگاه ( کابل، تشک، تسمه و …)
(ارسال به سراسر نقاط کشور)

 

نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران ، آدرس نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران

معرفی دستگاه های بدنسازی و کاربردهای آنها

۱. ماشین اسمیت

اسمیت، اسمش را از مخترع خود به ارث برده است. این دستگاه بزرگ و سنگین که امروز تقریبا در همه باشگاه‌ها وجود دارد یکی از کاربردی‌ترین دستگاه های بدنسازی در دنیای عضله سازی است.

دستگاه اسمیت از یک هالتر و دو ریل فولادی بهم متصل تشکیل شده و می‌توان وزنه‌های روی آن را کم و زیاد کرد. شاید فقط با تمرین اسکات در دستگاه اسمیت آشنا باشید اما جالب است که بدانید بیش از ۱۰۰ تمرین مختلف می‌توان با این دستگاه اجرا کرد.

 

۳. دستگاه پرس سینه

این ماشین که یکی از دستگاه های بدنسازی است، برای بهتر اجرا شدن (یا ایمن‌تر شدن) تمرینات پرسی سینه طراحی شده است. به این صورت که در این تمرین ورزشکار به حالت طاقباز روی نیمکت دستگاه می‌خوابد و میله هالتر با وزنه را (گاهی هم به‌جای میله هالتر، خود وزنه‌ها در ماشین تعبیه شده‌اند) را مهار و حرکت را اجرا می‌کند. عضله سینه‌ای بزرگ، عضله اصلی هدف در این حرکت است؛ اما تمام عضلات بالاتنه دیگر هم درگیر می‌شود.

۴. دستگاه پرس بالا سینه

همان دستگاه پرس سینه است با ذکر این نکته که اگر شیب دستگاه مثبت باشد عضلات بالا سینه تحت فشار قرار می‌گیرند.

۵. دستگاه پرس زیر سینه

همان دستگاه پرس سینه است با شیب منفی.

۶. دستگاه پرس سرشانه

دستگاه پرس سرشانه یکی از دستگاه های بدنسازی بسیار پرکابرد است که ایمنی و تاثیر تمرین را بهبود می‌بخشد. یکی از فواید مهم این تمرین، این است که می‌توان به صورت مجزا بخش‌های مختلف گروه عضلانی سرشانه (بخش جلویی، میانی و پشتی) را تمرین داد و خیال‌تان از وارد شدن فشار به مفاصل گردن یا ستون فقرات راحت باشد.

۷. جلوبازو لاری

این دستگاه برای کمک به اجرای بهتر و ایمن‌تر حرکت جلوبازو طراحی شده و نسبت به تمرین جلو بازو با دمبل و وزنه، مناسب‌تر است (به خصوص برای مبتدیان). اجرای این تمرین با دستگاه لاری فرصت فشار بیشتر به عضله جلو بازو را فراهم می‌کند که دیگر نکته مثبت آن است.

8.دستگاه تی بار

همان‌طور که از اسم آن پیداست، این دستگاه میله‌ای شبیه حرف T دارد و ورزشکار با قرار گرفتن روی آن و اجرای تمرین، عضلات زیربغل و کمر خود را درگیر می‌کند. نکته مهم تی بار، این است که به دلیل حساسیت ماهیت تمرین، به مبتدیان توصیه نمی‌شود؛ چراکه با اجرای غلط آن ممکن است به سختی آسیب ببینند.

9. دستگاه زیربغل سیم کش

همان‌طور که گفتیم، سیمکش از دستگاه های بدنسازی پرکاربرد است و با آن می‌توان عضلات مختلف بدن را هدف قرار داد. دستگاه زیر بغل سیمکش، در واقع همان سیم کش است که مربی با آموزش به شما انجام تمرین زیربغل با وزنه‌های استاندارد را آموزش خواهد داد.

10. دستگاه پرس پا

دستگاه پرس پا احتمالا در همه باشگاه‌های بدنسازی حضور دارد؛ چراکه یک دستگاه مهم برای تمرین دادن به عضلات همسترینگ، سرینی، چهار سر و حتی ساق پا است. این دستگاه بزرگ با وزنه های قابل تنظیم، تمرین دادن به عضلات پایین تنه را در فرم ایمن بسیار آسان کرده و کاربرد فراوان دارد.

نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران ، آدرس نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران

4/5 - (3 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نصب و تعمیر دستگاه بدنسازی براتلو در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *