اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: اردبیل شهرک آزادی خیابان آذربایجان کوچه گلدیس ٣
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل ،به مدیریت خانم دولت خواه در اردبیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل

 

دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل

انجام کلاسهای آموزشی و هنری و گیش دبستانی تیزهوشان تقویتی نقاشی زبان چرتکه کاردستی نمایش عروسکی و
انجام اردوهای تفریحی علمی و…. در این مجموعه انجام می شود.
این مجموعه با بیش از چند سال سابقه کاری کادری مجرب و متخصص در زمینه آموزشی و علمی در مکانی کاملا مجهز و دلگشا ؛آماده ارایه خد مات به هموطنان عزیز در
سراسر کشور می باشد.
در ضمن در این مجموعه پیش دبستانی پیسرانه هم دایر می باشد.

 

 

 

دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل

دوره پیش دبستانی چیست؟

پیش دبستانی، که در ایران با نام های: دوره پیش دبستان و یا دوره آمادگی نیز شناخته می شود، در نظام آموزشی، دوره ای است که کودکان، یک یا دو سال قبل از ورود به دبستان در آن مشغول تحصیل هستند؛ در این واحد ها،‌ کودکان ۵ ساله، به مدت یک سال طبق برنامه خاصی، برای ورود به دوره بعد آماده می شوند.
تعیین سیاست های آموزشی و پرورشی دوره کودکستان و آمادگی، با شورای عالی آموزش و پرورش بوده و مسئولیت برنامه ریزی و پیش بینی ضوابط و مقررات این دوره بر عهده دفتر آموزش ابتدایی و راهنمایی تحصیلی کشور است.
در ادامه به بررسی موضوعی خواهیم پرداخت، که در حال حاضر دغدغه عده کثیری از والدین جوان می باشد.

 

 

دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل

تفاوت مهد‌کودک، پیش‌دبستانی و مراقبت انفرادی

مهدکودک‌ها اغلب برنامه‌ای منعطف‌تر از پیش‌دبستانی‌ها دارند که برای کودکان کم‌سن‌تر نیز مناسب‌اند. مهدکودک محلی سرگرم‌کننده است که فلسفهٔ وجودی‌اش فراهم‌کردن امکان بازی، شادی و خواب کودک است. اما پیش‌دبستانی‌ها با هدف آموزش‌های ابتدایی، که روی مراحل اصلی رشد کودک متمرکز است، خلاقیت و بازی‌های همیارانه و… را تشویق می‌کنند.

هدف بیشتر پیش‌دبستانی‌ها آماده‌کردن کودکان برای سال‌های مدرسه است. آنها این هدف را با آموزش مهارت‌های اجتماعی و تحصیلی دنبال می‌کنند. برخلاف مهدکودک، در پیش‌دبستانی، تمرکز روی آموزش‌های ابتدایی و تحصیلی است. این آموزش‌ها کودکان را برای آموزش‌‌های رسمی مدرسه آماده می‌کند و آنها را در چند سال‌ آغاز مدرسه جلو می‌اندازد. پیش‌دبستانی‌ها برنامه‌هایی ساختارمندتر و آموزشی رسمی‌تر دارند و در کنار آن تا‌اندازه‌ای تعاملات اجتماعی را فراهم می‌کنند.

در پیش‌دبستانی‌های معتبر معمولا مربیانی با تحصیلات مرتبط به حوزه آموزش ابتدایی حضور دارند که مهدکودک‌ها معمولا فاقد این سطح از تخصص هستند.

مهدکودک‌ها ممکن است برنامه‌های خاصی برای نگهداری کودکان خارج از ساعت اصلی داشته باشند و در تابستان فعال هستند؛ البته ممکن است برخی از پیش‌دبستانی‌ها نیز این خدمات را ارائه بدهند.

 

دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل

دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل

4/5 - (17 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دبستان دخترانه غیر دولتی گل های حافظ در شهرستان اردبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *