نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه سنگ شکن و ماسه شویی مینادی در اردبیل

توضیحات آگهی

نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه سنگ شکن و ماسه شویی مینادی در اردبیل ،به مدیریت آقای مینادی در اردبیل آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه سنگ شکن و ماسه شویی مینادی در اردبیل

راه اندازی صفر تا صد کارخانه ماسه شویی و سنگ شویی 

نصب و تعمیرات تمامی دستگاه های کارخانه های 

ماسه شویی و سنگ شویی 

 

 

راه های ارتباطی با نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه سنگ شکن و ماسه شویی مینادی در اردبیل

 

 

اصول کار ماسه شوی حلزونی

شن و ماسه بوسیله نوار نقاله به داخل حوضچه آب متصل به ماسه شوی حلزونی شده و با چرخش مارپیچ مواد در آب غوطه ور شده و با توجه به حرکت مواد در شیب دستگاه، از شناوری آب برای جدا کردن گرد و غبار و ناخالصی ها از شن و ماسه استفاده می کند. پس از به هم خوردن مواد معدنی بوسیله تیغه مارپیچ، باعث ساییده شدن مواد به یکدیگر میشود، که این امر باعث شستشوی مواد بوسیله آب گشته و حجم زیادی از ریزدانه ها شسته شده، با آب ترکیب شده و از این ترکیب خارج میشوند تا در انتها مواد خروجی به صورت شسته باشند.

 

نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه سنگ شکن و ماسه شویی مینادی در اردبیل

دستگاه ماسه شوي چيست؟

دستگاه ماسه شوي، به عنوان يک دستگاه شستشوی شن و ماسه در صنعت به کار میرود. يکي از مشکلات و معضلات عمده در معادن شن و ماسه، چگونگي جداسازي و حذف خاک رس و ساير مواد زائد موجود در کنار شن و ماسه مي باشد. اندازه اين مواد به طور معمول  به نوع خاک معدن بستگي دارد و بسته به نوع اين خاک عموما به صورت ذراتي با اندازه کوچک تر از 75 ميكرون مي باشد. ماسه توليد شده و نهايي که قرار است در صنعت مورد استفاده قرار گيرد بايد عاري از اين ذرات باشد. از دستگاه هاي ماسه شوي مرسوم در صنعت مي توان به ماسه شوي حلزوني و باکت دار اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت ماسه شوی ها به دو دسته حلزونی و دورانی از نظر نوع عملکرد تقسیم بندی می شوند.يک دستگاه ماسه شوی به عنوان تفکیک کننده و جهت شستشوی محصولات در معادن و کارخانه هايي که فرآيند شکستن سنگ را انجام مي دهند و مواد معدني و شن و ماسه را فرآوري مي كنند، مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه ماسه شوي به طور معمول در زیر سرند اول نصب می گردد. مواد معدني در محلي که قرار است عمليات شست و شو صورت پذيرد، همراه با آب به درون حوضچه ماسه شوی می ریزند. در داخل حوضچه به وسيله  حلزونی به طرف دریچه خروجی حرکت مي کنند و آب اضافي از طريق يک کانال از داخل حوضچه به بیرون آن جريان مي يابد.

 

نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه سنگ شکن و ماسه شویی مینادی در اردبیل

دستگاه های ماسه شوی با بازدهی بالا نسبت به مصرف آب و انرژی عملیات شست و شوی ماسه ها را به انجام میرساند. ماسه شوی ها دارای ویژگی های متعدد و منحصر به فردی می باشند. یکی از مهم ترین این ویژگی ها قابلیت تولید ماسه به صورت استاندارد شده و همگن و یکنواخت می باشد. این ویژگی با توجه به نیاز صنایع مختلف به شن و ماسه حائز اهمیت می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه صنعتی می توان به توانایی آن در جداسازی و تفکیک ذرات ریزی که برای تولید بتن بسیار مفید می باشند، اشاره کرد. این دستگاه می تواند ریزدانه های مورد نیاز برای تولید بتن را از سایر ذرات تفکیک کند. همچنین مصرف آب در این شست و شو دهنده صنعتی بسیار بهینه می باشد و موجب هدر رفت آب مصرفی نمی گردد. ماسه شوی های صنعتی همچنین توانایی کنترل و تنظیم رطوبت ماسه های تولید شده را پس از عملیات شستشو دارا می باشند. این دستگاه صنعتی علی رغم کارکردی که دارد فضای بسیار کمی را در محیط کارگاه ها یا معادن اشغال می کند. در دستگاه های ماسه شوی، تعویض قطعات به سادگی و راحتی امکان پذیر می باشد. در نتیجه این امکان و قابلیت، هزینه  های سرویس و نگهداری در این دستگاه صنعتی بسیار کاهش می یابد.

 

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه سنگ شکن و ماسه شویی مینادی در اردبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *