اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: اصفهان ، مبارکه ، اتوبان نیک بخت ، روبروی ایران خودرو

توضیحات آگهی

ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان ، به مدیریت آقای حسینی در اصفهان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان ، آدرس ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان

طراحی و اجرای ویلاسازی سقف شیروانی آلاچیق انواع سفال ،

روف تایل ،

انواع ورق های طرح دار و ساده ،

(ورق طرح سفال ، ورق پرچین ، دکرا ، سینوسی و… )

 

 

ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان ، آدرس ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان

آلاچیق چیست؟

آلاچیق نوعی سازه است که به عنوان سایبان استفاده می‌شود که می‌تواند دارای سقف باز و سقفی گنبدی شکل است که معمولا در فضای باز ویلاها، حیاط منزل، باغ‌ها، باغچه‌ها، فضای سبز پارک‌ها، روف گاردن، سواحل دریا و جنگل‌ها و… ساخته می‌‌شود.

معنی آلاچیق چیست؟

واژه آلاچیق واژه‌ای ترکمنی است. در گذشته به این سازه در زبان فارسی کلاه فرنگی و تارم گفته می‌شد. درباره این که آلاچیق مربوط به کدام کشور است تعابیر مختلفی وجود دارد اما برخی متخصصین آن را مربوط به قوم ترکمن می‌دانند.

داشتن یک آلاچیق در باغ و ویلای می‌تواند فضایی زیبا برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و گذراندن شب‌های گرم باشد. می توان حتی آن را در روف گاردن پشت بام اجرا نمود.
همچنین از آلاچیق ها می‌توان با هدف استفاده اقتصادی بهره برد. در کافی شاپ ها و یا فضاهای باز از آلاچیق برای ارائه خدمات و فروش محصولات استفاده می‌کنند.

آلاچیق ها در دو نوع ساده و پیچیده وجود دارند. نوع ساده آن همان آلاچیق های از پیش ساخته هستند که می‌توان براحتی تهیه کرد و در طراحی محوطه سازی بکار گرفت اما نوع پیچیده آن باید توسط متخصصین ماهر طراحی و ساخته شود.

 

ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان

المان های مختلف طراحی و ساخت آلاچیق

  • متریال آلاچیق
  • اندازه آلاچیق
  • گیاهان بکار رفته در آلاچیق

نکات مهم در ساخت ویلا

اولین قدم در ساخت ویلا و یا هر سازه دیگری در نظر داشتن یک طرح مناسب و همچنین برنامه ریزی اصولی و دقیق به منظور شروع پروژه ساخت می‌باشد; که وظیفه انجام این قسمت بر عهده طراحان و مهندسین ناظر و معمار همچنین گروه‌هایی مانند استادکاران و تاسیسات و غیره می‌باشد.
مرحله بعدی در اجرای ویلا گود برداری است. در این مرحله مکانی که قرار است پروژه ساخت ویلا در آن انجام گردد با گچ و ریسمان به صورت کامل مشخص و علامت گذاری می‌گردد. بعد از آنکه فونداسیون بنا به صورت کامل مشخص شد، عملیات گود برداری با نظارت مهندسی و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات گود برداری انجام می‌گردد. مرحله بعدی در اجرای ویلا بتن ریزی و اجرای اسکلت ساختمانی است. در این مرحله لازم است حتماً از بتن مرغوب و مناسب بنا استفاده کرد تا در نتیجه بنای ساخته شده دارای استحکام و طول عمر بیشتری بوده و در برابر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله مقاومت خوبی داشته باشد.

 

ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان

3.6/5 - (5 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویلاسازی و آلاچیق و سوله سازی نگین سقف در اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *