بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، به مدیریت قمصری در قشم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، آدرس رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم

خدمات رزرو

هتل ، بومگردی ، ویلا ، سوئیت

انواع تفریحات

آبی ، اجاره خودرو ، ون ، موتور ، دوچرخه

( بهترین ها را با قشم آنلاین تجربه کنید )

رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، آدرس رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

راه های ارتباطی با رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم

منقضی شد

رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، آدرس رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

سیستم رزرواسیون هتل چیست و چه اهمیتی دارد؟

رزرواسیون درواقع ثبت درخواست برای اجاره یک یا چند اتاق مشخص در یک هتل مشخص برای تعداد روزهایی مشخص است که معمولا هم با عقد قراردادی بین هتل و مهمان ثبت می‌شود و بر اساس آن هتل متعهد می‌شود در تاریخ ذکر شده، ارائه خدمات و اتاق به مهمان یا مهمانان را تضمین کند. هنگامی که یک مهمان در مورد رزرو اتاق با یک هتل تماس گرفت، کارکنان آن باید به‌صورت هوشمندانه درخواست رزرو او را تنظیم کرده و یک پرونده برای او تکمیل کنند. ثبت رزرو فرم پرونده دائمی است و شامل ذخیره تمام اطلاعات مربوط به یک رزرو خاص می‌شود که این روزها معمولا با ایجاد یک رکورد رزرو کامپیوتری در نرم‌افزار‌های مدیریت هتلداری یا PMS صورت می‌گیرد.

در تنظیم فرم درخواست رزرو، سه فاکتور تاریخ انتظار ورود و عزیمت، نوع اتاق مورد نظر و تعداد اتاق‌های مورد نیاز حتما باید ثبت شوند. با استفاده از این اطلاعات، کارکنان هتل می‌توانند پرونده موجود بودن اتاق را از طریق تاریخ ورود تعیین شده جستجو کنند. اگر تاریخ بسته نشده باشد، آژانس پروسه رزرو با بررسی نوع اتاق و تعداد اتاق‌های موجود را ادامه می‌دهد.

به‌طور کلی یک هتل دو منبع عمده را برای دریافت سفارش‌های رزرو درنظر می‌گیرد: مسافران مستقل و مسافران (گروه‌های مسافرتی) ثبت شده توسط آژانس‌ها. البته صرف نظر از اینکه درخواست رزرو توسط فرد، خانواده یا مجموعه‌ای ارائه شده باشد، می‌تواند به عنوان رزرو گروهی ثبت شود. یعنی رزروهای مستقل هم امکان مسدود کردن و رزرو همزمان چندین اتاق را فراهم می‌کند. اصولا برای رزروهای گروهی، یک دسته از اتاق‌ها که در تاریخ مذکور خالی هستند، اختصاص داده می‌شود. بنابراین اگر گروهی تمام اتاق‌های مسدودشده را در یک تاریخ مورد نظر خود رزرو نکند، آن اتاق‌های مسدود نشده می‌توانند از بلوک گروه رزرواسیون آزاد شوند.

رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، آدرس رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم

در یک تقسیم‌بندی استاندارد درخواست‌های رزرواسیون در هتل‌ها می‌تواند از طریق چند منبع یا واسطه به هتل ارسال شود:

دایرکت یا مستقیم: مهمانان برای رزرو اتاق مستقیماً با هتل تماس می گیرند، خصوصاً وقتی که مهمان برای رزرو اتاق به شخص ثالثی احتیاج ندارد.
آژانس‌های مسافرتی: مهمان از طریق آژانس‌های مسافرتی اتاقی را رزرو می‌کند که بیشتر برای رزروهای گروهی ترجیح داده می‌شود. یک نکته مهم اینکه این روزها آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) منبع اصلی رزرو هتل‌ها هستند.
شرکت‌های طرف قرارداد با هتل: این رزرو توسط یک شرکت یا سازمانی انجام می‌شود تا اتاقی را برای کارمندان، مشتریان یا بازدیدکنندگان خود رزرو کند. در این رزرواسیون طبق قرارداد از پیش تعیین شده با هتل، نرخ‌های ویژه‌ای به شرکت تعلق می‌گیرد.
خطوط هوایی: این رزرو توسط شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد تا اتاق‌هایی را برای کارمندان خود برای اقامت معمول و همچنین مسافران هواپیمایی در صورت لغو پرواز رزرو کنند.
موسسات و ارگان‌های مختلف: این رزرو توسط موسسات برای رزرو اتاق برای افراد ورزشی، هیئت‌های سفارتخانه‌ها یا گروه‌های برنامه‌های هنری، گروه‌های کارگاهی و … که برای کار به مکان دیگری سفر می‌کنند انجام می‌شود.

4.7/5 - (125 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رزرواسیون بومگردی آنلاین قشم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *