بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،به مدیریت آقای مهدی خدابنده لو در قم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،آدرس کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

کافه رستوران رژیمی ام M در قم

کافه رستوران ام با فناوری جدید غذای سالم و بار سرد و گرم

محیظی ارام و دلنشین ،میزبان شما مهمانان و دوستان گرامی میباشد .

سرو انوای نوشیدنی های گرم و سرد نظیر : شیک ها ، چای ، دمنوش ها ، آب میوه های طبیعی و …
سرو انواع سالاد و انواع پاستاها نظیر : پاستا پنه آلفردو مرغ یا گوشت ، سالاد سزار ، سالاد نودل و …
سرو استیک مرغ و یا گوشت و فیله بوقلمون و …

 

 

کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،آدرس کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

منقضی شد

کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،آدرس کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

پرس‌های محدود را انتخاب کنید!

مهم نیست که آپشن‌های اضافی رستوران انتخابی شما چیست؛ سلف‌سرویس بودن، پرس‌های بدون محدودیت و بشقاب‌های بزرگ اصلاً به این معنا نیستند که می‌توانید هر چقدر دوست دارید غذا بخورید، بلکه به‌ اندازه غذا خوردن، یکی از اهدافی است که باید دنبال کنید. حتی زیاده‌روی در خوردن غذاهای رژیمی هم بدون ضرر نیست؛ بنابراین اگر در حال رعایت یک رژیم غذایی هستید از زیاده‌روی در هر نوع خوردنی‌ای اجتناب کنید.

تحقیقات نشان داده است زمانی که مدت غذا خوردن طول می‌کشد، احتمال پرخوری افزایش می‌یابد. احتمالاً زمانی که بشقاب غذای اصلی جلویتان گذاشته می‌شود؛ هوس می‌کنید تا آخرین تکه‌ غذا را بخورید اما باید کمی مکث کنید! رعایت رژیم غذایی، مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به خاطر داشته باشید.

در چنین مواقعی خوردن مقدار مناسب غذا در رستوران می‌تواند چالش‌ برانگیز باشد اما با انتخاب بشقاب کوچک‌تر برای سرو غذا، قادر خواهید بود تا میزان کالری دریافتی خود را کنترل کرده و کمتر غذا بخورید. به‌عنوان یک راهکار در این زمینه می‌توانید ظرفی درخواست کرده و بخشی از غذا را داخل آن بریزید تا هم از دید دور باشد و هم از پرخوری جلوگیری شود.

ترفند دیگری که می‌تواند مؤثر باشد این است که اگر بشقاب بزرگی در اختیار شما قرار گرفت، بهتر است نیمی از آن را با سالاد و سبزیجات پر کنید. اگر هم می‌دانید که در رستوران با ظرف بزرگی از غذا روبه‌رو می‌شوید؛ بهتر است به‌ جای سفارش غذای اصلی دو پیش‌غذا سفارش دهید! این ترفند می‌تواند به شما کمک کند تا بدون رد کردن از مرز کالری مصرفی روزانه، شکمتان را پر کنید.

کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،آدرس کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کافه رستوران رژیمی ام M در قم

برای شروع سوپ یا سالاد سفارش دهید!

خوردن سوپ یا سالاد قبل از وعده اصلی تا میزان زیادی می‌تواند از پرخوری جلوگیری کند، البته یادآور شویم که بهتر است، سوپی بدون کره یا خامه را انتخاب کنید و همین‌طور سالاد خود را بدون سس میل بفرمائید. سس‌ها مقدار زیادی چربی و کالری اضافی را وارد بدن می‌کنند؛ به‌طور مثال ۲ قاشق غذاخوری سس مایونز، ۱۸۰ کالری اضافی و حدود ۲۰ گرم چربی مازاد وارد بدن می‌کند؛ بنابراین عدم مصرف آن بسیار آسان‌تر از کنترل مقدار مصرف است. مطالعات انجام‌شده در مورد تأثیر پیش‌غذا بر رعایت رژیم غذایی نشان داده است که خوردن سوپ و سالاد می‌تواند کل کالری دریافتی شما را تا ۲۰ درصد کاهش دهد و گرسنگی کاذب را رفع کند.

کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،آدرس کافه رستوران رژیمی ام M در قم ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

غذا را با دیگران شریک شوید!

مطالعات نشان داده است، افرادی که غذای خود را با دیگران شریک شده‌اند در کاهش مصرف کالری و همین‌طور از دست دادن وزن خود موفق‌تر بودند. این یک روش ساده برای کاهش کالری و جلوگیری از پرخوری است. اگر کسی با شما نیست تا غذایتان را با او به اشتراک بگذارید، بهتر است از همان ابتدا از پیش‌خدمت بخواهید تا نیمی از غذای شما را در ظرفی نگه‌داشته و با خود به خانه ببرید. البته شریک شدن غذا با دیگری به‌تنهایی کافی نیست بلکه نکته‌ دیگری که باید رعایت کنید، آرام جویدن غذا است، هرچه عجله‌ بیشتری در خوردن داشته باشید؛ حجم بیشتری از غذا را وارد بدنتان خواهید کرد.

در انتخاب رستوران هوشمندانه عمل کنید!

بی‌شک در تهران یا هر شهر دیگری رستوران‌هایی هستند که در کنار انواع منوهای متنوع، غذاهای رژیمی و سالم‌تری را برای افراد با ذائقه‌ خاص ارائه می‌دهند و همین مسئله سبب تمایز آن‌ها با بقیه شده است. در این رستوران‌ها دیگر نیازی نیست که میزان چربی و مواد تشکیل‌دهنده‌ هر غذا را چک کرده و در نهایت نیز با اضطراب غذا بخورید بلکه به‌ راحتی می‌توانید، متناسب با سبک تغذیه‌ای خود غذایتان را انتخاب کنید.

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که سبک زندگی خود را بر مبنای گیاهخواری بنانهاده‌اید، در این صورت در رستوران‌های معمولی، اغلب به‌ غیر از سفارش یک ظرف سالاد، گزینه‌ دیگری پیش رو ندارید! اما نگران نباشید در برخی رستوران‌ها خوردن غذاهای رژیمی سخت نیست!

در مجموع می‌توان گفت که رعایت اصول خوردن غذاهای رژیمی سخت نیست، اگر از هر چیز به‌ اندازه مصرف شود و در عین‌ حال از مصرف غذاهای ناسالم دوری‌ کنید؛ به‌ راحتی می‌توانید بر هدف خود که رعایت اصول تغذیه‌ای سالم است، پایبند بمانید. آگاهی در مورد مواد تشکیل‌دهنده غذا و نوع طبخ آن، استفاده از پیش‌غذا قبل از سرو غذای اصلی، شریک شدن غذا با دیگری، تنها بخشی از راهکارهایی است که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بدون نگرانی در رستوران، غذا بخورید و لحظات خوشی را کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید.

کافه رستوران رژیمی ام M در قم

3/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران رژیمی ام M در قم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *