گالری ساعت و اجناس آنتیک آریان واتچ در بندرانزلی
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

گالری ساعت و اجناس آنتیک آریان واتچ در بندرانزلی ،به مدیریت جناب جهانی مقدم در بندرانزلی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

گالری ساعت و اجناس آنتیک آریان واتچ در بندرانزلی

خرید و فروش
⌚️ساعت
⌚️ساعت انتیک
⌚️ساعت هوشمند
💍 جواهرات
💎 اجناس آنتیک
🇮🇷ارسال به سراسر ایران عزیزمان

 

 

 

ساعت

نظریه های مختلفی درباره بوجود آمدن کلمه امروزی ساعت (Watch) وجود دارد : نقل شده است که کلمه “watch” از کلمه “woecce” انگلیسی قدیم است که به معنای “نگهبان” بود، زیرا توسط نگهبانان شهر برای پیگیری تغییرات زمانی در زمان پست دادن آنها استفاده می شد . نظر دیگه ای در این باره می گوید که این اصطلاح از ملوانان قرن هفدهم آغاز شد، که از آن استفاده می کردند تا ساعت های کشتی خود را تغییر دهند .

 کلمه ی ساعت (Clock) از زبانهای محلی ( هلندی ، فرانسه و لاتین ) یعنی از کلمات Clocca  و Clagan  که به معنی زنگ  می باشند  برگرفته  شده است . ساعت شناسان و دیگر متخصصان، اصلاح ساعت را  به معنی انحصاری یک دستگاه با مکانیسیمی برای اعلام فواصل زمان  به صورت شنیداری می شناسند  که این  دستگاه  از طریق نواختن یک زنگ ، آلات موسیقی و یا یک ناقوس فواصل زمانی را بیان  می کند.
در سنت  قدیمی هر  وسیله ای که  برای بیان فواصل زمانی به کار رود ولی فاقد صدا باشد را  به عنوان یک زمان نگار ( زمان شمار) می شناختند.
درکاربرد عمومی امروزه یک ” ساعت” به هر وسیله ای برای اندازه گیری و نمایش زمان اطلاق می شود و اینکه امروزه  ساعت های مچی قابل حمل میباشند از مواردی است که آنها نسبت به ساعت های دیواری متمایز میکند.

الیزابت اول انگلیس در سال 1571 یک ساعت مچی را از رابرت دادل دریافت کرد که به عنوان اولین ساعت مچی کامل  شناخته می شدقدیمی ترین ساعت مچی باقی مانده (که به عنوان یک ساعت دستبندی یا مچی معروف شده است (در سال 1806 ساخته شده است و به Joséphine de Beauharnais  (اولین همسر ناپلئون) داده شده استاز همان ابتدا، ساعتهای دستبند تقریبا به طور انحصاری توسط زنان استفاده میشدند، در حالی که مردان تا اوایل قرن بیستم از ساعتهای جیبی استفاده می کردند .

اولین ساعتهای مچی توسط مردان نظامی در پایان قرن 19 ، زمانی که اهمیت هماهنگ سازی مانور ها در طول جنگ بیان شد، به طور فراگیری  به رسمیت شناخته و استفاده شدشرکت Garstin لندن در سال 1893 طراحی ساعت مچی “Watch Wristlet” را ثبت کرد اما احتمالا تولید آن به دهه 1880 رسید

 

 

 

گالری ساعت و اجناس آنتیک آریان واتچ در بندرانزلی

خرید ساعت مدرن

ساعت‌های مدرن با چرخ دنده‌هایی که در جهت اندازه گیری ثانیه، دقیقه و ساعت کار می‌کنند، علاوه بر اعلام زمان دقیق و کامل، زیبایی و دید خاصی به منزل یا محل کار شما می‌بخشند. طبیعی است که تنوع و طرح‌های بسیار متنوعی از ساعت دیواری مدرن و شیک وجود داشته باشد. این موضوع خرید ساعت دیواری مدرن را کمی مشکل می‌کند. با خرید از سایت و تماشای کاتالوگ‌های مجازی کامل و باجزئیات، حتی می‌توانید رنگ و  مدلی که به دیوارتان می‌آید را انتخاب کنید. همچنین مقاله ساعت دیواری شیک و مدرن هم می تواند تکمیل کننده این قسمت باشد.

کاربرد ساعت دیواری مدرن

علاوه بر کارایی اصلی ساعت، در حال حاضر از ساعت‌ها برای تزئین و به عنوان ابزار زینتی نیز استفاده می‌شود. به طور مثال ساعت مچی تاثیر بسیاری بر روی استایل دارد و بسیاری از برندهای معروف برای ساخت طرح‌های محبوب‌تر با یکدیگر رقابت می‌کنند. ساعت دیواری لوکس نیز نوعی از کاربرد تزئینی ساعت‌ها است که نقش بزرگی در زیباسازی دیوارها و دکوراسیون داخلی دارد. شما می‌توانید بسته به عوامل بسیاری چون رنگ دیوار، نوع و جنس مبل و رنگ پارکت، ساعت دیواری مدرن مناسب خود را انتخاب کنید.

 

گالری ساعت و اجناس آنتیک آریان واتچ در بندرانزلی

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گالری ساعت و اجناس آنتیک آریان واتچ در بندرانزلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *