قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی ، به مدیریت آقای مهندس سلیمی در تبریز آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی ، آدرس قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی

قالب سازی و مدل سازی و ساخت و قطعات صنعتی

با سالها تجربه در زمینه ساخت انواع قطعات صنعتی

قالب سازی

مدل سازی

 

قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی ، آدرس قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی

09146544869

09144064869

تبریز ، روبروی کارخانه موتوژن ، شهرک فناوری خودرو

 

 

قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی

 

طراحی قالب صنعتی به چه شکلی انجام می‌شود؟

برای طراحی قالب‌ های صنعتی مهم نیست که برای چه کاری می‌خواهیم قالب را بسازیم و فقط باید اطلاعات دقیق و تمامی ریزه‌کاری‌های قالب را به نرم‌افزار موردنظر بدهیم تا طراحی بهتری داشته باشیم. حتی جنس قطعه‌ای که قرار است توسط قالب ساخته و تولید شود هم اهمیت بسیار زادی دارد و این را هم باید از طریق نرم‌افزار ثبت کرد زیرا نرم‌افزار براساس جنس قطعه می‌تواند طراحی صحیحی از قالب به طراح آن تحویل بدهد و نقشه طراحی اهمیت بسیار بالایی دارد. این نرم‌افزارها دقت بسیار بالایی دارند. از جمله نرم‌افزارهایی که برای طراحی قالب‌ها استفاده می‌شوند نرم‌افزارهای کتیا و آیمولد هستند که از طریق این نرم‌افزارها می‌توان انواع قالب‌ها را در دسته‌بندی‌های گوناگون طراحی کرد. قالب‌های صنعتی به دسته‌های مختلفی از جمله قالب‌های پلاستیکی، شیشه‌ای، سیمانی، گلی، گچی و… تقسیم می‌شوند و هر یک به گونه خاصی طراحی می‌گردند.

 

 

مواد اولیه برای قالب سازی

برای قالب سازی باید از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده شود زیرا در حین ساخت قطعات و تولید آن‌ها نباید قالب‌ها دچار مشکل شوند و اگر به هر دلیلی ترک‌خورده و یا بشکنند موجب می‌شود که از نظر مالی خسارت‌های زیادی برای تولیدکننده به وجود آورد که اصلاً به‌صرفه نیست و انگاری به ضرر تولیدکننده می‌باشد. در این مواقع هم تولید به زمان دیگر موکول می‌شود و هم مواد بسیاری از بین می‌رود که باید دوباره موادی را جایگزین آن‌ها کنند. برخی از موادی که برای تولید قطعات استفاده می‌شوند بسیار گران‌قیمت بوده و به همین دلیل باید حتماً از قالب‌هایی استفاده کنند که کیفیت بسیار بالایی داشته و با اطمینان کامل، مواد اولیه را درون قالب‌ها قرار دهند.

به همین دلیل است که قالبسازی اهمیت زیادی پیدا کرده چون هم می‌تواند باعث سود دهی و رشد شرکت شود و هم به دلایل زیادی باعث ضرروزیان می‌شوند بنابراین تولید قالب‌ها باید با طراحی دقیق انجام شود و اینکه مهندس بتواند تمامی جزئیات را وارد نرم‌افزار کند به‌ دقت و سواد بالایی نیاز دارد.

 

قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی

 

انواع قالب سازی صنعتی

با در دست داشتن قالب صنعتی می‌ توانید به تولید قطعه، به تعداد انبوه بپردازید. این قالب‌ های صنعتی طبق نیاز مشتری طراحی و ساخته می‌ شوند. البته مرحله ساختن قالب صنعتی بر پایه روش تولید قطعه است. که در پی آن قالب صنعتی به انواع مختلف دیده و در بازار عرضه می‌ شود. قالب تزریق پلاستیک، قالب ریخته گری، قالب آهنگری و قالب پرس از جمله انواع قالب سازی صنعتی به شمار می‌ روند. تولید قطعه در قالب ریخته گری از نامش پیداست و چون عمل ریخته گری بر روی جنس‌ های گوناگون بازدهی متفاوتی دارد، خود به انواع قالب دایکاست، قالب ماسه‌ ای و قالب ریژه تقسیم می‌ گردد. در قالب‌ های ریخته گری روش هر کدام متفاوت از دیگری است. در نهایت باید گفت که نوع قالب تزریق پلاستیک توانسته است بیش‌ ترین جایگاه را در صنعت به خود اختصاص دهد و از آن بتوان به عنوان مهم‌ ترین نوع قالب صنعتی یاد کرد.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب سازی و مدل سازی و ساخت قطعات صنعتی آسان طرح در تبریز آذربایجان شرقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *