بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، به مدیریت آقای صفدری در مشهد آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، آدرس تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد

تولیدی و پخش عمده و بدون واسطه
●مبلمان
●سرویس خواب
●میز و صندلی نهار خوری
●کنسول
●درآور
●پا تختی
●آینه و…..

آماده قرار داد با تمامی فروشگاههای مبلمان در سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران

تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، آدرس تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

راه های ارتباطی با تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد

09150524188

tolidi_mobleman_safdari

مشهد ، آخر خیمه بر

تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، آدرس تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مبل چیست؟

مبل به بعضی از وسایل خانگی و اداری و عمومی گفته می شود که معمولاً در نشستن و کار کردن از آن استفاده می شود. مبل ها غالبا به منظور نشستن یک نفر یا بیشتر ساخته و طراحی می شوند که برای لمیدن و خواباندن دست، بازو و کمر طراحی و ساخته می‌شوند. مبل ها را معمولاً در اتاق‌های نشیمن، اتاق مخصوص تلویزیون، اتاق ناهارخوری و اتاق استراحت قرار می‌دهند. ساختار مبل ها معمولا چوبی یا فلزی است و روکش آن‌ها از جنس پارچه، چرم یا ترکیب هر دوی آن‌ها است. در هتل‌ها، شرکت‌ها، اتاق‌های انتظار و گاهی مغازه‌ها از کاناپه استفاده می‌کنند.

مبلمان دکوراسیون داخلی منزل

مبلمان یکی از ابزارهای کاربردی است که در مکان های مختلف همچون دکوراسیون داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر فراهم کردن فضایی شیک و جذاب، افراد از آن جهت نشستن، خوابیدن و استراحت کردن استفاده می کنند.

 

تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، آدرس تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

انواع مبلمان در تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد

مبلمان به چندین دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

مبلمان راحتی در دکوراسیون داخلی

مبلمان راحتی برای اولین بار در سال 1800 میلادی در ایالات متحده به صورت دو نفره، سه نفره و تک نفره طراحی و پیاده سازی شد.

از مشخصات بارز مبلمان راحتی پایه های کوتاه چوبی یا استیل است با دسته های پهن که نسبت به مبلمان راحتی استیل قیمت کمتری دارد.

مبلمان راحتی به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شود که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است و هر کس با توجه به سلیقه ای که دارد، نوعی از آن را انتخاب می کند.

مبل خوب چه مشخصاتی دارد؟

استحکام اسکلت مبلمان یکی از خصوصیات مبل خوب است، متریال استفاده شده در بدنه مبلمان باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد زیرا بخش های دیگر مبل، مانند پارچه یا فوم را در صورت نیاز می توان به راحتی تعویض کرد اما اسکلت و بدنه مبلمان را نمیشود. اما مسئله مهم این است که چگونه مبل خوب را بشناسیم؟

  • پایه های مبلمان باید با پیج یا اهرمی دیگه به مبل متصل شده باشد و صرفا با چسب نچسبیده باشد.
  • طراحی و ارگونومی مبلمان باید به گونه ای باشد که بدن شخص در راحت ترین حالت خود قرار بگیرد و آسیبی به ستون فقرات آن نرسد.
  • از طرفی وزن مبلمان باید به گونه ای باشد که در صورت نیاز بتوان آن را جا به جا کرد.
  • پشتی و عمق مبلمان ها باید متناسب با یکدیگر باشند تا در صورت استفاده به درستی بتوانند فرم بدن را پشتیبانی کنند.
  • عمق کف مبلمان انتخابی باید برحسب متوسط قد افراد خانواده باشد تا پاها به درستی بر روی زمین قرار بگیرند.

کات خرید میز جلومبلی و عسلی

  • متراژ نشیمن خانه و اندازه مبلمان در انتخاب میز جلو مبلی و میز عسلی بسیار مهم است. در خانه‌ها با متراژ بالا و فضای کافی امکان استفاده از هر دو مدل میز با اندازه‌های مختلف به نسبت سبک دکوراسیون امکان پذیر است. در خانه‌های کوچک معمولاً بهترین انتخاب، میزهای تشکیل شده از چند میز عسلی است که در مواقع لزوم امکان جابجایی آنها به راحتی امکان پذیر است؛ یا اینکه از یک میز جلو مبلی به تنهایی استفاده شود.
  • به جنس میز و رنگ جلومبلی دقت زیادی بکنید چرا که بعضی از مدل های موجود در بازار از لترون و با رویه رنگی ساخته می شود که استحکام و دوام بالا ندارد و با امکان پریدن رنگ با برخورد وسایل منزل به آن وجود دارد.
  • به سبک دکوراسیون خانه دقت ویژه ای کنید و از مدل های فلزی و ساده در دکوراسیون های مدرن و مینیمال و از مدل هایی که منبت کاری دارند در سبک های سنتی و کلاسیک استفاده کنید.

درباره مبل کلاسیک

تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، آدرس تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مبل کلاسیک ایتالیایی

در یک کلام مبل کلاسیک ایتالیایی را باید نتیجه هنر فوق‎ العاده یونیان و رومیان باستان دانست.اصولا سبک مبلمان ایتالیایی تضاد و مقابله‎ ای است با سردی فضا با بهره‎ گیری از تقارن و راه حل های ظریف و بسیار زیبا با روش های ایتالیایی!بدون هیچ تعارفی سبک طراحی مبلمان ایتالیایی کانون تعادل، هماهنگی و تناسب است که هر زمانی می تواند چشم علاقه مندان به سبک مبل کلاسیک را غافلگیر کند، ظرافت اصیل و زنده در سبک مبل کلاسیک ایتالیایی قابل مشاهده است.

مبل کلاسیک فرانسوی

وقتی از اصالت مبل سخن میگوییم مگر میشود از هنری دلنشین به نام سبک فرانسوی صحبت نکرد.مبل کلاسیک فرانسوی در پاریس زیبا ریشه دارد که برای پادشاه، درباریان و اشراف ساخته می‎شده است.مبلمان پاریسی نیز یکی از سبک های اصلی مبل فرانسوی است. سبک مبلمان پاریسی یکی از مسیرهای اصلی در صنعت هنرهای تزئینی فرانسه و حتی اروپا بوده است.

 

کیفیت مبل کلاسیک

زیبایی و جذابیت بالای یک مبل کلاسیک مدیون استفاده از کلاف چوبی با کیفیت نظیر راش، نراد، گردو و … در بدنه مبل است که باعث افزایش استحکام و طول عمر مبل می‌شود. علاوه بر کلاف چوبی استفاده از  فوم سرد و اسفنج مرغوب در نشیمن و دسته‌های مبل کلاسیک نقش تعیین کننده‌ای در راحتی و بالا بردن کیفیت مبل دارد. برای تشخیص فوم سرد از فوم گرم بر روی سطح فوم فشار وارد کنید اگر فوم با سرعت به حالت اول خود بازگردد فوم از نوع سرد بوده و در غیر این صورت فوم از نوع گرم است و کیفیت پایین تری نسبت به فوم سرد دارد. تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد ارائه با کیفیت ترین مبلمان کلاسیک با بهترین شرایط خرید.

 

منبت کاری‌های مبل کلاسیک

همان‌طور که گفته شد مبل کلاسیک تلفیق مبل راحتی و مبل استیل است به طوری که خصوصیات بارز هر دو سبک مبلمان را می‌توانید در مبلمان کلاسیک ببینید. مبل کلاسیک همانند مبل استیل منبک کاری‌هایی بر روی بدنه خود دارد با این تفاوت که این منبت‌ها بر خلاف منبت های مبلمان استیل بسیار زیبا و متعادل‌اند و از ظرافت دلنشینی برخوردار هستند. نقش‌هایی که از طریق منبت کاری روی این مبل‌ها ایجاد می‌شود هنر دست طراحان است این نقش و خطوط  چنان بر روی مبلمان خودنمایی می کنند که هر بیننده‌ای را محصور خود می‌کند.

رنگ مبلمان کلاسیک

به طور کلی دو نوع رنگ براق و پوششی در رنگ آمیزی مبلمان به کار می رود. رنگ پوششی همانطور که از اسمش پیداست به طور کامل سطح چوب را می پوشاند و مانع تشخیص ترک خوردگی و اشکالات چوب می شود ولی رنگ براق همچین ویژگی ندارد و می توان با نگاه کردن بر روی سطح چوب کیفیت چوب بکار برده شده در مبل را بررسی کرد. نکته دیگر در مورد رنگ بدنه مبلمان استفاده از رنگ با کیفیت و رنگ آمیزی یکنواخت است که باعث زیبایی بیشتر مبل می شود.

پارچه مبل کلاسیک

علاوه بر موار فوق یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید مبل به آن دقت شود پارچه برای روکش مبل است. انواع مختلف پارچه از جمله پارچه‌های ترک، چینی و ایرانی در بازار موجود است که دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند. معمولا پارچه ترک به خاطر کیفیت بالایی که دارد انتخاب اول افرادی است که به دنبال پارچه‌ای شکیل هستند ولی به تبع آن قیمت بالاتری هم دارند. پارچه‌های تولید شده در ایران هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها پارچه یزد است که با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

1/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی و پخش عمده مبلمان و سرویس خواب و میز نهار خوری صفدری در مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *