بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کافه آوین در لرستان ، به مدیریت کیوان سرلک در لرستان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کافه آوین در لرستان ، آدرس کافه آوین در لرستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

منو کافه آوین در لرستان

انواع نوشیدنی های سرد و گرم

قلیان

اتاق تولد

کافه آوین در لرستان ، آدرس کافه آوین در لرستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

راه های ارتباطی با کافه آوین در لرستان

منقضی شد

کافه آوین در لرستان ، آدرس کافه آوین در لرستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ویژگی های کافی شاپ

در ویژگی های کافی شاپ خوب این موضوع عنوان می شود که، آنجا می بایست مکانی آرامش بخش و دلنشین باشد. شاید برایمان پیش آمده که بخواهیم بهترین لحظات خوب خودمان را با دوستانمان جشن بگیریم یا افرادی را برای یک اتفاق خیر به دور یکدیگر دعوت کنیم، مسلماً اولین مکانی که به ذهن ما خطور پیدا می کند، کافی شاپ است.

قهوه عالی

خود قهوه طعم و مزه فوق العاده ای دارد و از تنوع بالایی برخوردار است. بنابراین قهوه ای که برخی کافی شاپ ها ارائه می دهند می تواند طعم به یاد ماندنی داشته باشد و باعث و بانی این شود که مشتریان دائمی زیادی به آنجا رجوع پیدا کنند. همچنین نوع دانه های قهوه در تعیین نتیجه نهایی بسیار کمک می کند. تولید قهوه نیز خوب احتیاج به تفت و آسیاب شدن دارد. تهیه یک لاته یا اسپرسوی فوق العاده فقط از دستگاه قهوه ساز امکان پذیر است. اما کافه آوین در لرستان اهمیت سرمایه گذاری در تجهیزات پیشرفته را به خوبی می دانند. تجهیزات با کیفیت دانه های قهوه را به طور مداوم خرد می کنند تا یک فنجان قهوه نفیس به شما هدیه دهند. بنابراین حال که در کافی شاپ خود به تجارت مشغول هستید، باید تجهیزات مناسب با تحمل حجم زیادی کاری را برای خود فراهم کنید. به علاوه اگر شما تجهیزات مدرن تری داشته باشید، این موضوع خبر از با کلاس تر بودن کافی شاپ شما می دهد و باعث رجوع بیشتر افراد می شود.

کافه آوین در لرستان ، آدرس کافه آوین در لرستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کافه آوین در لرستان

فضا دلنشین

یکی دیگر از ویژگی های کافی شاپ خوب داشتن فضای جذاب و دلنشین است. کافی شاپ های خوب یک محیط راحت و دلپذیر را برای مشتریان ارائه می دهند. اگر مکان بسیار کثیف و نامرتب باشد، معمولاً مشتری های زیادی به آنجا مراجعه نمی کنند. وقتی نظافت کافی شاپ را جدی نگیرد، مشتری ها به مکان دیگری می روند. بی شک مشتریان ترجیح می دهند در یک مکان لوکس با طراحی های فوق العاده بنشینند و نوشیدنی مورد علاقه خود را سرو کنند. اما اگر می خواهید در کافی شاپ خود صبحانه یا شام را نیز سرو کنید، باید از میزهای بزرگ، صندلی های راحت و نور طبیعی فراوان نیز استفاده کنید.

شناخت قهوه براساس شیوه آماده‌سازی،کافه بوکا

قهوه همچنین بر اساس شیوه آماده‌سازی و دم کشیدن آن هم در کافه بوکا  به دسته‌‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود:

قهوه ترک: یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نوشیدنی‌های ترک است که با دانه‌های تازه در قهوه جوش یا جزوه مسی تهیه می‌شود و در فنجان‌های کوچک مخصوص سرو می‌شود.دانه‌ای که برای تهیه این نوشیدنی جذاب استفاده می‌شود، باید از نوع عربیکا کاملا رست شده باشد و میزان آن به آب باید یک گرم قهوه برای حدود ۱۶ میلی‌لیتر آب باشد.

 

اسپرسو :با عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش و با فشار زیاد در دستگاه اسپرسوساز از میان دانه‌های آسیاب شده درست می‌شود و نسبت به نوع ترک دارای غلظت بیشتری است. اسپرسوی مدرن به نسبت ۱:۲ دم می‌شود، یعنی برای ۲۰ گرم قهوه آسیاب‌شده، باید چیزی حدود ۴۰ گرم اسپرسوی دم کرده در فنجان خود داشته باشید.اسپرسو از ترکیب دانه‌های عربیکا و روبوستا تهیه می‌شود اما در کل دانه مورد استفاده در اسپرسو نسبت به باقی انواع بیشتر رست می‌شود، ریزتر آسیاب و در دستگاه اسپرسوساز یا ایروپرس دم می‌شود.

کافه آوین در لرستان ، آدرس کافه آوین در لرستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کافه آوین در لرستان

 

آمریکانو: یک نوشیدنی بر پایه اسپرسو است که با آب داغ و اسپرسو درست می‌شود، آمریکانو گزینه عالی برای کسانی است که دوست دارند قهوه تلخ بخورند و از ترکیب شیر و قهوه لذت نمی‌برند. روش سنتی تهیه امریکانو از ترکیب شات اسپرسو و حداکثرشش اونس آب داغ درست می‌شود.

 

کافه لاته یا لته: ترکیبی از یک شات اسپرسو، شیر جوشیده و فوم شیر است. نسبت کافه لاته شامل یک شات اسپرسو در لایه اول، یک‌ونیم شات شیر و نیم شات فوم شیر در لایه آخر است.

 

کاپوچینو: حاوی مقادیر مساوی اسپرسودوبل  و کف شیر بخار داده شده است. فنجان کاپوچینو کوچک‌تر از فنجان لاته است و به طور کلی اندازه فنجان برای ایجاد تعادل طعمی مناسب بین اسپرسو و مقدار مناسب شیر بسیار مهم است.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه آوین در لرستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *