بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، به مدیریت آقای نجفی در شیراز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، آدرس ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای تاشو و اسلایدینگ و کابین دوش به صورت

حرفه ای و تخصصی در این مجموعه انجام می شود.

این مجموعه با چند سال سابقه کاری کادری مجرب آماده ارائه خدمات

به هموطنان عزیز در سراسر استان و شهرستان های اطراف می باشد.

ساعت کاری 8 الی 17

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، آدرس ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

راه های ارتباطی با ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز

09175462640

09029973026

balco_max

استان فارس ، شیراز ، بلوار نصر کوی طلاب 8متری طلاب ، بالکن شیشه ای و تاشو مکث

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، آدرس ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

عملکرد بالکن شیشه ای

در گذشته بالکن منازل نقاط بلا استفاده ای بودند که از آن ها برای انبار کردن وسایل یا قرار دادن بند رخت برای پهن کردن لباس ها و… استفاده می شد، اما امروزه بالکن ها به قطب مهمی از خانه تبدیل شدند که شما میتوانید در آنجا کتاب بخوانید، استراحت کنید، دورهمی دوستانه برگذار کنید، از فضای روبرو لذت ببرید و اوقات فراغت خود را بگذرانید.

این بهروری از بالکن با نصب شیشه های تاشو جمعشو که اصطلاحا به آن ها شیشه بالکنی می گویند میسر می گردد. در سیستم شیشه های بالکنی با توجه به عرض دهنه شیشه ها بین 40 تا 60 سانتی‌متر به صورت استاندارد تقسیم بندی می شوند که به هریک از این شیشه ها  لت گفته می شود و هر لت از بالا و پایین داخل فک قرار گرفته و مونتاژ می گردد و سپس داخل ریل که روی سقف و کف نصب گردیده قرار می گیرند.

لت های شیشه روی ریل حرکت میکنند و با توجه به جهت بازشو در بالکن دوطرف بازشو شیشه اول و آخر و در بالکن یه طرف بازشو تنها اولین شیشه از سمت راست یا چپ به صورت لولایی حول محور دیوار باز می شوند.

موارد مهم در انتخاب بالکن شیشه ای

تراس قسمتی از فضای خانه می باشد که می توان از آن به عنوان بهارخواب نیز استفاده کرد و با اجرای ایده های خلاقانه سبب کاربردی شدن هرچه بیشتر این نقطه شد، همچنین یکی از مزیت های شیشه ای کردن تراس عدم ورود هوای نامطبوع بیرون به داخل است.

اما پیش از انتخاب شیشه تراس می بایست مواردی را در نظر بگیرید، برای مثال: اگر در آپارتمان ساکن هستید برای اجرای شیشه بالکن باید با مدیر ساختمان صحبت کرده و مجوز لازم را کسب نمائید چراکه ایجاد تغییرات در نمای ساختمان خلاف قوانین برخی از مجتمع ها می باشد.

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز

مورد بعدی با توجه به انواع مختلفی از آلومینیوم و یراق آلات شیشه های تاشو جمعشو که در بازار عرضه می شود، انتخاب مجری شیشه های تراس از موارد بسیار حائز اهمیت است، چراکه هریک از این متریال از نظر ظاهری مشابه یکدیگر هستند و به مرور زمان ظعف خود را نشان می دهند، بنابراین می بایست از شرکتی این محصول را خرید که رزومه خوبی داشته و بتواند اطمینانتان را جلب کند. همچنین شرکت های مختلف اجرا کننده و حتی کارگاه های نو ظهور زیادی ادعا نصب این محصول را دارند که همه آن ها به خوبی از پس این کار بر نمی آیند و با گذر زمان مشکلات عدیده ای برای سیستم تاشو پیش می آید.

شیشه ریلی تاشو بهترین انتخاب برای بالکن شیشه ای

اولین نکته ای که باید اشاره کنیم استفاده بهینه از فضای موجود در بالکن خانه می باشد. شیشه ریلی تاشو بالکنی در زمان باز شدن به هیچ عنوان فضای قابل توجهی را اشغال نمی نماید که این گزینه از مهم ترین ویژگی های این محصول شیشه ای می باشد. شیشه ها به صورت لت هایی با عرض کم در کنار یک دیگر قرار می گیرند و ما می توانیم به راحتی هر کدام از این لت ها را باز و هر کدام را بسته نگه داریم.

شیشه های ریلی تاشو بالکنی دارای استحلاک کمی می باشند، همچنین طراحی یراق آلات شیشه های تاشو به صورتی می باشد که به راحتی می توان لوازم مصرفی در آن را تعویض و تعمیر نمود. طراحی بسیار ساده و در عین حال کاربردی از ویژگی های برتر این سیستم نسبت به گزینه های دیگر برای شیشه بالکن می باشد.

 

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، آدرس ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز

 

در استفاده از شیشه های تاشو بالکنی اگر ارتفاع کار زیاد است می توانیم در قسمت پایین دهنه بالکن خود جان پناه طراحی کرده و شیشه های تاشو را روی جان پناه نصب نماییم. یعنی عملا با این حرکت هم جلوی خطر را را برای خود و سایر افراد در خانه گرفته و هم از قسمت شیشه های تاشو می توانیم بهره ببریم. در قسمت جانپناه به راحتی میتوانیم از شیشه های با رنگ تیره، سندبلاست و یا برچسب استفاده نماییم که این امر جلوی دید پاها از بیرون بالکن را محدود می نماید.

از شیشه های ریلی تاشو می توانیم در نمایشگاه های ماشین، بالکن های فروشگاه ها، پاسیو در طبقه همکف ساختمان ها و کافی شاپ ها، رستوران ها، سفره خانه ها و…نیز استفاده نماییم.

اسلایدینگ چیست

اسلایدینگ  یا شیشه اسلایدینگ  یکی دیگر از اجزای ساختمان می باشد که در گذر زمان و آمدن تکنولوژی های جدید ساختمانی روی کار آمد ابتدا در اروپا این مدل از درب در مکان های تجاری و اداری مورد اتفاده قرار گرفت سپس با توجه به ویژکی هایی که داشت رفته رفته  در سایر نقاط دنیا برای موارد مختلفی از قبیل ساختمان های اداری و تجاری و … مورد استفاده قرار میگیرد.

یک درب کشویی یا اسلایدینگ شامل یک پانل ثابت است که به دو آویز روی غلتک‌ها که در امتداد یک مسیر می‌لغزند متصل است. پانل به جلو و عقب می لغزد تا یک درب باز شود. درب های کشویی بسته به نیاز، فضا و سلیقه شما می توانند در انواع تک یا دوتایی ساخته شوند نوع دیگری از اسلایدینگ جیبی است در این مدل اسلایدینگ پانل به عقب به داخل شکافی در دیوار می لغزد تا در هنگام باز شدن کاملاً از دید پنهان شود. اینها برای راهروها و اتاق های داخلی محبوب هستند.

ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز

اسلایدینگ چگونه کار می کنند؟

درهای کشویی با لغزش پانل در در امتداد مجموعه ای از ریل های افقی کار می کنند. از آنجایی که تمام وزن درب روی غلتک های متصل به بالای در معلق است، وزن در این نوع درب  یکی از نکات مهم است چراکه  اگر درب بیش از حد سنگین باشد، باز کردن آن دشوار خواهد بود و ممکن است از مسیر خارج شود. بیشتر سیستم های اسلایدینگ همچنین دارای یک راهنما در امتداد پایین هستند تا از چرخش درب توسط غلتک ها جلوگیری کند. معمولاً این کار با یک شیار بریده شده در پایه انجام می شود که در امتداد یک نوار پلاستیکی می لغزد، اگرچه برخی ممکن است از غلتک یا بلبرینگ در پایین درب نیز استفاده کنند همچنین درهای کشویی همچنین دارای یک درپوش در دو انتها هستند تا از سر خوردن درب درست از مسیر جلوگیری کند.

اسلایدینگ کجا استفاده می شود؟

درهای کشویی اغلب به عنوان درهای داخلی اتاق ها و راهروها و همچنین برای دوش و کمد لباس استفاده می شوند. آنها به دلیل بازشوهای بزرگی که اجازه می دهند و فضای کمی که نیاز دارند برای استفاده در داخل خانه بسیار محبوب هستند.درب‌های کشویی شیشه‌ای امکان مناظر باشکوه را فراهم می‌کنند و معمولاً در حیاط‌های پشتی در سراسر استرالیا یافت می‌شوند.

مانند سایر درهای شیشه ای مهم است که میزان گرمای احتمالی از بین رفتن آنها را در نظر بگیرید. شیشه یک رسانای عالی گرما است، بنابراین اگر قصد دارید از درهای کشویی شیشه ای استفاده کنید، ممکن است بخواهید میزان گرمای از دست رفته یا بدست آمده از طریق آنها و گزینه هایی مانند شیشه دوجداره، شیشه کم الکترومغناطیسی یا فیلم پنجره خورشیدی را نیز در نظر بگیرید. . به همین ترتیب، آلومینیوم همچنین یک رسانای فوق العاده گرما است، بنابراین برای درهای خارجی، در صورت نیاز به کنترل گرما، قاب های چوبی ممکن است انتخاب بهتری باشند.

مزایای اسلایدینگ

  • فضای بسیار کمی را اشغال کنید
  • فقط به فاصله افقی نیاز دارید
  • مناظر بزرگ و بدون مانع را ارائه دهید

 

معایب اسلایدینگ

  • مستعد کنده شدن
  • باید مسیرها را تمیز و واضح نگه دارید
  • لعاب ارزان‌تر ممکن است گرما را در داخل یا خارج از اتاق ایجاد کند
4.2/5 - (15 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت اجرا و نصب بالکن شیشه ای و تاشو و اسلایدینگ مکث در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *