امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه ، به مدیریت آقای سروری آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشیدایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه ، آدرس امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه

امداد خودرو – یدک کش به همراه چرخگیر

 

تعریف یدک کش

یکی از تجهیزات اصلی امداد خودرو ها یدک‌کش است. به عنوان مثال امکان دارد که خودرو شما در جاده دچار نقص فنی شده و موتور آن روشن نشود یا بر اثر آسیب های ناشی از تصادف قادر به حرکت نباشد. در چنین زمان یدک کش ها به کمک شما آمده و خودرو شما را حمل کرده و به تعمیرگاههای معتبر می رسانند. یدک کش ها نسبت به خودروهای معمولی باید از وزن بیشتری برخوردار باشند؛ چرا که تنها در این صورت می توانند دیگر خودروها را حمل کنند. به ‌طور استاندارد آن‌ها باید دارای وزنی به اندازه تقریباً دو تن باشند.

اما جالب است بدانید که معمولا این ماشین ها برای حمل خودروهایی که آسیب آن ‌چنان زیادی ندیده‌اند استفاده می‌شود و برای خودرو هایی که بدنه آن ‌ها بسیار آسیب ‌دیده است استفاده از انواع مختلف این ماشین ها مناسب نیست. همچنین جالب است بدانید که از یدک‌کش‌ ها برای مسافت‌های کوتاه تر از ده کیلومتر استفاده می شوند. معمولا شرکت ‌های خدمات رسانی از انواع مختلف این ماشین ها استفاده می‌کنند تا به مشتریان خود خدمات رسانی نمایند. هنگامی که شما دچار نقص فنی و یا تصادف می شوید پس از تماس گرفتن با یدک کش تبریز، شما باید وضعیت خودروی خود را اطلاع دهید تا آن‌‌ها با توجه به وضعیت خودروی شما یدک‌کش مناسب را برای شما بفرستد.

امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه

با توجه به تنوع یدک کش‌ها، شما باید در زمان مواجهه با هر نوع آسیبی در تماس با یدک کش نوع خودرو وضعیت آن و آسیب‌های وارد آمده به آن را به طور کلی توضیح دهید تا پشتیبانان مربوطه بتوانم بهترین این نوع یدکش را برای شما ارسال کنند به خدمات رسانی بهتر و سریعتر در اختیار شما قرار بگیرد .

یدک کش با سیستم چرخ گیر یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین سیستم های حمل خودرو و یدک کشی می باشد که یدک کش با تجهیز خودروبر های خود به این سیستم سعی داشته است کمترین نارضایتی و آسیبی برای مشتری و خودروی حمل شده ایجاد نشود.

چرا به یدک کش اعتماد کنیم؟

سایت یدک کش تضمین می‌کند که خدمات که با شما ارائه می‌شود با بهترین کیفیت با قیمت مصوب است. قیمت‌های یدک کش طبق استاندارد است و هیچ مبلغ بیشتر از تعرفه از شما گرفته نمی‌شود. پشتیبان‌های یدک کش در امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پیگیری مشکلات شما و حل آنها هستند. ما امداد خودروی ماشین هیوندا ماشین های تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا را انجام می دهیم. اگر نیاز به یدک کش در نیاز دارید فقط با امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه تماس بگرید.

در زمان نیاز به خدمات امدادرسانی، همچون جرثقیل یدک کش در جاده و در هر بخشی از تبریز، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با یدک کش تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. یدک کش دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

4.3/5 - (13 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امداد خودرو و یدک کش سروری در آشخانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *