اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: کرج ، شهرک صنعتی هشتگرد
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

تولید توپ بادی سوزنی غفاریان در کرج ، به مدیریت جناب آقای غفاریان در کرج آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

تولید توپ بادی سوزنی غفاریان در کرج

 

خدمات تولید توپ بادی سوزنی غفاریان در کرج

تولید توپ های بادی سوزنی در رنگ و سایزهای مختلف

 

 

تولید توپ بادی سوزنی غفاریان در کرج

 

 

تولید توپ بادی سوزنی غفاریان در کرج :

 

توپ‌ بادی به این دلیل که از بدنه کاملا گرد و بدون داشتن لبه‌های تیز ساخته شده‌ استبرای کودکان هیچ خطری ندارد. همچنین رنگبندی این محصول ثابت بوده و به کف اتاق کودکان یا فرش‌های خانه آسیبی نمیرساند. در کنار توپ‌های بادی شرکت‌های بزرگ اسباب بازی‌های بادی جذابی را نیز برای کودکان تولید کرده‌اند.

اسباب بازی بادی کودک : اگر به دنبال خرید یک اسباب بازی بدون خطر برای کودک خود هستید محصولات بادی به چند علت بهترین انتخاب خواهند بود. اولین مورد اینکه ساختار این محصولات به‌گونه‌ایی میباشد که هیچ خطری در زمان بازی برای کودکان ندارند. دومین مورد اینکه این محصولات از مواد مرغوب ساخته شده‌اند که حساسیت خاصی را برای کودک ایجاد نمی‌کنند. سومین مورد اینکه این اسباب بازی بادی وابسته به هیچ انرژی خارجی برای راه‌اندازی مانند باتری و یا برق نمیباشد و کودکان به‌راحتی می‌توانند هم در محیط‌های آبی و هم در خانه از آن استفاده کنند.

 

تولید توپ بادی سوزنی غفاریان در کرج

 

انواع مدل‌های توپ بادی

توپ بادی ورزشی: این مدل از توپ بادی مناسب کسانی که برای بازی‌های ورزشی همچون فوتبال، بسکتبال و حتی ورزش‌های مربوط به بدنسازی به دنبال یه وسیله بادی مقاوم هستند. جنس این محصول  وینیل اصل و باکیفیت است. ساختار این محصول به گونه‌ای بوده که توپ بادی را در برابر ضربات بسیار مقاوم کرده است. رنگبندی این محصول بسیار جذاب است و به دلیل جنس خوبی که دارد به هیچ عنوان رنگ پس نمیدهد. توپ بادی فوتبال، توپ بادی بسکتبال، توپ بادی بیسبال و توپ بادی والیبال از انواع مدل‌های این محصول هستند.

برای راه‌اندازی توپ بادی نیازمند یک پمپ باد خواهید. اگر در حال حاضر دسترسی به پمپ باد ندارید میتوانید با دهان محصول را باد کرده و استفاده کنید.  به این دلیل که ممکن است در فضای باز از این توپ استفاده کنید احتمال بروز آسیب بالاتر می‌رود اما این محصول به‌گونه‌ای ساخته شده است که قابلیت ترمیم و استفاده مجدد را دارد.

 

 

 

4.7/5 - (88 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید توپ بادی سوزنی غفاریان در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *