توضیحات آگهی

شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، به مدیریت آقای فدایی در سهند تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، ادرس شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز

ارائه انواع شیرینی تر و خشک

ارائه انواع کیک عروسی ، تولد و مجالس مختلف

ساعت کاری » 9 صبح الی 11:30 شب

شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، ادرس شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز

04133445003

09195719412

09146618780

shirini_mahbanoo.1400

تبریز شهر جدید سهند فاز ۲ روبروی پاساژ نفیس

 

شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، آدرس شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، ایرن مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز

معیارهای خرید یک شیرینی خوب

هنگام خرید شیرینی خشك به طعم و بوی آن توجه كنیدرایج ترین شیرینی عید، شیرینی خشك است. شیرینی هایی كه در تركیب آن خامه به كار نرفته باشد همچون شیرینی نخودچی، زبان، ساقه عروس، پفكی گردویی یا نارگیلی، كشمشی، گل محمدی و مربایی در گروه شیرینی های خشكی است كه ماندگاری طولانی و فسادپذیری اندكی دارد.قنادی سیادت با کیفیت ترین و بهترین شیرینی ها را به شما ارائه میدهد.

آبنبات و تافی تركیبی از اسانس، شكر و رنگ

آبنبات، تافی، پاستیل، شكر پنیر، سوهان عسلی و پولكی از جمله تنقلاتی است كه در ایام نوروز ظروف كوچك شیرینی را اشغال می كند. ساده ترین نوع آبنبات از مخلوط شكر و آب همراه افزودنی های طعم دهنده، رنگ دهنده و برخی اسیدهای خوراكی تهیه می شود.آبنبات هایی كه رطوبت كم و شكر زیادتری دارد سخت و شكننده و انواعی كه رطوبت زیاد و شكر كمتری دارد در گروه آبنبات نرم قرار می گیرد. در تافی ها كه از گروه آبنبات نرم است.

یکی اینکه ماندگاری طولانی‌ داشته باشد چون لازم است دو تا سه هفته سالم و تازه باقی بماند به همین دلیل است که مردم برای خرید شیرینی عیدشان بیشتر سراغ شیرینی‌های خشک می‌روند و تولید شیرینی خشک در قنادی‌ها به ۷۵ درصد کل تولیدات شیرینی‌شان می‌رسد و دومین ویژگی شیرینی خوب و عالی ، ارزانی و سبکی آن است.

شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، آدرس شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز ، ایرن مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز

کیک خوب چه ویژگی هایی دارد

ظاهر – اولین و مهمترین چیزی که هر کسی را جذب می کند ظاهر کیک است.یک کیک باید زیبا و جذاب باشد تا نگاه هر فردی که روی زمین است را جذب کند!همه چیزهایی که ما در مورد کیک صحبت می کنیم بعد از ظاهر آن است.بنابراین ، ظاهر خوب یکی از مهمترین ویژگی های یک کیک خوب است.کیک باید ظاهری متقارن داشته باشد.شکاف در سطح کیک ، فرورفتگی و ترکیدگی از ویژگیهای نامطلوب کیک است.

آرد کیک – هرچه تجربه بیشتری در پخت کیک داشته باشیم ، بیشتر به جای آرد همه منظوره به آرد کیک دست می یابیم!می بینید ، آرد کیک یک آرد کم پروتئین است که به خوبی مخلوط می شود و قوام ظریفی پیدا می کند.این بافت نرم و لطیف مستقیماً به کیک پخته شده شما تبدیل می شود.پس برای تهیه یک کیک خوب ، کیفیت مواد اولیه آن و بخصوص آرد از اهمیت بالایی برخوردار است.بنابراین برای پخت کیک آردی به غیر از آرد کیک استفاده نکنید.مگر اینکه مجبور باشید.

4/5 - (4 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیرینی سرای ماه بانو در سهند تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *