اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: بندرعباس ، چهچکور ، کیلومتر 3 بندرعباس

توضیحات آگهی

نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در هرمز ،به مدیریت آقای پایدار در هرمز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در هرمز

نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در هرمز

 

مجتمع نمایندگی های سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل

شرکت رنا ، شرکت خدمات پس از فروش سایپا دیزل کد754

شرکت سایپا دیزل کد 296

 

نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در قشم ، آدرس نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در قشم ، ایران مشاغل سامانه برر ثبت مشاغل کشور

فروش لیزینگی و اقساطی کشنده شاکموتو در نمایندگی پایدار
ثبت نام کنندگان در این نمایندگی از ۳سرویس رایگان و امتیازات وفاداری مشتریان بهرمند میشوند امکان ثبت نام غیر حضوری دوستان در کلیه شهرها و استان هرمزگان وجود دارد

طرح پیش فروش لیزینگ و فا کشنده x5000 شکموتو

قیمت خودرو 59,700,000,000
مدل 1403
پرداخت اول(از ۱۶ الی ۱۸ اردیبهشت) 25,000,000,000
واریز در زمان ارسال دعوتنامه 4,850,000,000
مبلغ وام 29,850,000,000
نرخ تسهیلات %26
تعداد اقساط 60
سود مشارکت %10
جریمه تاخیر %11
سود انصراف %8
زمان تحویل خرداد۱۴۰۳

 

نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در هرمز

افتتاحیه نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در تاریخ۴دی ماه باحضور دکتر عالیجانی مدیرعامل شرکت رنا و دکتر مرادی نماینده مردم هرمزگان وآیت اله دکتر کذایی ریس دفتر امام جمعه هرمزگان امام جمعه اهل سنت سرهنگ صالحی ریس راهور استان و مسئولین لشکری و دولتی برگزار گردید

شرکت سایپا دیزل

شرکت سایپا دیزل یکی از شرکت های بزرگ خودرو سازی فعال در ایران میباشد که در زمینه خودرو های سنگین و نیمه سنگین و فعالیت دارد.

شرکت سایپا دیزل که ابتدا با نام ایران کاوه به بازار خوردرو های سنگین وارد شد،بعد از مدتی نام خود را به سایپا دیزل تغییر داد؛ لازم به ذکر است که بدانید شرکت سایپا دیزل دارای شرکای متعددی در منطقه میباشد که میتوان به ولوو‌‌،دانگ فنگ و فوتون به عنوان شرکای اصلی سایپا دیزل در منطقه اشاره کرد.

 

جالب توجه است که در بین این شرکا، سایپا دیزل با فوتون و دانگ فنگ همکاری های گسترده ای در زمینه ساخت و مونتاژ کامیونت ها و کامیون های باری و کمپرسی دارد.

شرکت سایپا دیزل از نمایندگی های بسیاری برخوردار است و میتوان گفت که در تمام نقاط کشور دارای حداقل یک نمایندگی میباشد.

نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در قشم ، آدرس نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در قشم ، ایران مشاغل سامانه برر ثبت مشاغل کشور

خصوصیت و مزایای خرید ماشین سنگین

مانند هر خرید دیگری، خرید ماشین سنگین نیز دارای مزایا و معایبی است. قبل از اینکه به مزایای خرید ماشین سنگین فکر کنید، اهداف خود را در نظر بگیرید. آیا از آن برای بستن معاملات تجاری مهم استفاده می کنید؟ آیا قصد دارید از این ماشین ها برای راه اندازی یک کسب و کار جدید استفاده کنید؟

اگر هدف شما سرمایه گذاری و بستن معاملات بزرگ باشد، مزیت خرید یک خودروی بزرگ، پتانسیل کسب سود قابل توجه است. با این حال، اگر این نوع ماشین را به قصد افتتاح یک تجارت خریداری کنید، می توانید در کمترین زمان شروع به کسب سود قابل توجهی کنید. داشتن درآمد قابل توجه جزء مهم ترین عواملی است که افراد زیادی را به سمت این شغل جذب می کند. رانندگان از این شغل درآمد زیادی کسب خواهند کرد. در نتیجه، بسیاری از آن ها قادر خواهند بود در مدت زمان کوتاهی خودروهای جدیدی را خریداری کنند. در این شرایط نه تنها پول قابل توجهی خواهند داشت، بلکه می توانند از بهترین تجهیزات نیز استفاده کنند.

نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در هرمز

 

1/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی سایپا دیزل و آریا دیزل و آرین دیزل پایدار در هرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *