بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، به مدیریت خانم خلیلی در قم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، آدرس مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

درباره مزون لباس عروس ماه عسل در قم

طراحی و دوخت انواع لباس ، عروس ، نامزدی و مجلسی

پذیرش سفارش بصورت آنلاین و حضوری

عکس لباس عروس رویاییت از تو و دوخت از من

با سابقه کاری بالا و درخشان

یکی ازخدمات مزون ماه عسل که مارو ازهمکاران دیگر متمایز کرده اینه که عروس خانمهایی که دوست دارن لباس عروس خودشون رو به سلیقه خودشون سفارش دوخت بدن وبرای اینکه هزینه زیادی پرداخت نکنند

پوش اول اون لباس رو رزرو کننپ وفقط هزینه پوش اول رو به ما پرداخت کنند
دوختهای مزون ماه عسل باصددرصد تضمین دوخت تحویل مشتریان عزیز داده میشود

مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، آدرس مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، آدرس مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مزون لباس عروس ماه عسل در قم

تاریخچه لباس عروس و علت سفیدی آن

امروزه لباس عروس و انتخاب و تهیه آن از جمله مهم ترین موضوعاتی است که قبل از جشن عروسی تدارکات بسیاری برای آن انجام میشود و بنا به هر سلیقه و بودجه ای لباس های مناسبی در مزون های لباس عروس جهت جشن عروسی وجود دارند.اما تابحال فکر کرده ایم که چرا لباس سفید؟؟؟ این رسم از کجا آمده؟؟؟اولین بار چه کسی تصمیم گرفت که لباس سفید بپوشد؟؟؟در این مقاله بطور کامل به بررسی تاریخچه و فلسفه و خواستگاه و رسم مربوط به پوشیدن لباس عروس سفید میپردازیم.

در قرون وسطی، ازدواج بیشتر از پیوند میان دو نفر اهمیت داشت و در بسیاری موارد اتحاد و پیوند بین دو خانواده، دو تجارت و حرفه و حتی اتحاد بین دو كشور به شمار می آمد. بنابراین عروس باید به شكلی لباسی می پوشید كه به بهترین شكلی معرف خانواده او باشد؛ لباس او تنها معرف شخص او نبود.
معمولآ عروس ها برای نشان دادن شادی خود، از رنگ های شاد و روشن برای لباس عروس استفاده می کردند. رنگ سفید مدتی طولانی است که به عنوان رنگی سنتی و رایج برای پیراهن عروس پذیرفته شده است، اما پیراهن عروس همیشه به رنگ سفید نبوده است.

در آن زمان ازدواج های سلطنتی دارای اهمیت سیاسی بسیاری بود و برای ایجاد اتحاد و پیمانی محكم بین دو كشور انجام می شد، بنابراین لازم بود تا عروس جوان عالی و باشكوه به نظر برسد تا اعتبار و حیثیت كشور خود را تقویت كند و با نشان دادن ثروت و توانگری ملت خود، بر كشور داماد تاثیر بگذارد. جواهرات عروس هم به عنوان بخشی از جهیزیه او، مورد توجه و بحث قرار می گرفت.

خانواده‌های ثروتمند سلطنتی از پارچه‌های گران قیمت مانند مخمل، ابریشم، حریر یا پارچه‌هایی كه از نخ طلا و نقره بافته می‌شد برای لباس عروس استفاده می‌كردند. در آن زمان پارچه ها با دست ریسیده می شد، بافته می شد و خشك می شد، و در نتیجه استفاده اقتصادی و صرفه جویانه از پارچه معمول بود؛ دامن ها را به شكل جمع، بزرگ و پف كرده درست می كردند، طول آستین ها تا زمین ادامه داشت و دنباله دامن در پشت لباس به طول چند متر كشیده می شد.
رنگ های استفاده شده هم گرانبها و با شكوه بود؛ تنها افراد ثروتمند قادر بودند رنگهای گران قیمتی همچون قرمز، ارغوانی و مشكی را تهیه كنند، زیرا این رنگها بسیار سخت تر از رنگ هایی كه از رنگ های گیاهی طبیعی به دست می آمد، تهیه می شد. علاوه براین، لباس عروس با جواهرات قیمتی از قبیل الماس، یاقوت سرخ، یاقوت كبود، زمرد و مروارید تزئین می شد.
بنابراین عروس در لباس خود در برابر تابش آفتاب می درخشید. گاهی اوقات لباس عروس چنان با جواهرات پوشیده می شد، به طوری كه پارچه لباس در زیر آنها پنهان می شد؛ در قرن پانزدهم زمانی كه شاهزاده مارگارت در انگلستان ازدواج كرد، لباس او به حدی سنگین بود كه نمی توانست حركت كند و به كمك دو نفر به كلیسا برده شد! مزون لباس عروس ماه عسل در قم ارائه دهنده بهترین خدمات به شما

مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، آدرس مزون لباس عروس ماه عسل در قم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

در قرن جدید

مرکز توجه لباس های عروس از دهه 1950 تغییر کرد. امروزه بیشتر ازهمه، تاکید بر روی شخصیت خود عروس است.
در حال حاضر عروس ها می توانند تقریبا ازهر مدل و سبک لباسی برای مراسم ازدواج خود استفاده کنند، یک پیراهن طراحی شده بسیار تزئین شده و مجلل یا حتی یک پیراهن ساده غیر رسمی. هر سبکی که عروس انتخاب کند تا زیباتر به نظر برسد، قابل قبول است.
بنابراین شما می توانید هر رنگی را برای ازدواج خود انتخاب کنید، اما حداقل حالا اندکی درباره سابقه و تاریخچه استفاده از لباس عروسی سفید آگاهی پیدا کرده اید.

اجاره لباس عروس از کی باب شد؟

در زمان جنگ جهانی دوم بسیاری از عروس ها احساس كردند كه ازدواج در لباس سفیدی مجلل، شایسته نیست، بنابراین لباس های ساده ای را برای مراسم عروسی خود انتخاب می كردند. در آن زمان زن ها وظیفه خود دیدند تا مراسم ازدواج سنتی را ترك كنند، در نتیجه آنها زمان كافی برای یافتن لباس عروس مناسب نداشتند، بنابراین باید بهترین لباس خود را برای این كار انتخاب می كردند.

اگر عروسی می خواست كه حتما لباس عروس سفید داشته باشد، می توانست آن را برای مراسم، قرض بگیرد یا اجاره كند. اگر عروس و داماد هر دو در جنگ شركت داشتند، در اونیفورم های نظامی خود ازدواج می كردند.

ترک ها کمربند قرمز معروف شان را به کمر عروس می بندند و هندی ها لباس قرمز به عروس می پوشانند چون معتقدند قرمز نمادی از خوش‌یمنی است. لباس عروس هندی، همان ساری است كه از پارچه ابریشمی ‌قرمز رنگ تهیه شده و روی آن جواهر، سنگ یا كریستال دوخته می‌شود.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مزون لباس عروس ماه عسل در قم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *