بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،به مدیریت آقای فردی در تختی رشت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،آدرس فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت

فروش انواع شیرآلات و روشویی کابینتی 

توالت فرنگی 

لوازم بهداشتی ،سرویس دکور و آینه 

در این مجموعه انجام میشود 

این مجموعه با هر بودجه ای میتواند 

تمامی اجناس مرغوب را با ضمانت و خدمات پس از فروش خرید نماید .

ساعت کاری :

9 الی 13:30 

16 الی 21:30

 

فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،آدرس فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت

09113378676

01332114215

01332115057

peymanstore.rasht

استان گیلان ،رشت خیابان تختی روبروی کوچه همایون فروشگاه پیمان

 

فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،آدرس فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 شیرآلات

دکوراسیون خانه شما بیانگر سبک خاص شماست. اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید از مدل های متداول در بازار فاصله بگیرید بهتر است قبل از خرید به اندازه کافی در زمینه مدل های شیرآلات لوکس باکیفیت و خاص تحقیق کرده باشید.
جهت اطمینان از کیفیت آبکاری و ضخامت مناسب لایه نیکل و کروم شیرآلات باکیفیت بالا، تست هایی مانند سالت اسپری و کراس کات بر روی شیرآلات انجام می گیرد. تا جایی که امکان دارد اطمینان حاصل نمایید که شیرآلات مورد نظر شما این تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.
یکی از عواملی که راحت تر به چشم می آید، کیفیت بالای پرداخت شیرآلات است. اگر در نور مناسب به سطح شیر نگاه کنید نباید روی آن “موج” دیده شود. در غیر این صورت پرداخت شیرآلات از دقت کافی برخوردار نبوده است.

 

فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،آدرس فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

نکات مهم که برای خرید شیرآلات باید رعایت کنیم

شیرآلات معمولاً بصورت کلی یا یک دست کامل خریداری می‌شوند. یک دست کامل شیرآلات معمولاً شامل:

شیرتوالت، شیر حمام، شیر روشویی، شیر سینک ظرفشویی می‌باشد. همچنین شیر سینک ممکن است با علمی ثابت یا علمی متحرک که اصطلاحاً شاوری گفته می‌شود خریداری شود. شیرهای پیسوار نیز در سایزهای ۱/۲ و ۳/۸ در بازار موجود بوده و باید به پلاستیکی یا برنجی بودن آن توجه داشت.

بسیاری از برندهای معروف جهان برای کاهش هزینه‌های تولید و البته ارزان شدن محصولاتشان با استفاده از شرکت‌های تولیدی چینی تحت لیسانس، محصولاتشان را روانه بازار هدف می‌کنند. بنابراین نمی‌توان زیاد به نام‌های کشورهای اروپایی در این صنعت دل بست. برای خرید شیر ابتدا نوع شیر را باید مشخص کنیم که بستگی به محل مصرف دارد. امروزه شیرآلات اهرمی محبوب‌ترین نوع است. اما برای مکانهای عمومی یا مکان‌هایی که بحث صرفه‌جویی آب اولویت دارد باید به سراغ شیرهای پدالی و چشمی رفت و اگر به دنبال شیرآلات ارزان قیمت هستیم و سهولت استفاده زیاد برایمان مهم نباشد شیرهای واشری توصیه می‌گردد. امروزه شیرهای تک اهرمی با قابلیت جدا شدن سر شیر (شلنگی) برای آشپزخانه و شیرهای تک اهرمی ایستاده برای سرویس روشویی استفاده می‌گردد و دیواری‌های اهرمی مناسب سرویس بهداشتی هستند. هم اکنون در کمتر آشپزخانه‌ای شیرهای دیواری را می‌بینیم. مگر اینکه به سفارش مشتری این نوع شیر استفاده شده باشد، آن هم برای همخوانی با دیگر جزئیات ساختمان، بنابراین عرف بازار هم اکنون این گونه است که شیرهای ایستاده دارای کاربردی دو منظوره در بخش‌های مختلف ساختمان هستند بطوری که هم در آشپزخانه کاربرد دارند و هم در روشویی سرویس بهداشتی اما مدل‌های دیواری معمولاً در سرویس بهداشتی استفاده خواهند شد. کارشناسان معتقدند در مدل‌های دیواری با توجه به اینکه محل خروج آب با ارتفاعی نسبتاً زیاد نسبت به سینک ظرفشویی نصب خواهد شد، موجب پاشش آب به اطراف شده و معمولاً مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. نکته مهم دیگری که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار داد این است که در مورد شیر سینک، آشپزخانه و روشویی سوراخ‌های تعبیه شده روی سینک مطابق شیر خریداری شده باشد یا از صفحه‌های زیر شیر مناسب استفاده کنید تا از حفره‌های اضافی پشتیبانی کند. نکته مهم دیگر خدمات پس از فروش است. هرچند شیرآلات بهداشتی در ذهن ما از ساختمان ساده‌ای برخوردارند اما با توجه به گسترش و تنوع مدل‌های گوناگون در جهان و استفاده از برخی فناوری های نوین در این نوع لوازم کم کم وقت آن رسیده که برای انتخاب نمونه مورد نظرمان به خدمات پس از فروش آنها نیز توجه ویژه داشته باشیم، چون نه تنها کیفیت لعاب و روکش و جنس مغزی این لوازم باید قابل اعتماد باشد بلکه تهیه و تعویض قطعات یدکی نیز باید برای انتخاب خریداران مورد نظر باشد.

4.2/5 - (5 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی پیمان در تختی رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *