بوتیک هتل فولتون در قشم
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

بوتیک هتل فولتون در قشم ،به مدیریت جناب آقای محمد ابراهیم رضوان در قشم آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

خدمات بوتیک هتل فولتون در قشم

این هتل دارای اتاق های دو تخته سوئیت ۴ تخته و آپارتمان دو خوابه که به همراه wifi و صبحانه رایگان می باشد و تنها هتل استخر روباز در جزیره قشم است.

دارای کافه رستوران :نوشیدنی های گرم و سرد مانند قهوه و موهیتو…

غذای فست فودی :مانند پاستا و سالاد سزار شیک ها کیک خیس چیزکیک و ..

غذای دریایی :مانند ماهی میگو و …

تفاوت بوتیک هتل با سایر هتل ها در این است که فضای باز باغ دارای آلاچیق کنار ساحل می باشد و بوتیک هتل نزدیک به بازار خرید قشم است.بوتیک هتل فولتون در قشم ،آدرس بوتیک هتل فولتون در قشم ،ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

بوتیک هتل فولتون در قشم ،آدرس بوتیک هتل فولتون در قشم ،ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

بوتیک هتل فولتون در قشم ،آدرس بوتیک هتل فولتون در قشم ،ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

بوتیک هتل فولتون در قشم ،آدرس بوتیک هتل فولتون در قشم ،ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

بوتیک هتل فولتون در قشم ،آدرس بوتیک هتل فولتون در قشم ،ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

بوتیک هتل فولتون در قشم ،آدرس بوتیک هتل فولتون در قشم ،ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

راههای ارتباطی با بوتیک هتل فولتون در قشم

شماره تماس

 

پیج اینستاگراممنقضی شده

 

آدرس:

 

بوتیک هتل چیست؟

بوتیک هتل‌ها دسته‌ای از هتل‌ها هستند که معماری و طراحی خاص و متمایزی دارند و سعی می‌کنند با نوع دکوراسیون و چیدمانی که دارند، مسافران و گردشگران را به‌سمت خود بکشانند. هدف اصلی از ساخت این نوع هتل‌ها، به تماشا گذاشتن زیبایی‌های بوتیک هتل برای گردشگران بوده است. یعنی یک بوتیک هتل از نظر هنری و معماری و دکوراسیون به‌اندازه‌ای زیبا و تماشایی است که خودش تبدیل به یک جاذبه گردشگری می‌شود. طراحی‌های داخلی بوتیک هتل‌ها معمولا لوکس و مدرن است و با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

 

مشخصات بوتیک هتل‌

بوتیک هتل‌ها معمولا ویژگی‌های زیر را دارند.

  • خیلی بزرگ نیستند؛

بوتیک هتل‌ها نباید خیلی بزرگ باشند و باید تعداد اتاق‌ها و مساحت این نوع هتل‌ها به‌گونه‌ای باشد که صاحبان هتل بتوانند به‌خوبی از پس پذیرایی درست از مهمانان بربیایند. معمولا بوتیک هتل‌ها باید بین ۱۰ تا ۱۰۰ اتاق داشته باشند.

  • با وجود ظاهر متفاوت و معمولا سنتی، مدرن و مجهز هستند؛

بوتیک هتل‌ها به‌ویژه در ایران در مجموعه‌ها و خانه‌های قدیمی و سنتی، ساخته می‌شوند؛ اما با این حال، امکانات به روز و مدرنی دارند. سعی می‌شود در طراحی بوتیک هتل‌ها از طیف‌های رنگی استفاده شود و چیدمان‌ها زرق‌و‌برق نداشته باشد.

  • مکانی که در آن قرار گرفته‌اند را معرفی می‌کنند؛

بوتیک هتل‌ها معمولا در بخش‌هایی از شهر یا منطقه قرار می‌گیرند که یادآور هویت آن شهر یا منطقه باشند و بخشی از میراث فرهنگی و هنری آن محله را حفظ کنند. مانند هتل بوتیک‌هایی که در خانه‌ها یا عمارت‌ها تاریخی هر شهر ساخته می‌شوند.

 

فضای بوتیک

برای ساخت بوتیک هتل ها از فضای معماری محلی منطقه استفاده شده است و در بسیاری از موارد نیز دارای فضایی با طراحی خارق العاده هستند که متفاوت از هـتل ها به حساب می آیند. وسایل آنها به روزترین  وسایل دنیا هست در اتاق ها از طراحی میمنمالی استفاده می شود به نحوی که هر مسافری را شگفت زده می کند. در این هتل حتی به رنگ آمیزی دیوارها و کف پوش بسیار توجه می شود و از رنگ ها نمادین و هارمونی زیبا استفاده میکنند. در واقع خالق بـوتیک هتل به تمام این موارد توجه دارند.گاهی شما در بـوتیک هـتل نیز جدا از وسایل و اثاثیه به روز ، اثاثیه خاصی نیز می‌بینید. بسیاری از بویتک هتل زیر مجموعه هتـل سازی های بزرگ و برند ساخته شده است که به صورت زنجیره ای در کشورهای دیگر نیز موجود هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بوتیک هتل فولتون در قشم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *