توضیحات آگهی

لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، به مدیریت مهدی جعفری و میلاد نورانی در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، آدرس لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

درباره لبنیاتی آذر لبن در تبریز

تولید و فروش سرشیر

ماست محلی

دوغ محلی

کره محلی

ماست فله

لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، آدرس لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، آدرس لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

«مرکز عرضه انواع فرآورده های لبنی»

لبنیات چیست ؟

 

یکی از گروه های مواد غذایی که مصرف آن برای بدن بسیار مهم و ضروری است خانواده‌ی لبنیات نام دارد. توصیه می شود که روزانه 2 الی 4 واحد از این خانواده در رژیم غذایی افراد گنجانده شود. مصرف لبنیات از لحاظ ارزش غذایی در بالای هرم قرار دارند. ماست به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک بسزایی می کند، پنیر می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد و کره و خامه کالری فراوانی دارند و دوغ صباح یکی از نوشیدنی های مغذی و دارای املاح فراوانی است.

لبنیات از جمله مفیدترین مواد خوراکی هستند که در دسترس انسان قرار دارند. مصرف لبنیات و تاثیر آن در سلامتی فواید بسیاری را به همراه دارد؛ معروف ترین و یکی از بهترین فواید مصرف لبنیات به ویژه شیر جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان و فراموشی است که امروزه در میان سالمندان بسیار شایع شده است.

دوغ، نوشیدنی مفید و مغذی

دوغ به این دلیل که از رقیق شدن ماست به دست می آید، پروتئین و کلسیم کمتری دارد ولی کسانی که سایر محصولات لبنی را مصرف نمی کنند، بهتر است دوغ بنوشند. دوغ شور و گازدار هم وجود دارد اما بهتر است انواع بدون گاز و کم‌نمک را انتخاب کنید. در ضمن، هر 2 لیوان دوغ معادل 1 لیوان شیر انرژی دارد و باید آن را در کل مقدار انرژی دریافتی روزانه در نظر گرفت.

شیر، سرشار از کلسیم

خوردن شیر یکی از توصیه‌های اکید پزشکان تغذیه است. متاسفانه در ایران میانگین مصرف شیر، نسبت به دیگر کشورها بسیار پایین تر است. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از افراد می شود. ما ایرانی ها در بهترین حالت ممکن، سالی 80 لیتر شیر و لبنیات مصرف می کنیم، در حالی که هر فرد هلندی سالیانه حدود 480 لیتر شیر و لبنیات را در وعده های مختلف غذایی گنجانده است.

لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، آدرس لبنیاتی آذر لبن در تبریز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

لبنیاتی آذر لبن در تبریز

پنیر، به جای گوشت

پنیر به دلیل پروتئین فراوانی که دارد، در علم تغذیه جزو گروه گوشت ها محسوب می شود و 45 گرم از آن (به اندازه یک قوطی کبریت)، معادل یک واحد گوشت درنظر گرفته می‌شود.

پنیرها براساس میزان نمک و چربی شان انواع مختلف دارند. برخی از پنیرها مملو از چربی و دارای کلسترول هستند که بهتر است از میان آنها نوع کم نمک و کم چربی را انتخاب کنید، با توجه به مقدار چربی، هر 45 گرم پنیر بین 55 تا 85 کیلوکالری انرژی دارد.

ماست، محصولی بدون لاکتوز

ماست محصول تخمیر شده شیر است. تنها تفاوت ماست و شیر، وجود نداشتن لاکتوز در ماست است زیرا لاکتوز آن به اسیدلاکتیک تبدیل شده اما پروتئین و املاح آنها تقریبا برابر است. ماست 3 نوع کم چرب و پرچرب و هم‌زده دارد و چون منشاء آن حیوانی است، چربی آن کلسترول دارد بنابراین مصرف ماست کم چرب بهتر است.

یک لیوان ماست بین 50 تا 70 کیلوکالری انرژی دارد و یک واحد لبنیات محسوب می شود.

کره، منبع ویتامین A

کره چربی تغلیظ شده موجود در شیر است اما رنگ زردش به ویتامین A موجود در آن برمی گردد. این روغن مقداری آب هم دارد به همین دلیل هنگام حرارت دیدن می پاشد. این روغن با منشاء حیوانی، به ازای هر قاشق مرباخوری ۴۵ کیلوکالری انرژی دارد و یک واحد چربی محسوب می شود. می توان کره را منبع انرژی دانست و یک قاشق مرباخوری از آن را در ظرف غذای بچه هایی که کم وزن می گیرند و کم غذا هستند، ریخت.

4.2/5 - (12 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لبنیاتی آذر لبن در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *