بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، به مدیریت آقای هوشیار آلتونی در سقز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، آدرس کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز

جدیدترین روش های کاشت مو و ابرو در کلینیک سقز کاشت با بیش از هزار عمل موفق

کاشت مو ، ریش و ابرو با استفاده از جدیدترین روش های دنیا

 

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، آدرس کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز

09017506696

09199010918

saqqez_kasht

سقز ، میدان شهدا ، ساختمان پزشکان ماهان ، واحد6

 

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، آدرس کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

کاشت موی سر چیست؟

کاشت موی سر یک نوع عمل جراحی است که طی این عمل ریشه های مو از یک قسمت بدن که در مقابل ریزش ارثی مقاوم است، به قسمتی که موها در حال ریزش هستند، پیوند زده می شود. این روش یکی از موثرترین روش های ترمیم و بازیابی موهای از دست رفته است که در آن موی طبیعی به قسمت در حال ریزش پیوند زده می شود. در یک پیاز مو ۱ الی ۴ تار مو قابل رشد است. البته امروزه روش های جدیدی استفاده می شود که در آن پیاز مو بدن هیچ تغییر و دستکاری انتقال پیدا می کند. کاشت مو برای قسمت هایی از بدن مانند سر، ریش، ابرو، مژه، ناحیه تناسلی، سینه و قسمت هایی که دچار اسکار هستند، قابل انجام است. فولیکول های کاشته شده در قسمت در حال ریزش، تا آخر عمر شخص باقی می ماند.

بررسی علل ریزش مو قبل از عمل کاشت موی سر

قبل از اقدام به جراحی کاشت مو سر ، باید علل ریزش مو بررسی شود تا بتوان تصمیم درستی در مورد انجام یا عدم انجام جراحی گرفت. همان طور که می دانید، علل متعددی در ریزش و کم پشت آن نقش دارد. عواملی مانند وراثت، تنش های روحی، تغذیه ی نامناسب از عواملی هستند که در ریزش مو ، دخیل هستند.

نظر نهایی در مورد صلاحیت افراد برای انجام این جراحی توسط جراح متخصص صورت می‌گیرد. در صورتی که مصرف داروهای خاص سبب ریزش مو شوند، فرد نمی تواند عمل کاشت مو سر را انجام دهد. فردی که قرار است جراحی برای کاشت موی سر انجام دهد، باید از یک الگوی طاسی مشخص برخوردار باشد.

 

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز

انواع روش های کاشت موی سر

عمل کاشت موی سر به شیوه های مختلفی که در ذیل آمده است، قابل انجام است.

  • روش FUT: این روش قدیمی ترین روش در جراحی کاشت مو است. در این روش بیمار بیهوش شده و قسمتی از پوست پشت سر که دارای مو بود، به قسمت طاس جلوی سر پیوند زده می شود که به دلایل عوارضی همچون درد و خونریزی امروزه استفاده از آن منسوخ شده است.
  • روش FIT: در این روش کاشت موی سر ، تارهایی از موی پشت سر به قسمت طاس جلوی سر پیوند زده می شود. اما این روش به دلیل خونریزی، دوران نقاهت پس از عمل، نیاز به تکرار جلسات و … امروزه استفاده نمی شود.
  • روش BHT: این روش مانند روش FIT است با این تفاوت که برای پیوند از موهای سایر قسمت های بدن نیز می توان به قسمت دچار ریزش، مو پیوند زد. اما این روش نیز به دلیل عوارضی که مانند روش FIT داشت، امروزه منسوخ شده است.
  • روش SUT: این روش یکی از جدیدترین و بهترین روش کاشت مو است که کمترین عارضه را دارد و در بیشتر کلینیک های پیوند مو، انجام می شود. این روش بدون خونریزی و بیهوشی انجام می شود و با یک دستگاه اتوماتیک موها برای پیوند برداشته می شوند. با این روش می توان ۱۴۰۰۰ تار مو را در قسمت دچار ریزش کاشت.
  • روش Micro fit: میکروفیت از جمله روش‌های مدرن کاشت مو است که در آن با استفاده از میکرو موتورهای اتوماتیک، گرافت های مو از بانک مو افراد برداشت می‌شود. در مرحله کاشت مو از دستگاه ایمپلنتر استفاده می‌شود و این باعث می‌شود تا در این روش به هیچ‌گونه برش و جراحی نیاز نباشد. این روش نسبت به روش‌های دیگر کاشت مو تراکم بیشتری دارد و افراد می‌توانند موهای پر پشت و بلندی داشته باشند. بنابراین این روش می‌تواند برای خانم‌ها مناسب‌تر باشد. کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز با بهره‌گیری از مدرن‌ترین دستگاه‌ها، کاشت مو با روش میکروفیت را با کمترین هزینه برای افراد انجام می‌دهد.

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز

  • روش سوپر ترکیبی: اگر پزشک احساس کند که نواحی طاسی در سر بیمار به طور قابل توجهی زیاد است و نتوان از سایر روش‌های کاشت مو استفاده کرد، روش سوپر ترکیبی را برای کاشت انتخاب می‌کند. در روش سوپر ترکیبی بر خلاف روش ترکیبی از نواحی مختلف بدن می‌توان گرافت های مو را برداشت. نواحی مثل قفسه سینه و زیر ریش از جمله ناحیه‌هایی هستند که پزشک از آن به‌عنوان ناحیه بانک مو استفاده می‌کند. در این روش پزشک ابتدا با استفاده از روش FUT از ناحیه بانک مو برداشت نواری را انجام می‌دهد و سپس از روش SUT استفاده می‌کند. در کاشت مو به روش سوپر ترکیبی امکان برداشت تا 5000 گرافت مو نیز وجود دارد. نکته مهم این روش این است که این روش از مزیت هر دو روش بهره می‌برد و در نهایت بهترین نتیجه را به بیمار می‌دهد.
  • روش Super Fue: کاشت مو با روش Super Fue یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو است که بر پایه روش FIT بنا شده است. این روش شباهت زیادی به روش FIT دارد اما معایبی که در آن روش وجود دارد در روش Super Fue برطرف شده است. Super Fue از جمله روش‌های کم‌خطر، کم تهاجمی و کم عارضه است و به همین دلیل امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این روش با استفاده از یک تیغ جراحی کوچک گرافت های مو برداشت می‌شود. در نتیجه برش‌های عمیق و بخیه لازم نیست و در نتیجه بیمار دچار درد و خونریزی نخواهد شد. دوره بهبود سریع، استفاده از اسکن کامپیوتری برای یافتن فولیکول‌های مقاوم، کاهش زمان جراحی و کاهش خطای جراحی از جمله مزیت‌های بزرگ این روش می‌باشد.
  • روش DHI: کاشت موی مستقیم که به کاشت مو با روش DHI شناخته می‌شود شباهت زیادی با روش FUE دارد. در روش DHI مرحله استخراج و کاشت فولیکول‌های مو به‌صورت همزمان انجام می‌شود و به‌عنوان بخشی از یک فرآیند محسوب می‌شود. در نتیجه پزشک فولیکول‌های برداشت شده را مستقیماً به ناحیه طاسی انتقال می‌دهد. نتایج مادام العمر، عدم نیاز به تیغ جراحی و قابلیت انجام عمل در یک جلسه باعث شده است افراد زیادی از آن استقبال کنند. این روش اگر در کلینیک‌های معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود نتایج خارق‌العاده‌ای خواهد داشت و عوارض آن بسیار کم خواهد بود. کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز بهترین گزینه برای کاشت مو با روش DHI است.

آشنایی با مرحله‌های کاشت مو

کاشت مو از جمله عمل‌های زیبایی است که افرادی که دچار ریزش مو شده‌اند و به زیبایی خود انجام می‌دهند آن را انجام می‌دهند. فردی که قصد کاشت مو را دارد بهتر است تا با مراحل کاشت مو به‌خوبی آشنا باشد تا بتواند نتیجه خوبی از این عمل بگیرد.

مرحله اول کاشت مو، انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام عمل کاشت مو است. چه بسیار افرادی بوده‌اند که در اثر انتخاب کلینیک‌های نامعتبر دچار مشکلات بعد از کاشت شده‌اند. کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و استفاده از تیم درمانی کامل و بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای کاشت مو باشد.

مرحله دوم کاشت مو مشاوره است. شما یک جلسه در کلینیک حاضر می‌شوید و پزشک شما را معاینه می‌کند و بسته به شرایط شما نوع عمل را انتخاب می‌کند و نکات مهم قبل و بعد از عمل را به اطلاع شما می‌رساند.

مرحله سوم کاشت مو انجام مراقبت‌های قبل از عمل است. مراقبت‌هایی همچون عدم مصرف دخانیات، قطع مصرف داروهای ضدالتهاب و انعقاد خون و عدم مصرف مشروبات الکلی از جمله مهم‌ترین کارهایی است که شما باید انجام دهید.

در مرحله چهارم کاشت مو برای شما انجام می‌شود. در این مرحله ناحیه موردنظر بی‌حس می‌شود و سپس فولیکول‌های مو از ناحیه بانک مو گرفته می‌شود و به ناحیه موردنظر اضافه م

 

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، آدرس کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشوری‌شود. در مرحله آخر پزشک به شما نکاتی را می‌گوید که شما باید بعد از عمل آن را رعایت کنید. نکاتی مثل مراقبت از ضربه خوردن ناحیه کاشت مو و عدم فعالیت‌های سنگین ورزشی از جمله مهم‌ترین نکات این مرحله است.

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز

مراحل انجام کاشت ابرو

ممکن است فرد به دلیل رنگ کردن ابرو یا سوختگی در ناحیه ابرو دچار ریزش ابرو شده باشد. بهترین روش برای پرپشت کردن ابروها استفاده از کاشت ابرو fut برای ابروها می باشد.برای انجام کاشت ابرو، از موهای ناحیه پشت سر خود فرد گرفته می شود.کاشت ابرو از انتقال گرفت ها از قسمت پشت سر به ناحیه ابرو استفاده می شود.

این کار باید تحت نظر تیم پزشکی و خود پزشک انجام گیرد.برای انجام کاشت از نوار باریکی از پشت سر استفاده می شود و موها به صورت تک تک در ابروها کاشته می شود. برای انجام این کار، نیاز به بیهوشی و تراشیدن ابروها نمی باشد و فقط از بی حسی موضعی استفاده می شود.به راحتی می توان ابروهای زیبایی در ناحیه ابروها طراحی کرد.این موها را در ناحیه طراحی شده قرار داد و گرفت ها را دراین ناحیه کاشت.

طراحی ابرو به راحتی قابل انجام است و متناسب با صورت هر فرد می توان این کار را انجام داد. علاوه بر اینکه در قسمت ابروی خود فرد ابرو کاشته می شود. اطراف آن را نیز با طراحی مناسب می توان کاشت ابرو را انجام داد.این موهای کاشته شده قابلیت رشد دارد.

کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، آدرس کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مراحل کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

زمان کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر عواملی که ممکن است زمان کاشت ابرو را تحت تأثیر قرار دهند، ذکر شده است:

  1. تکنیک کاشت: استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند کاشت مو به مو، کاشت موهای مصنوعی یا کاشت موهای خطی، ممکن است به طولانی‌تر یا کوتاه‌تر شدن زمان کاشت ابرو منجر شود.
  2. تعداد موهای کاشته شده: اگر تعداد موهایی که باید در ابرو کاشته شوند بیشتر باشد، زمان کاشت نیز بیشتر می‌شود.
  3. سرعت رشد موها: سرعت رشد موهای شخص ممکن است متفاوت باشد. در نتیجه، برخی افراد ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای کاشت ابرو داشته باشند.
  4. توانمندی پزشک یا تکنسین: تجربه و توانمندی پزشک یا تکنسینی که کار کاشت ابرو را انجام می‌دهد، نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. تخصص و سرعت کار این فرد ممکن است زمان کاشت را کوتاه‌تر یا طولانی‌تر کند.
  5. مراحل بازیابی و بهبودی: پس از کاشت ابرو، نیاز به مراحل بازیابی و بهبودی وجود دارد که ممکن است تا چند هفته طول بکشد. این نیاز به زمان بیشتری برای کاشت ابرو منجر می‌شود.

در هر صورت، برای دقیق‌تر بدانید که زمان کاشت ابرو برای شما چقدر است، بهتر است با متخصص زیبایی یا پزشک خود مشورت کنید.

4/5 - (5 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک کاشت مو و ابرو سقز کاشت در سقز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *