مجموعه ورزشی الماس در قم

توضیحات آگهی

مجموعه ورزشی الماس در قم ، به مدیریت خانم شهسواری در قم  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

مجموعه ورزشی الماس در قم ، آدرس مجموعه ورزشی الماس در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات مجموعه ورزشی الماس در قم

اولین و تخصصی ترین باشگاه vip ویژه بانوان 

ارائه بدنسازی ، فیتنس ، کیک بوکس ، ووشو ، ژیمناستیک

مجموعه ورزشی الماس در قم ، آدرس مجموعه ورزشی الماس در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

راه های ارتباطی با مجموعه ورزشی الماس در قم

منقضی شده

مجموعه ورزشی الماس در قم ، آدرس مجموعه ورزشی الماس در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مجموعه ورزشی الماس در قم

ویژگی‌های یک باشگاه ورزشی خوب و مناسب

باشگاه ورزشی یا جیم به سالن‌های ورزشی گفته می‌شود که افراد باهدف‌هایی همچون رسیدن به‌تناسب بدنی، کم کردن وزن اضافی یا پس از یک عمل جراحی تلاش برای برگرداندن عضلات آسیب‌دیده به حالت طبیعی یا صرفاً گذران اوقات فراغت همراه با انجام فعالیت منظم جسمانی بدان جا می‌روند. ما در این بخش از آسمونی در مورد باشگاه ورزشی و همچنین امکانات باشگاه و مجموعه ورزشی صحبت می کنیم.

یک سالن ورزشی مناسب می‌بایست نیازهای شخصی فرد را برآورده کند. سالنی در نزدیکی خانه یا محل کار پیدا کنید، فردی که به سالن ورزشی نزدیک خانه‌اش می‌رود، می‌تواند صبح‌ها به سالن رفته و بعد دوش بگیرد و به سرکار برود. اگر مسئول عضویت به شما پیشنهاد کنند در مقابل تخفیف در هزینه ماهانه، پول عضویت چند سال را از پیش بپردازید، باید حواستان را بیشتر جمع کنید. این پیشنهادها به معنای آن است که سالن ورزشی ازلحاظ مالی دچار مشکل است. یکی از مکان‌های مهم در سالن‌های ورزشی اتاق رختکن است؛ اتاق رختکنی که به‌هم‌ریخته باشد و حوله‌ها در آن روی زمین انباشته‌شده باشند و محل دوش گرفتنش کثیف باشد، یک ویژگی منفی بزرگ برای سالن ورزشی است.با مجموعه ورزشی الماس در قم بهترین ها را تجربه خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که اتاق رختکن بهداشتی است، حوله‌ها به‌طور مرتب عوض می‌شوند و تجهیزات کافی دارد به‌طوری‌که پس از 1 ساعت ورزش کردن مجبور نیستید برای یک دوش خالی منتظر بمانید. کمدهای شخصی مهم هستند به‌خصوص اگر پیش یا پس از کار به سالن می‌روید و نیاز به محلی ایمن برای قرار دادن لباس کار و چیزهای قیمتی‌تان دارید. مطمئن شوید که کمدهای شخصی در سالن وجود دارند و ایمن هستند هزینه در اختیار داشتن آن‌ها چقدر است. سالن‌های تناسب‌اندام معمولاً در شروع، خدماتی مانند یک جلسه رایگان با مربی شخصی را به مشتریان عرضه می‌کنند.با مجموعه ورزشی الماس در قم بهترین ها را تجربه کنید.

مجموعه ورزشی الماس در قم ، آدرس مجموعه ورزشی الماس در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مجموعه ورزشی الماس در قم

ویژگی های یک باشگاه ورزشی درجه یک

  1. اول : از همه باید باشگاه ورزشی نکات بهداشتی را رعایت کند. اصولا یکی از جاهایی که میکروب رشد کرده و بیماری های پوستی به همراه دارد سالن های ورزشی است.
  2. دوم : اینکه باشگاه باید امکانات هواساز و تصفیه هوای مناسبی داشته باشد. بوی عرق ندهد، هوای باشگاه مطبوع باشد، دمای هوا مناسب باشد.
  3. سوم : اینکه از نظر ساختمانی باشگاهی را انتخاب کنید که در زیر زمین نباشد چون اصولا باشگاه هایی که در زیر زمین هستند هوای خوبی ندارند. سقف باشگاه بلند باشد. متراژ باشگاه کافی باشد تا راحت بتوانید حرکات ورزشی را انجام دهید در رشته های مختلف ورزشی.
  4. چهارم : اینکه مربیان خوب و سرشناس داشته باشد. اگر می خواهید از ورزش و باشگاه نتیجه بگیرید به این اصل مهم نیز توجه کنید.
  5. پنچ: امکانات و وسایل ورزشی استاندارد و خوبی برای رشته های مختلف ورزشی داشته باشد. برای مثال در رشته پیلاتس از کش، مت و … استفاده می شود. این وسایل باید از جنس مرغوب باشد.با مجموعه ورزشی الماس در قم بهترین ها را تجربه کنید.
  6. شش: کافی شاپ خوب و بهداشتی داشته باشد.
  7. هفت: حتما حمام داشته باشد. و سرویس های بهداشتی آن تمیز و مرتب باشد.
  8. هشت: برخورد مدیریت و مسئول پذیرش باشگاه با مشتریان و اعضا خوب باشد.
  9. نه: اتاق ماساژ داشته باشد. شاید گاهی برای استراحت دادن و ریکاوری بدن نیاز به ماساژ داشته باشید تا حسابی ریلکس شوید.
  10. ده: آدرس باشگاه در حاشیه خیابان باشد تا بتوانید به راحتی رفت و آمد کنید.
  11. یازده: پارکینگ اختصاصی داشته باشد. یکی از مشکلات موجود فعلی، نبود پارکینگ است.
  12. دوازده: باشگاه امنیت مناسب را برای شما فراهم آورد.
  13. سیزده: باشگاه دارای امکاناتی همچون سونا و حوضچه آب سرد باشد. چون بعد یک تمرین خوب، یک سونا، حوضچه آب سرد و همچنین حمام بهترین تفریح است.با مجموعه ورزشی الماس در قم بهترین ها را تجربه کنید.
  14. چهارده: فضای آبی مجومه ورزشی از سالن های ورزشی آن جدا باشد.
  15. پانزده: رختکن های تمیز با تعداد کمدهای کافی داشته باشد.
  16. شانزده: سالن رشته های ورزشی مختلف، در صورت امکان مجزا باشد.
  17. هفده: تمام کلاس های ورزشی را دارا باشد

مجموعه ورزشی الماس در قم ، آدرس مجموعه ورزشی الماس در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مجموعه ورزشی الماس در قم

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ورزشی الماس در قم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *