تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج ، به مدیریت آقای عمران نوائی در کرج آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج ، ادرس تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج

تولید کننده برتر 3 دوره

قیچی میله گرد بر تک فاز و سه فاز تا سایز 32

خاموت زن برقی گیربکس 110 کار دان الکترو ، موتور موتوژن تبریز

خم کن میزی از 5 درجه تا 360 درجه قابل تنظیم

نورد میله گرد

ساعت کاری 8 صبح یا 5 عصر

 

تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج ، ادرس تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج

09366759785

09126895913

09120933074

09126895913

09120933074

09126895913

کرج ، کمالشهر ، اول جنوبی ، شرکت تولیدی سبلان ، برش نیما

 

 

خاموت زن چیست؟

دستگاه خاموت زن شامل سهام فلزی مانند میله، سیم، نوار و قطعات تشکیل دهنده خم فرد است که برای پیشرفت و معکوس کردن سایر وسایل به کار می رود.دستگاه خاموت زن برای پیشبرد و معکوس کردن مواد ،خم دستگاه، برای هدایت و حمایت از مواد، چنگال مرکزی استفاده می شود.از گذشته تاکنون همواره نیاز به دستگاه و ماشین آلاتی برای خم  برش میلگرد و خاموت زن بوده است. با اختراع دستگاه خاموت زن مواد با استفاده از خم به شکل رول درآمد که می توانستند مواد اولیه را با استفاده از دستگاه خاموت زن برش بزنند یا خم کنند.

این اختراع مربوط به یک ماشین یا یک چیزی شبیه به خاموت (رکاب) برای مواد فلزی شامل میله، سیم و نوار است .پس زمینه این اختراع ماشین خاموت زن نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک و یا ماشین آلات خم از قبل شناخته شده است.دستگاه خاموت زن در هر شکل با خم شدن در ساعتگرد و پاد ساعتگرد نیز توسعه داده شده اند.یک نوع دستگاه خاموت زن با بهره گیری از روش خم با بهره گیری از روش خم بر اساس یک واحد خم با چنگال ثابت که در اطراف یک سنجاق خم است ساخته شده است که در جهت عقربه های ساعت و یا خلاف آن چرخش دارد.بیرون رفتن از این محصول توسط یک پین مرکزی است که در صورت چرخش پین خم ایجاد می شود در موارد دیگر این پین به عنوان عضو برشی عمل می کند این نوع از ماشین آلات بسیار پیشرفته هستند اما بسیار پیچیده و گران قیمت هستند زیرا نیاز به تعداد زیادی قطعات منقول دارند.

تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج

دستگاه خاموت زن به منظور غلبه بر معایب موجود بوده به منظور ساده سازی دستگاه و کاهش هزینه های تولید .این دستگاه شامل یک واحد خم کن با یک چنگال مرکزی و خم پین است که محور غیر منقول دارد چنگال هم غیر قابل گردش است بنابراین برای جلوگیری از کشیدن نوار در طول خم به وجود می آید این خم مواد قبل از برش به منظور کاهش ضایعات است.

خاموت زن دستی

با توجه به تجربه گسترده در این زمینه شرکت ها در شمار تولید کنندگان و صادر کنندگان دستگاه خاموت زن هستند.تولیدکنندگان با استفاده از حق بیمه، مواد اولیه با کیفیت و پیشرفته را فراهم می کنند و با حداقل تلاش خود این دستگاه خاموت زن را برای ارائه عملیات سریع و آسان به خصوص برای ساخت خاموت طراحی کرده اند این دستگاه خاموت زن در تولید پیشرو بوده و عمر بلند مدتی دارد.

ویژگی ها :

انتخاب زاویه (صاف کردن،خم شدن و برش) تنها در عمل است.کنترل دیجیتال که نفس عمل دستگاه خاموت زن را تشکیل می دهد.قفسه ای که میله مواد وارد آن می شود.دستگاه خاموت زن می تواند زاویه آلیاژ آهن را در اشکال متنوع با توجه به نیاز خود را خم کند و همچنین می تواند زاویه دو میلگرد را در یک زمان با بهره وری بالا و بسیار ساده تنظیم کند.

تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج

ویژگی های فنی دستگاه خاموت زن اتوماتیک

در دستگاه های خاموت زن اتوماتیک امکان قطر کار از 5 تا mm 12 استفاده می شود میکرو کنترل که با کامپیوتر به تجسم گرافیکی داده ها و طرح آنها شبیه خاموت برنامه ریزی شده است. تغذیه دو جهته و خم شدن با سرعت الکترونیکی در حال تغییر است .واحد هیدرولیکی با روغن های داخلی ، سیستم خنک کننده هوا با سوپاپ و خم پین مطابق با قوانین بین المللی برای هر سیم 5 تا mm12 طراحی شده است .در دستگاه خاموت زن اتوماتیک امکان استفاده از یک منبع جمع کننده و حداکثر سرعت خم وجود دارد. تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج ارائه دهنده بهترین خدمات به شما

 

کاربرد میلگرد بر چیست؟

از کاربردهای اصلی این دستگاه می‌توان به برش میلگرد در سایزهای مختلف با سرعت بالا و همچنین خم زدن میلگردها در زوایا و سایزهای مختلف اشاره نمود. امروزه قیچی برش میلگرد به عنوان اصلی‌ترین دستگاه جهت ساخت ساختمان محسوب می‌شود.

 

انواع قیچی میلگرد بر چیست؟

این که انواع دستگاه برش میلگرد چیست؟ بر اساس سایز و نوع میلگردی که برش می‌زند، تعیین می‌گردد. این مدل‌ها در دو نوع کلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند:

  • میلگردبر دستی
  • میلگردبر ماشینی

قیچی دستی میلگرد بر چیست؟

این دسته از دستگاه‌ها خم و برش میلگرد در قطر کم را مسیر ساخته و در پروژه‌های ساختمانی با حجم کم و فضای محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند. قدرت این دستگاه ها متوسط و نحوه عملکرد آن ها دستی و با فشار وارد شده توسط اپراتور کار می‌نمایند. مدل‌های دستی قادرند میلگرد تا قطر نهایت 14 را برش دهند.  تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج ارائه دهنده بهترین خدمات به شما

قیچی میلگرد بر ماشینی چیست؟

جهت خم و برش میلگرد در قطرهای بالا و حجم کاری وسیع از این دستگاه استفاده می شود. این نوع مدل قیچی دارای سیستم هیدرولیک یا گیربکسی بوده و قادرند فشار زیادی را جهت خم و برش زدن به میلگرد وارد نمایند. از کاربردی‌ترین سایز این مدل جهت برش میلگرد تا قطر 28 استفاده می‌شود. البته مدل‌های نیرومندتر قادرند میلگردهایی تا سایز 32 را نیز برش بزنند.

ویژگی‌های بهترین میلگرد برها چیست؟

  • ابعاد کوچکی داشته باشد اما دستگاه قدرت و راندمان مناسبی را به شما ارائه دهد.
  • حمل و نقل دستگاه به سادگی انجام پذیرد و یک نفر اپراتور قادر به جابجایی دستگاه در محل پروژه باشد.
  • موتور دستگاه در حین کار میزان آمپر کمی بکشد، تا احتمال سوختگی دستگاه به حداقل میزان ممکن برسد.
  • دارای تیغه‌ها و لبه‌های برنده قوی از فولاد ضدسایش و سختکاری شده باشد تا در حین کار نشکند یا دچار خوردگی نشود.
  • در مدل هیدرولیک دارای بدنه‌ای محکم و پمپ هیدرولیکی نیرومند و با فشار مناسب، جهت وارد کردن نیرو باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی دستگاه های برش میلگرد و خاموت زن سبلان برش نیما در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *