بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، به مدیریت کلانتری در ارومیه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، آدرس فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه

نمایندگی فروش و دستگاه های خود پرداز،  پوز سیار

ارسال با پست و تیباکس

فروش کش لی و کارتخوان سیار

فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، آدرس فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

منقضی شدفروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، آدرس فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

پایانه فروش یا همان دستگاه های پوز، تراکنش ها را تسهیل می کند و به مشتریان امکان خرید و پرداخت هزینه ها در لحظه با کارت اعتباری را می دهد. POS اغلب به عنوان یک پایانه فروشگاه داخلی در نظر گرفته می شود. با این حال، سیستم های پوز مجازی نیز وجود دارند که اغلب برای خرید آنلاین استفاده می شوند.
به عبارت ساده، دستگاه پوز به مجموعه ای از سخت افزارها و نرم افزارها گفته می شود که با انواع سیستم های پرداخت، ارتباطات تلفنی و اینترنتی و سیستم های بانکی سازگار و در ارتباط بوده و امکان برداشت و انتقال خودکار مبلغ تراکنش ها از حساب خریدار به حساب مالک پایانه فروش را برای سیستم بانکی فراهم می کند.
انواع پایانه فروش به دلیل راحتی و سهولت استفاده به سرعت جایگزین صندوق‌های سنتی و قدیمی پول شده و آنها را از رده خارج کردند. امروزه کمتر فروشگاهی را در سطح شهر و حتی روستاها پیدا می کنید که به یکی از انواع پایانه فروش مجهز نباشند.
پایانه فروش مزایای بسیاری برای کسب و کارها به همراه دارد. برای مثال برخی از سیستم‌های POS سیار هستند، که امکان پرداخت هزینه خدمات و کالاها در محل مشتری (مانند درب منزل مشتری، پای میز مشتری در رستوران و هر مکانی که مشتری از شما بخواهد) را فراهم می کنند.

فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه

پایانه فروش چگونه کار می کند؟

هنگامی که از یک کارت اعتباری برای پرداخت هزینه خرید خود استفاده می کنید، پایانه فروش (دستگاه POS) ابتدا نوار مغناطیسی کارت شما را می خواند تا به اطلاعات پرداخت نظیر هزینه تراکنش و اطلاعات حساب مالک پایانه فروش و همچنین اطلاعات حساب شما دسترسی پیدا کند. این اطلاعات شامل شماره حساب بانکی، شماره کارت، موجودی کارت و مبلغ تراکنش است.
پس از بررسی موجودی کارت شما و پس از وارد کردن رمز کارت، انتقال پول از حسابی به حساب دیگر انجام می شود. تراکنش ثبت می شود و رسید چاپی یا ایمیلی و پیامکی برای خریدار ارسال می شود. انواع مختلفی از پایانه فروش سیار و ثابت وجود دارند که هر کدام برای دسته ای از مشاغل مناسب هستند.
دستگاه های پوز ثابت اغلب برای رستوران های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای مناسب هستند، در حالی که اکثر مشاغل متوسط و خرده فروشی از پایانه فروش سیار برای کشیدن کارت استفاده می کنند.

قیمت، عملکرد و کاربر پسند بودن معیارهای مهمی برای خریداران سیستم POS هستند. در دنیای به هم پیوسته رو به رشد، امنیت سیستم ها نیز بسیار مهم است. در ادامه با رایج ترین انواع پایانه فروش و ویژگی های هر کدام به تفکیک آشنا خواهیم شد

فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه

انواع دستگاه پوز و ویژگی های هر کدام

انواع مختلفی از POS (نقطه فروش) وجود دارد. با این حال تکنولوژی، روش استفاده و اجرای سیستم پوز را تغییر داده و انقلابی ایجاد کرده است.
بسیاری از شرکت ها از سیستم های پوز سنتی به سیستم های پوز مبتنی بر ابر (Cloud-based POS system) کوچ کرده اند. سیستم‌های POS سنتی داده‌ها را در سرویس‌های محلی در محل کارتخوان ذخیره می‌کنند. سیستم‌های پوز مبتنی بر ابر اکنون داده‌ها را روی سرورهای راه دور با سطوح بالایی از امنیت ذخیره می‌کنند. این داده ها را می توان در چندین دستگاه جستجو کرد و به راحتی قابل دسترسی هستند. قبل از انتخاب نوع دستگاه کارتخوان، بدانید که آیا یک پوز سنتی می خواهید یا یک POS مبتنی بر ابر.
۵ نوع رایج و مختلف از سیستم های پوز که کسب و کار شما می تواند از آنها استفاده کند، به صورت زیر هستند:
• سیستم POS دسکتاپ
• سیستم POS دستی
• سیستم POS تلفن همراه
• دستگاه پوز ابری (Cloud-based POS system)
• POS چند کاناله

فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، آدرس فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

4/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش دستگاه خودپرداز و کارت خوان سیار و کش لس آراد پرداخت در ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *