منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت

توضیحات آگهی

توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،به مدیریت سرکار خانم لیلا امین رنجبر در ماهدشت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

وال پست در کرج

توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در کمال شهر ،آدرس توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در کمال شهر ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت

توزیع و پخش و فروش تخصصی وال پست کرج

در این مجموعه انجام میشود

این مجموعه به مدیریت سرکار خانم امین رنجبر با بیش از 70 سال سابقه

آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز سراسر استان کرج میباشد .

 

 

توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،آدرس توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،ایران مشاغل سلامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،آدرس توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،ایران مشاغل سلامانه برتر ثبت مشاغل کشور

انواع وال پست

می توان اذعان داشت که از نظر شکل ظاهری وال پست ها به دو صورت زیر وجود دارند:

  • وال پست قائم یا عمودی 

وال‌پست قائم مانند یک تیر یا ستونی است که اجرای آن در دیوارهایی با طول بیش از ۵ متر لازم و ضروری می باشد. هم چنین زمانی که طول دیوار ۴۰ برابر ضخامت دیوار باشد وال پست قائم اجرا خواهد شد.

  • وال پست افقی 

وال پست افقی، به صورت افقی و با اتصال بین دو وال ‌پست قائم و یا فریم اجرا می‌شود. اجرای وال‌پست افقی در دیوارهایی با ارتفاع بیش از ۳.۵ متر ضروری خواهد بود. در این رابطه برخی دستورالعمل ‌ها نیز محدودیت ۳۰ برابر ضخامت دیوار را لحاظ کرده و به آن بسنده می کنند.
در بسیاری از اوقات بنا به نظر طراح و مجری سازه، می توان از ترکیب وال پست قائم و افقی استفاده کرد که در این صورت به آن وال پست ترکیبی اطلاق می شود.
در واقع پیاده سازی یا اجرا وال پست به صورت افقی باعث درگیری دیوار با اسکلت سازه خواهد گردید در نتیجه باعث استحکام دیوار می‌ شود. هم چنین لازم به ذکر است که وال پست‌ های قائم در صورتی که دهانه بزرگ باشد، مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
جدا سازی دیوار از اسکلت به معنای درگیر نکردن دیوار با اسکلت نیست، بلکه باید دیوارهای نمای ساختمان به صورت پیشرفته تری با اسکلت درگیر شوند تا سازه بتواند به صورت پیوسته عمل کند.
چیدن دیوارها و چسباندن آن ها به ستون به معنای درگیری دیوار با سازه نیست، بلکه در هنگام وقوع زلزله دیوار ها به دلیل سختی کم، فرو خواهند ریخت! حال با اجرای وال پست برای دیوارها، تا حدی سختی دیوار را فراهم کرده و می توانیم آن را با اسکلت سازه درگیر نماییم و پیوستگی سازه را حفظ کنیم.

توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،آدرس توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،ایران مشاغل سلامانه برتر ثبت مشاغل کشور
درگیری دیوار با المان های سازه ای بسیار مهم است، زمانی که شما دیوارها را از اسکلت سازه جدا می کنید و با استفاده از تمهیداتی آن ها را یکپارچه می سازید، در واقع کل به اصطلاح کل سازه تان را به یک دیگر دوخته اید که این کار سبب می شود مقاومت سازه شما در برابر بارهای جانبی بسیار بیشتر شود و احتمال خرابی سازه به حداقل مقدار خود برسد.

ویژگی های وال پست

وال پست می تواند به شکل فلزی یا بتن آرمه باشد و هر دو آن ها نیز در ساختمان سازی رایج هستند. از جمله نکات مهمی که باید بدانید، به شرح زیر است:

  • نمونه فلزی وال پست معمولا به شکل پروفیل نبشی، ناودانی و قوطی است.
  • وال پست در فواصل و طول های مشخص و در جهت یکپارچه عمل نمودن دیوار به کار خواهد رفت.
  • وال پست به صورت یک تیر یا ستون عمل می کند و محل قرار گیری آن در انتهای فریم با دهانه بالا و محلی که با دیوار پوشش می شود، می باشد.
  • توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،آدرس توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت ،ایران مشاغل سلامانه برتر ثبت مشاغل کشور
  • کار رو به کاردان بسپار

4.8/5 - (104 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توزیع و پخش و فروش وال پست کاردان در ماهدشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *