اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: بریز -جاده سردرود روبروی پالایشگاه-کوی صنعتی روشن کوچه اول شرقی پلاک ۵۵ صنایع فلزی احمدیان
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز

خدمات صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز

تولید انواع کمد لباس ۶درب و ۴درب ۲درب کمدرختکن برای تمام نهادها واورگانهای اداری
فایل ۴کشو رمزدار وساده ۳کشو و۲کشو ۳کشو کامپیوتر وفایل نقشه
تولید انواع میز کار با نظر مشتری و انواع کمد ابزار
تولید انواع میز تحریر و جای کفش

 

 

صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز

صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز

فایل فلزی اداری :

فایل‌های فلزی، در واقع قفسه‌های ذخیره‌سازی هستند، که معمولاً از فلزاتی محکم و بادوام همچون فولاد ساخته می‌شوند. قطعات فولادی پس از برش قالب به اندازه مناسب، در یک فرآیند الکترواستاتیک شکل می‌گیرند و در نهایت فایل فلزی ساخته می‌شود. از آن‌ها اغلب در مدارس، ادارات، دفاتر، سالن‌های ورزشی و فضا‌های عمومیِ از این قبیل استفاده می‌شود، تا مکانی امن، برای نگهداری وسایل و‌ امانات افراد فراهم کنند. فایل‌های فلزی معمولاً یک کشو اختصاصی برای هر کاربر دارند، که مجهز به یک قفل برای امنیت بیشتر آن کشو می‌باشد. از این فایل‌ها اغلب درفضا‌های عمومی مشترک، مانند اتاق رختکن استفاده می‌شود تا افراد بتوانند تجهیزات خود را در آن‌ها قرار دهند.

 

انواع فایل فلزی در صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز

قفسه‌های فایل فلزی با توجه به رنگ، اندازه و ویژگی‌های امنیتی به چند دسته تقسیم می‌شوند. بعضی از نمونه‌های رایج فایل‌های فلزی، کمد‌های تک طبقه هستند، که دارای یک قفسه و متعلق به یک شخص می‌باشد. این مدل فایل‌های فلزی اغلب در مدارس و سالن‌های ورزشی استفاده می‌شوند. کمد‌های دو طبقه که به ازای هر کاربر، دو قفسه دارند، معمولاً در ادارات به عنوان فایل فلزی اداری و انبار‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. فایل‌های فلزی کوچکتر دارای یک قفسه‌ی کوچک هستند، که اغلب برای نگهداری وسایل کم حجم استفاده می‌شود. از نمونه‌های دیگر فایل‌های فلزی، می‌توان فایل‌های تهویه‌دار را نام برد که سوراخ‌هایی بر روی درب آن تعبیه شده است تا گردش هوا در آن جریان داشته باشد. همچنین یکی دیگر از انواع فایل‌های فلزی، نمونه‌هایی هستند که برای اهداف خاصی مانند نگهداری سلاح‌ها و یا مواد خطرناک طراحی شده‌اند که از نظر امنیت و تهویه مقداری متفاوت با دیگر نمونه های فایل فلزی است.

 

صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز

 

4.6/5 - (9 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صنایع فلزی احمدیان تولید و فروش کمد لباس رختکن و فایل فلزی در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *