بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروش مودم کنگان در کنگان ، به مدیریت آقای محسنی در کنگان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

فروش مودم کنگان در کنگان ، ادرس فروش مودم کنگان در کنگان ، فروش مودم در کنگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات فروش مودم کنگان در کنگان

فروش انواع مودم و تجهیزات شبکه

 

فروش مودم کنگان در کنگان ، ادرس فروش مودم کنگان در کنگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با فروش مودم کنگان در کنگان

منقضی شد

 

فروش مودم کنگان در کنگان ، ادرس فروش مودم کنگان در کنگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فروش مودم کنگان در کنگان

مودم چیست؟

مودم چیست به زبان ساده و آسان توضیح می دهیم. مودم از ترکیب دو عبارت Modulator و Demodulator ساخت شده است. کار مودم چیست ؟ (تعریف مودم)  این وسیله ارتباطی با تبدیل سیگنال‌های دیجیتال به آنالوگ و برعکس، دسترسی به اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کنند. مودم‌ها با توجه به کاربرد و محل قرارگیری در چند دسته مهم داخلی، خارجی و pc card قرار می‌گیرند.

  •  مودم‌های داخلی درون گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و … به صورت یک تراشه قرار می‌گیرند و به محض فعال شدن اینترنت، این قطعه نیز شروع به فعالیت می‌کند. قیمت این نوع مودم از مدل‌های خارجی کمتر است.
  •  مودم‌های خارجی به صورت یک دستگاه مستقل معمولا در محیط‌های اداری و مسکونی قرار گرفته تا اتصال شما را به اینترنت فراهم کنند. نصب و راه‌اندازی آن ها ساده‌تر، نیاز به منبع تغذیه مخصوص دارند، قابلیت اتصال با کابل دارند و وضعیت اتصال با کمک چراغ‌های مودم مشخص می شود که از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع مودم است.
  •  Pc card  نوع دیگری از مودم است که به صورت یک کارت اعتباری طراحی شده و درون لپ تاپ قرار می‌گیرد. این کارت به راحتی جدا شده و می‌‌توانید در زمان‌هایی که به اینترنت نیاز ندارید آن را از لپ تاپ خارج کنید. pc card را می‌توان ترکیبی از مودم‌ها داخلی و خارجی دانست و برای اتصال به اینترنت به کمک آن نیز به خط تلفن احتیاج دارید.

فروش مودم کنگان در کنگان ، ادرس فروش مودم کنگان در کنگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فروش مودم کنگان در کنگان

انواع مودم کدامند؟

در ادامه تعدادی از رایج‌ترین مدل‌های مودم معرفی شده‌اند.

مودم ADSL

اولین مدل از مدل‌های بسیار رایج و کاربردی مودم‌ها، مودم ADSL است. این مدل با استفاده از پورت تلفن به شبکه تلفن متصل شده و از آن طریق با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت ارتباط برقرار می‌کند. با استفاده از این مودم، انتقال داده‌ها از دو روش سیمی و وایرلس انجام می‌شود.

مودم VDSL

این مودم شباهت زیادی به مودم ADSL دارد. تفاوت این دو در نحوه انتقال داده‌ها است. با کمک مودم VDSL انتقال داده‌ها از طریق فیبر نوری انجام می‌شود. این امر باعث افزایش میزان پهنای باند و سرعت ارتباطی در شبکه می‌شود.

مودم WiMAX

مودم وایمکس اولین مودم ارائه شده در کشور است که بدون نیاز به خط تلفن امکان برقراری اینترنت را فراهم کرد. این نوع مودم‌ها به کمک سیم کارت به شبکه‌های ارائه دهنده اینترنت متصل می‌شوند. به همین دلیل دیگر نیازی به استفاده از خط تلفن ثابت وجود ندارد. این مودم‌ها برای شرایطی که فرد امکان دسترسی به خط تلفن ثابت ندارد بسیار مفید هستند. فروش مودم کنگان در کنگان ارائه دهنده بهتررین خدمات به شما

مودم 3G/4G LTE

این نوع مودم نیز نمونه‌ای از مودم‌های پرکاربرد است که از طریق سرویس دهی موبایل و به صورت کاملا بیسیم اتصال به اینترنت را برقرار می‌کند. اپراتورهایی که خدمات موبایلی را ارائه می‌دهند، با قرار دادن ایستگاه‌های مختلف فرستنده امواج، اتصال به اینترنت را فراهم می‌کنند و تفاوت 3G و 4G در میزان پهنای باند آن‌ها است.

مودم TD-LTE

فناوری مورد استفاده در این نوع مودم مشابه مودم‌های وایمکس است، با این تفاوت که سرعت ارائه اینترنت در آن‌ها بالاتر است. از این نوع فناوری می‌توان در مودم‌های مختلفی مانند مودم‌هایی که به وسیله آداپتور و برق کار کرده و مودم‌های قابل حملی که از باتری استفاده می‌کنند، استفاده کرد.

  0 تا 100 عوض کردن رمز وای فای در انواع مودم ها
فروش مودم کنگان در کنگان ، ادرس فروش مودم کنگان در کنگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فروش مودم کنگان در کنگان

کاربرد های مودم و روتر های قدیمی

مودم‌ها علاوه بر اینترنت کاربردهای دیگری نیز دارند و با ایجاد برخی از تغییرات کوچک می‌توانید برای موارد دیگری نیز از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه برخی از آن‌ها معرفی شده‌اند.

تقویت وای فای

با کمک مودم و روترهای قدیمی می‌توانید گسترش و برد اینترنت وای فای خود را در خانه توسعه دهید. از مودم به عنوان اکستندر وای فای استفاده می‌شود. شما می‌توانید از یک روتر برای اتصال به روتر اصلی یا مودم استفاده کنید و بدون نیاز به اکستندر، وای فای را در بخش‌های مختلف خانه تقویت کنید.

انجام بازی‌ تحت شبکه

در گیمنت‌ها چندین کامپوتر به کمک شبکه به یکدیگر متصل و برای انجام بازی‌های تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. مودم‌ها به دلیل داشتن چندین درگاه LAN به راحتی بین چند کامپیوتر مختلف اتصال برقرار می‌کنند و می‌توانید به بازی‌های گروهی و آنلاین با دوستان یا اعضای خانواده انجام بپردازید.

استفاده از درگاه‌ های اضافه مودم

مودم‌ها دارای یک سوئیچ داخلی هستند و می‌توانید از آنها به کمک پورت‌های موجود بر روی آن به عنوان سوئیچ استفاده کنید. از این رو دیگر نیازی به خرید سوئیچ نداریدو هرکجا که برای اتصال دو یا چند کامپیوتر به سوئیچ احتیاج داشته باشید، بهترین گزینه مودم است.

  تنظیمات مودم هواوی (Huawei) + آموزش تصویری صفر تا صد

در پایان

اتصال به اینترنت نیازمند دستگاه‌های مختلفی است که یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین آن‌ها مودم است. مودم وسیله‌ای برای تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال است که در انواع مختلفی در بازار موجود است.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش مودم کنگان در کنگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *