بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،به مدیریت خانم رجایی ،آقای بای در گرگان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،آدرس مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان

استخر ایثار گرگان
_آموزش شنا از مبتدی تا پیشرفته
_آب درمانی
_ورزش در آب
_مدرسه شنا
_ماساژ
_استخر
_سونا بخار
_سونا خشک
_جکوزی
_آب سرد
_ورزش در آب
_ماساژ

 

آموزش شنا بدون محدودیت سنی

_ دوره مقدماتی تا پیشرفته
(کرال سینه،کرال پشت،قورباغه،پروانه)

_دوره آماده سازی نجات غریق و مربیگری
(رفع ترس ازآب ،اصلاح تکنیک،استعدادیابی)

_آموزش شنا به صورت خصوصی و عمومی
_آموزش اصول 4 شنا ،جهت معرفی به دوره های مربیگری شنا
_آموزش اصول اولیه نجات غریق
_استعداد یابی جهت عضویت د تیم ملی

سانس بانوان
روزهای زوج 13 تا 18
جمعه ها 13 تا 16

سانس آقایان
22 تا 23:30

شب های دوشنبه و چهارشنبه
ساعت 20 تا 23

شروع سانس آقایان روزهای فرد 17 تا 23

جمعه ها ساعت 17 تا 23

استخر سرپوشیده ایثار تعطیلات رسمی باز می باشد.

 

مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،آدرس مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

منقضی شد

 

مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،آدرس مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

استخر

شنا از زمان های قدیم جزئی از مهارت های انسان بوده است، مهارتی که بشر بوسیله آن برای حفظ جان و تامین مایحتاج روزانه خود، آن را فرا می گرفته است. در برخی قوم ها فراگیری شنا ریشه در اعتقادات قومی داشت، مثلا در روم باستان ورزش های آبی از برنامه های تربیت بدنی آتن قدیم بود که هر سال با حضور تعداد زیادی از افراد اجرا می شد. طبق دست نوشته های کهن، در ایران تا قبل از دوران قاجار استخری وجود نداشت. اما حوض هایی در طول ۱۰ متر و عرض ۶ تا ۸ متر با عمق یک تا دو متر در حمام های قدیمی می ساختند و در این حوض ها آموزش شنا می دیدند و در اطراف این حوض ها، سکوهایی به ارتفاع ۲ متر وجود داشت که از آن برای شیرجه و پرش به داخل حوض استفاده می کردند.

تا سال ۱۳۱۴ در سراسر ایران حتی یک استخر شنا هم وجود نداشت و نخستین استخر در اردوگاه نظامی اقدسیه تهران برای آموزش دانشجویان دانشکده افسری ساخته شد و پس از آن توسط وزارت فرهنگ استخر دیگری در باغ فردوس شمیران ساخته شد. نخستین استخر برای استفاده ورزشکاران و تعلیم اصول شنا در منظریه تهران بود.

● ظرفیت تکمیل است …

ورزش شاخه های متنوعی دارد که شنا یکی از آن شاخه ها محسوب می شود. شنا کردن، آن هم در فصل تابستان عالمی دارد. این حرف کسانی است که هر روز یا یک روز در میان استخر می روند و در کنار سلامت جسمانی، به سلامت روح خود کمک می کنند. استخر را می توان بهترین راه فرار از گرمای دیوانه کننده تابستان عنوان کرد. این روزها بیشتر استخرها با استقبال خوب از مشتریان شان فعالیت های خود را به دو یا سه شیفت افزایش داده اند. همیشه رسم بر این بوده وقتی استقبال مردم زیاد می شود، قیمت هم بالا می رود. این موضوع درباره استخرها هم صدق می کند. افزایش تقریبا دو برابری بلیت های ورودی در برخی از استخرهای شهر شاهد این ادعا است. البته درباره استخرهای درجه یک، درجه دو و درجه سه بهای بلیت متفاوت است.

در یک معادله آسان می توان به یک نتیجه رسید؛ زمانی که قیمت ها بالا می رود افراد متمول به استخرهای درجه یک و افراد کم بضاعت به اجبار به استخرهای درجه دو و بعضا درجه سه می روند و در شرایط نامناسب استخرها شنا می کنند ـ شنا در کانال ها و رودخانه های اطراف شهر که دربردارنده انواع و اقسام بیماری های پوستی و عفونی است، پیامد دیگر این موضوع است ـ، این روزها ظرفیت بیشتر استخرها تکمیل می شود، اما متاسفانه برخی استخرها بیش از ظرفیت خود شناگر قبول می کنند و ما کمتر با جمله؛ «ظرفیت تکمیل است» روبه رو می شویم.

مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،آدرس مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

● بهداشت رعایت می شود … ؟!

هجوم افراد گرمازده و شیفت های متوالی و بدون وقفه در استخرها و رعایت اصول های بهداشتی مانند مجهز بودن به دستگاه تصفیه، متناسب بودن تعداد دوش ها، حوضچه آب کلر، میزان کلر و… نکاتی است که هر فرد هنگام استفاده از استخر باید به آنها توجه کند. کارشناسان بهداشت معتقدند بر اساس استانداردهای بهداشت و رعایت بهداشت عمومی آب استخر باید مرتبا تصفیه و هر دو یا سه روز یکبار تعویض شود، اما این موضوع با توجه به کمبود ذخایر آبی در کشور خصوصا در فصل تابستان تقریبا غیرممکن است.

گاهی اوقات آب استخر به نظر خیلی زلال و شفاف به نظر می رسد و ما فکر می کنیم در آبی سالم و بدون آلودگی شنا می کنیم، اما در واقع این ماده کلر است که آب را شفاف می کند؛ ماده ای که به چشم ها آسیب می زند و باعث بروز بیماری های مختلفی می شود. کارشناسان بهداشت معتقدند؛ باید قبل از شروع هر سانس میزان کلر آب سنجیده شود و در صورت وجود آلودگی مجددا ضدعفونی شود. استاندارد میزان کلر آزاد باقی مانده در آب استخر از یک تا ۵/۳ میلی گرم در لیتر است که مرتبا باید توسط متصدی استخر آزمایش شود.

مسعود شیروانی، کارشناس بهداشت محیط درباره شرایط مناسب استخرها میگوید: «استاندارد آب استخرها تقریبا با استانداردهای آب آشامیدنی یکسان است و فقط میزان کلر در استخرها کمی بیشتر است. همچنین به ازای هر پنج شناگر باید یک دوش وجود داشته باشد و تمامی کارکنان باید دوره چهار ساعته آموزش بهداشت فردی و عمومی را بگذرانند و کارت معاینه پزشکی دریافت کرده باشند».

شیروانی درباره استانداردهای جهانی استخرها نیز می گوید: «ظرفیت استخر برای هر شناگر۳/۲ تا ۵/۲ مترمربع تعیین شده است، به طوری که هنگام شنا برای باز و بسته کردن دست ها به کسی برخورد نکنند. همچنین سیکل تعویض آب در استخرهای عمومی هر ۶ تا ۸ ساعت یکبار و در استخرهای خصوصی هر ۱۲ ساعت یک بار است».

مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،آدرس مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

3.3/5 - (6 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه استخر سرپوشیده ایثار در گرگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *