فروشگاه موادغذایی و سوپر مارکت ایران مارکت در بندرعباس
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروشگاه موادغذایی و سوپر مارکت ایران مارکت در بندرعباس ،به مدیریت آقای حسین رجب پور در بندرعباس آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

 

 

خدمات فروشگاه موادغذایی و سوپر مارکت ایران مارکت در بندرعباس

در فروشگاه مواد غذایی و سوپر مارکت ایران مارکت عرضه

و فروش مواد غذایی و میوه های بسته بندی شده

ساعت کاری :

8 الی 2 بامداد

(24 ساعته )

7 سال سابقه کاری نیز دارد

 

منقضی شد

 

تاریخچه سوپر مارکت در ایران

تأسیس سوپر مارکت‌ در ایران به دهه چهل خورشیدی باز می‌گردد. در آن زمان با گسترش سوپرمارکت‌ها و مراکز فروشگاهی بزرگ در کشورهای پیشرفته، موج گسترش سوپرمارکت‌ها به ایران نیز رسید. در ابتدا مجوز تاسیس سوپرمارکت توسط شهرداری صادر می‌شد و سپس این مسولیت به اتاق اصناف سپرده شد.

پخش مواد غذایی چه اهمیتی دارد؟

یک سوپرمارکت هرگز زمان، دسترسی و توانایی لازم برای برقراری ارتباط با یکایک تولیدکنندگان محصولات غذایی را ندارد! تصور کنید هر فروشگاهی بخواهد نمایندگانی به مناطق مختلف، مانند زمین‌های کشاورزی بفرستد تا برای خرید محصولات آن‌ها، مذاکره کنند! از سوی دیگر، یک کشاورز نیز تنوع و حجم کافی در محصولات خود ندارد که بتواند با یکایک فروشگاه‌های مواد غذایی و خرده‌فروشان ارتباط برقرار کند. توزیع‌کنندگان پل ارتباطی خرده‌فروشان و تولیدکنندگان هستند. آن‌ها محصولات را می‌خرند، انبار می‌کنند و در حجم مورد نیاز به فروشندگان می‌فروشند.

مطالعات نشان می‌دهد گاهی تا 32% از موادغذایی در حین انتقال از بین می‌رود. همچنین کالاهای فاسدشدنی حدود نیمی از عمر مصرف خود را در فرایند حمل و نقل می‌گذرانند. سالانه میلیاردها دلار غذا تنها به دلیل ضعف حمل و نقل و تخریب در حین انتقال به هدر می‌رود. این موضوع به کسب و کارها آسیب می‌زند، مواد غذایی قابل استفاده را که می‌توانست افراد بسیاری را سیر کند، از بین می‌برد و محیط زیست را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل برای مصرف‌کننده، تولیدکننده و تمامی واسطه‌ها، پخش و توزیع مواد غذایی اهمیتی انکارناشدنی دارد.

 

فروشگاه موادغذایی و سوپر مارکت ایران مارکت در بندرعباس

4/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه موادغذایی و سوپر مارکت ایران مارکت در بندرعباس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *