فروش و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک فردیس
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروش و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک فردیس ،به مدیریت جناب آقای شیری در فردیس آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

خدمات فروش و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک فردیس

 

مشاوره فروش نصب و خدمات پس از فروش فروش به صورت نقد و اقساط چک صیادی

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته IP و ahd ,دزدگیر اماکن سیم کارت ,دستگاه حضور و غیاب ,

جک پارکینگ ,تعمیر و بازیابی رمز دی وی آر در سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک

 

راههای ارتباطی با فروش و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک فردیس

شماره تماس

09212500457

پیج اینستاگرام

shiri_camera

آدرس:جاده ملارد تلستان ۲۸ جنب دفتر پیشخوان دولت سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک

 

دزدگیر اماکن

وجود انواع دزدگیر اماکن که در بازار وجود دارد با تنوع بالا و تکنولوژی های مختلف، باعث سردرگمی بسیاری از خریداران سیستم های امنیتی شده است. دزدگیر های اماکن شامل انواع مختلفی همچون سیم کارتی، بی سیم، آژیری و … هستند که با توجه به استقبالی که مردم برای ایمن سازی اماکن، فروش محصولات برند های برتر دزدگیر اماکن مانند فایروال و پارادوکس روز به روز در حال افزایش می باشد.

 

 

به طور کلی وظیفه ی دزدگیر اماکن یا همان سیستم اعلام سرقت، اعلام ورود غیر مجاز به یک مجموعه یا حریم شخصی طی شکستن یک در یا قفل با ایجاد صدا یا نور یا یک تماس تلفنی می باشد.

 

انواع دزدگیر اماکن،فروش و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک

همان طور که می دانید دزدگیر اماکن سیستمی است که به منظور شناسایی ورود افراد غیر مجاز به ساختمان یا سازمان طراحی شده است. بازار فروش دزدگیر منازل، دزدگیر اماکن تجاری، دزدگیر شرکت و … با توجه به افزایش سرقت ها در جامعه ی امروز دائما در حال گسترش است. انواع دزدگیر های اماکن و شناخت آن ها برای خرید یا نصب دزدگیر از موضوعاتی است که همواره مشتریان به دنبال آن هستند مانند هر محصول هوشمند دیگری انواع مختلفی دارند که شرکت های بزرگ اقدام به گسترش و ساخت آن کرده اند. به طور کلی دسته بندی آن بر اساس تکنولوژی ساخت به شرح زیر است:

  • دزدگیر اماکن ساده مبتی بر آژیر و هشدار محلی
  • دزدگیرهای اماکن با سیستم آلارم با استفاده از خطوط تلفن ثابت
  • انواع دزدگیر اماکن سیم کارتی
  • انواع دزدگیر اماکن بی سیم
  • انواع دزدگیر اماکن تحت شبکه

دزدگیر های سیم کارتی

از جدید ترین و به روز ترین سیستم های امنیتی ضد سرقت، دزدگیر اماکن سیم کارتی می باشد. در واقع دزدگیر های سیم کارتی به دزدگیر هایی گفته می شود که در زمان اعلام خطر، دزدگیر مرکزی از طریق سیم کارت تعبیه شده داخل دستگاه شروع به ارسال اس ام اس و یا تماس با شماره های ثبت شده در حافظه دستگاه می نماید. موارد استفاده از این نوع دزدگیر در منازل، دفاتر کار و مغازه ها می باشد.

 

دزدگیر اماکن سیم کارتی که یکی از انواع دزدگیر اماکن می باشد از مهم ترین ارکان هوشمند سازی ساختمان نیز محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی و ابداع سیم کارت های تلفن همراه، راهکار دومی را برای اطلاع رسانی هنگام سرقت در نظر گرفتند. این دزدگیر ها در واقع نسل پیشرفته تر دزدگیر اماکن معمولی هستند با قابلیت هایی همچون ارسال اس ام اس، اعلام قطع برق دزدگیر، اعلام اتمام باتری چشمی بی سیم متصل به پنل مرکزی دزدگیر، امکان فعال و غیرفعال کردن دزدگیر از طریق اس ام اس و یا نرم افزار گوشی هوشمند و ….

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی مارکان تیک فردیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *