منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..

توضیحات آگهی

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد، به مدیریت آقای دکتر علی حسینی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد ، آدرس کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد

درمانگاه تخصصی پوست و مو تندیس سلامت

«سمفونی زیبایی و جوانی شما اینجا نواخته می شود»

ارائه تخصصی کلیه خدمات زیبایی:

فیلر چانه
تزریق مزوژل
هیرفیلر
تزریق بوتاکس (پیشانی، کف دست، زیر بغل)
بلفاروپلاستی
لبیوپلاستی
مزونیدلینگ
انواع مزوتراپی
پی آر پی سر و صورت
سابسیژن
فیلر لب
فیلر زیر چشم
کانتورینگ صورت و زاویه سازی
کاشت مو و ابرو
لیزر موهای زائد
ازون تراپی
جراحی بینی
آراف صورت و واژن
کرایوتراپی
پاکسازی و فیشیال
کربوکسی تراپی
تزریق چربی صورت و اندام
لیفت و پروتز سینه
ابدومینو، ساکشن، پیکرتراشی
لیفت نخ
هیدرودرم
پلاسما
هایفو صورت، غبغب و واژن
لاغری و تناسب اندام

فیلر گونه
و….

«هدف ما رضایت شماست»

با کادری مجرب و متبحر در خدمت شما عزیزان و منتظر حضور گرمتان هستیم.

ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه : ۸ الی ۱۹
پنجشنبه : ۸ الی ۱۶

"</p

 

 

منقضی شد"</p

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد

 

کربوکسی تراپی در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد

درمان با کربن دی اکسید یا کربوکسی تراپی یک روش بدون جراحی است که در آن کربن دی اکسید را به صورت جلدی و زیر جلدی تزریق می‌کنند. کربوکسی تراپی در واقع همان تزریق دی اکسید کربن است و به دلیل اینکه که مکانیسم کربن دی اکسید به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد؛ با تزریق مقدار کمی از گاز دی اکسید کربن درست در زیر سطح پوست، ما آن ناحیه را در افزایش گردش خون تحریک میکند و از آنجا که در اغلب موارد سیاهی زیر چشم، سلولیت و علائم کششی به دلیل گردش خون ضعیف ایجاد می‌شود. این روش می تواند مفید باشد. کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد ارائه دهنده بهترین خدمات به شما عزیزان

تزریق کربن دی اکسید به این صورت است که مخزن گاز دی اکسید کربن با لوله های پلاستیکی به یک تنظیم کننده جریان متصل می شود و گاز بعد از حذف ناخالصی ها از طریق یک سوزن بسیار کوچک به پوست تزریق می‌شود. این روش تقریباً بدون درد است و برخی از پزشکان قبل از قرار دادن سوزن، کرم بی حس کننده را در محل تزریق مالش می دهند. کربوکسی تراپی یک روش سرپایی است و معمولاً فقط ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد ، آدرس کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد

هیدرودرم چیست؟

احتمالا نام میکرودرم را شنیده‌اید. روشی که با دانه‌های بسیار ریز اقدام برداشتن لایه‌های سطحی پوست می‌کند. هیدرودرم هم مانند میکرودرم عمل می‌کند. با این تفاوت که در این روش به جای استفاده از دانه‌های ریز از قدرت و ویژگی‌های خاص آب استفاده می‌کند تا هر نوع سلول مرده را روی سطح پوست از بین ببرد و سلول‌های جدید پوست را جایگزین آن‌ها کند و باعث شفاف شدن پوست و افزایش کلاژن سازی می‌شود. در روش هیدرودرم به وسیله دستگاه هیدرو براسیون، آب توسط یک نازل و سرعتی فوق سریع روی پوست اعمال می‌شود هیدرودرم نه تنها می‌تواند به راحتی اولین لایه روی پوست شما را از بین ببرد، بلکه می‌تواند به عنوان یک روش درمانی موثر هم به حساب بیاید.

به طور کلی پوست صورت می‌تواند بسیار حساب و آسیب پذیر باشد. کم آبی، آلودگی هوا، سیگار کشیدن، آفتاب و… می‌تواند تاثیر ناخوشایندی روی پوست شما داشته باشد. علاوه بر این گذشت زمان باعث به وجود آمدن منافذ پوستی، تغییر رنگ پوست و خشکی پوست می‌شود. هیدرودرم پوست، روشی است که می‌تواند این آثار را از روی لایه سطحی پوست شسته و با خود ببرد و باعث خنک شدن هر چه بیشتر پوست و آب رسانی به آن می‌شود.

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد ، آدرس کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مزایای هیدرودرم در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد

آب رسانی به پوست یکی از بهترین مزایای هیدرودرم در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد به حساب می‌آید. استفاده از محلول ویژه‌ای از آب این قدرت را به وجود آورد تا سلول‌های مرده پوست را به راحتی از بین ببرد و لایه برداری عمیق پوست صورت گرفته و سلول‌های جدید را جایگزین سلول‌های مرده کند. همینطور استفاده از محلول اکسیژن و آب در این روش می‌تواند خشکی پوست را به طور کامل از بین ببرد و پوست شما را مرطوب و شفاف کند. استفاده از انواع مواد مغذی و معدنی به همراه انواع ویتامین در محلول به کار رفته  باعث می‌شود تا به این روش دارای خواص درمانی هم باشد و روی نتیجه نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد.

یکی از مزایای هیدرودرم عوارض بسیار کم آن است. این روش برخلاف روش میکرودرم قدرت تهاجمی بسیار کمتری دارد و می‌تواند روی انواع پوست‌ها انجام شود. از دیگر فواید هیدرودرم می‌توان به کاهش چین و چروک صورت، بهبود علائم پیری، افزایش نرمی و لطافت پوست و کاهش بافت‌های ناهموار و بهبود جای زخم اشاره کرد.

 

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد

 

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو تندیس سلامت در مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *