فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب در ارومیه
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب در ارومیه، به مدیریت جناب آقای حسن آقایی در ارومیه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با ما همراه باشید. ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور، لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب در ارومیه ،آدرس فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب در ارومیه ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

 

 

 

خدمات فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب در ارومیه

فروش و نصب خدمات پس از فروش درب اتوماتیک ،جک پارکینگی ، و راهبند

 

راههای ارتباطی با فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب در ارومیه

شماره تماس

09143892763

آدرس: ارومیه خیابان فرهنگ خیابان تیموری فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب

 

همه چیز درباره کرکره برقی

صنعت کرکره برقی یکی از صنعت هایی می باشد که به لطفا گسترش زندگی مدرن و خانه های هوشمند رونق قابل توجه ای را به خود دیده است . ساخت تیغه کرکره برقییکی از مشاغل پر درآمد در ایران می باشد . یکی از عواملی که قیمت تمام شده یک کرکره برقی را تعیین می نماید جنس تیغه های کرکره برقی می باشد . معمولا کرکره ها ارزان قیمت از تیغه هایی استفاده می کنند که در ساخت آن ها از آلومینیوم ضایعاتی استفاده شده است . این نوع کرکره ها بعد از مدت کوتاهی از نصب صدای زیادی را تولید می کنند و در آخر هم از هم جدا می شوند . یک تیغه کرکره برقی باید از مواد اولیه مناسب ( یعنی شمش آلومینیوم درجه یک ) تهیه شده باشد .

مزایای کرکره های اتوماتیک نسبت به کرکره های قدیمی :

کرکره های قدیمی به صورت کاملا یکپارچه بوده و وزن بالایی داشتند و در هنگام بالا رفتن و پایین آمدن آلودگی صوتی بسیاری را ایجاد می نمودند که این مورد باعث اذیت همسایگان می شد. از لحاظ امنیت و سکوریتی نیز با شکستن قفل به راحتی می توانستند آن را بالا یا پایین کشید و از لحاظ ظاهر کار نیز تعریف چندانی نداشتند .

حال شاید برای شما خریداران محترم این سوال پیش آید که در هنگام قطع برق چگونه می توان این کرکره ها را تغییر وضعیت داد .در زمان قطع برق شما دو راه دارید :

1 – استفاده از اهرم دستی جهت تغییر وضعیت کرکره.

2 – استفاده از باطری های UPS با ولتاژ مناسب.

درب اتوماتیک چیست،فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب

در ساختمان ‌سازی انواع درب‌ها کاربرد دارد و بر حسب نیازی که وجود دارد، می ‌توان از مدل‌ ها و سیستم ‌های مختلفی استفاده کرد. همان گونه که می دانیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز ساخت وسایل و امکاناتی که به رفاه و آسایش انسان کمک کند بیش تر می شود و همان گونه که هر کدام از تجهیزات مورد استفاده انسان پیشرفت می کند، درب های اتوماتیک یکی از این وسایل و تجهیزات است که امروزه به دلیل مزایایی که دارد، کاربردش رایج شده است و در مکان های مختلف شاهد کاربرد این نوع درب هستیم.

امروزه کاربرد درب اتوماتیک بسیار رایج شده است، به نحوی که نیاز هر ساختمانی شمرده می شود. درب اتوماتیک دارای دو نوع شیشه ای و پارکینگی است که هر یک دارای خصوصیات مخصوص به خود می باشند.درب اتوماتیک به دلیل کاربردها و مزایای خوبی که دارد، در بین اشخاص محبوب شده و همواره با استقبال آن ها، مواجه می شود.

 

5/5 - (6 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه درب اتوماتیک آچلان دور غرب در ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *