بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، به مدیریت جناب آقای امیر عبادی در رشت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، آدرس فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت

گروه صنعتی کاسپین با دارا بودن ۲۵ سال سابقه در زمینه مشاوره ،طراحی،فروش ، نصب و خدمات پس از فروش
انواع سیستم های قفسه بندی ..
آماده ارائه خدمات و اجرای قفسه بندی انبار و فروشگاهی در تمام نقاط کشور در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت میباشد…
طراحی ، اجرا ،فروش و نصب
قفسه های
_فروشگاهی
_منازل
_مکان های صنعتی و اداری
_کارخانجات
_بایگانی ادارات و ….

فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، آدرس فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، آدرس فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت

رگال لباس چیست؟

انواع رگال لباس:

امروزه رگال‌ها با طراحی‌های شیکی که دارند می‌توانند یک قسمت زیبا از دکوراسیون داخلی اتاق شما شوند و علاوه بر آن همیشه لباس‌هایتان مرتب و به شکل زیبایی کنار هم قرار بگیرند.

رگال فلزی:

رگال‌ فلزی از گذشته برای نگهداری لباس‌ها استفاده می‌شدند و امروزه همچنان کاربرد دارند چون این نوع رگال‌ علاوه بر مقاومت خوبی که دارند قیمت پایینتری نسبت به رگال‌ چوبی نیز دارند. رگال‌ های فلزی بیشتر در مغازه‌ها و بوتیک و سالن‌ها استفاده می‌شوند.

رگال چوبی:

نوع دیگر رگال‌ چوبی هستند.که علاوه بر نظم دهی زیبایی و طراحی شیکی دارند و در اتاق خواب قسمتی از دکور محسوب می‌شوند. رگال‌ چوبی معمولا دارای طبقه و قفسه‌هایی برای نگهداری کیف و کفش نیز هستند. از یک رگال چوبی ساده می‌توانید هم برای مرتب کردن وسایل خود و هم دکور اتاق استفاده کنید.

قفسه بندی چیست ؟معرفی انواع آن

 قفسه، به هر سازه ای که از فلز و چوب یا پلاستیک ساخته شده باشد و دارای سطح هایی باشد که قابل بارگذاری و دسترسی باشد گفته می شود.

صنعت قفسه بندی از گذشته تا به امروز کاربرد بالا و نقش بسزایی در ساماندهی و نظم دهی و چیدمان و نگهداری اقلام داشته است و در همه ابعاد زندگی شخصی، کاری، اجتماعی،…نیاز به این صنعت وجود دارد.

سابقه صنعت قفسه بندی در ایران  70 سال قدمت دارد و برای صرفه جویی در فضای موجود و رفع نیازهای انبارداری با الگو برداری از شرکت های اروپایی نقش بسزایی ایفا می کند. با پیشرفت سریع تکنولوژی و حجم بالای عرضه و تقاضا در صنایع و سازمان‌ها نیاز شدید به صرفه جویی در فضای موجود و تسریع در نقل ‌وانتقال کالا و محصول احساس می شود

سیستم‌های قفسه‌بندی انبار بسته به فضا و نیاز کاربران آن دارای قابلیت اجرا به‌صورت یکپارچه، ترکیبی و یا مکانیزه می‌باشند.

فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، آدرس فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

انواع قفسه بندی:

قفسه بندی مشبک:

قفسه‌بندی مشبک (پیچ و مهره ای) را می‌توان جز متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع قفسه‌بندی نام برد که جهت نگهداری اقلام سبک و کم‌حجم استفاده می شود و به‌صورت دستی قابل بارگذاری می باشند. این سازه از نبشی‌های سوراخ‌دار، پانل‌ها یا کفه‌ها و پیچ و مهره تشکیل‌شده است و مونتاژ بسیار آسان و سریعی دارد. این نوع قفسه ها در رنگ‌های استاندارد طوسی، آبی، سفید ارائه می‌گردد.

کاربرد:

جهت نگهداری و انبارش ملزومات، ابزارآلات، قطعات یدکی و سایر اقلام در انبارها، انباری‌های منازل، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، سالن‌ها و مجموعه‌های اداری و بایگانی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نصب این سازه به‌سادگی و با کمترین ابزار و در سریع‌ترین زمان امکان‌پذیر است و نیاز به تخصص خاصی در زمینهٔ آشنایی با نصب قفسه‌بندی ندارد.

ویژگی‌ها:

– در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع

– قابلیت دسترسی آسان به اقلام باوجود طبقه‌های متعدد

– امکان نصب پلکان، نرده، راهرو و بالابر

– نصب سریع و آسان

– قابلیت کاهش یا افزایش ارتفاع و تعداد طبقات

– قابل‌استفاده جهت ساخت دیواره‌های کاذب، سقف سبک، بالکن و میز کار

 

فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت

قفسه بندی پالت راک :

قفسه بندی پالت راک برای محصولات و کالاهای سنگین و دارای حجم استفاده می‌ شود که محصولات و کالاها روی پالت‌های مسطح و یا پالت‌های دیواره دار به‌صورت یکپارچه قرار می‌گیرند و بارگذاری آن ها توسط لیفتراک انجام می‌شود. اجزای این سیستم شامل قاب و اجزای آن (در ابعاد مختلف)، بازو (در ابعاد و تحمل‌های مختلف)، رابط‌های بین قاب، قفل بازو، زیر پالتی، پالت پروفیلی، محافظ ستون، بازوی تقویت، زیر جعبه‌ای، محافظ قاب و … می‌باشد. رنگ استاندارد قاب‌ها طوسی، بازوهای و اجزای طبقات نارنجی و اتصالات گالوانیزه می‌باشند.

کاربرد:

در انبارهای مواد، کالاها، قطعات سبک و سنگین، سردخانه‌ها و سایر موارد، مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی‌ها:

– قابلیت جابجایی ارتفاع طبقات

– تنوع در اندازه‌ها و تحمل‌های طبقات

– دسترسی آسان به طبقات بارگذاری

– قابلیت اتصال پیچ و مهره‌ای قفسه‌ها به یکدیگر

– طراحی و اجرا به‌صورت چندین طبقه و متناسب با ارتفاع و ابعاد فضای موجود

 

قفسه بندی راک کفپوشدار سنگین (بالکی راک):

برای نگهداری محصولات و کالاهای دارای حجم نیمه سنگین و سنگین از قفسه‌بندی راک کفپوشدار سنگین (بالکی راک) مورداستفاده قرار می‌گیرد. از طریق پلکان و یا بالابر حرکت بین طبقات انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد.

کاربرد:

در انبارهای مواد، انبارهای لوازم‌یدکی، ابزارآلات و تأسیسات مورداستفاده قرار می‌گیرد. اجزای این سیستم شامل قاب و اجزای آن (در ابعاد مختلف)، بازو (در ابعاد و تحمل‌های مختلف)، رابط‌های بین قاب، قفل بازو، کف‌پوش‌های طبقات (در ابعاد و تحمل‌های مختلف) می‌باشد. رنگ استاندارد قاب‌ها طوسی، بازوهای طبقات نارنجی، کفپوش‌های طبقات طوسی یا گالوانیزه و اتصالات گالوانیزه می‌باشند.

ویژگی‌ها:

– دسترسی آسان به‌تمامی طبقات و اقلام موجود در طبقات

– سهولت در انجام بارگذاری و برداشت بار از طبقات

– امکان خرده برداری به دلیل سهولت دسترسی کلیه طبقات

– امکان اجرا در ارتفاع و به‌صورت طبقات متعدد

– امکان ایجاد و فضاسازی در حداکثر ارتفاع فضاهای موجود

– قابلیت اجرای طبقات در اندازه‌های متنوع

– پشتیبانی از تأسیسات سالن و انبار مانند سیستم‌های روشنایی و اطفاء حریق

– افزایش چشمگیر نظم و سطح ایمنی انبار و کالاهای بارگذاری شده

– قابلیت اتصال تمامی قفسه‌ها به‌صورت پیچ و مهره‌ای

– قابلیت اجرای سریع و کاهش یا افزایش ابعاد

4.5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه رگال و قفسه بندی کاسپین در رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *