بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، به مدیریت آقای محمد قاسمی در بندر جاسک هرمزگان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، آدرس رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

منو رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان

صبحانه

ناهار

شام

کله پاچه

آش و حلیم

املت

عدسی

الویه

انواع کبابها

دیزی

میرزا قاسمی

دنده کباب مخصوص کرمان شاهی

غذاهای محلی و سنتی

غذاهای دریایی

خورشت ها

برگزاری مراسمات عقد و عروسی

دوره همی های خصوصی و خونوادگی

جلسات خصوصی و اداری

با پذیرایی دلخواه

 

رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، آدرس رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

راه های ارتباطی با رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان

منقضی شد

رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، آدرس رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کارکنان رستوران و خدمات مشتری (رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان )

در یک رستوران موفق مدیران و کارکنانی در سطح بالا کار می کنند و هدف آن ها، هدف رستوران است یعنی موفقیت کل مجموعه. کارکنانی که نسبت به کار کم اهمیت هستند منجر به خدمات رسانی ضعیف به مشتری می شوند، به جزئیات توجه نمی کنند و در نهایت باعث کاهش فروش رستوران می شوند. برای موفقیت در رستوران داری باید مطمئن باشید که تمام مدیران و کارکنان بر روی رضایت مشتری تمرکز دارند. مشتریان نیروی حیاتی رستوران هستند و اگر کارکنان برای رضایت مشتری ها کاری نکنند رستوران شما کم رنگ و کم رنگ تر شده  و افراد کمتری به رستوران شما می آیند. زمانی که یک مشتری در مورد مساله ای با نگرانی صحبت می کند، وظیفه مدیران و کارکنان رستوران است که مشکل او را برطرف کنند.

منحصر بفرد بودن در رستوران داری

مردم برای غذا به رستوران نمی آیند، چون آن را در خانه هم می توانند تهیه کنند. وقتی بیرون از خانه غذا می خورند، احتمالا به دنبال یکی از این مزایا هستند : سرعت سرویس دهی بالا که بتوانند در زمان ناهار خود در محل کار به آنجا بیایند، کیفیت بالا با قیمت پایین، غذایی که نمی توانند جای دیگری بخورند، غذای خوب یا منویی گسترده که می تواند مهمانی بزرگی را برگزار کنند. لازم نیست که به مردم دلیل خاصی برای آمدن به رستوران بدهید؛ شما کافی است فقط مزیت منحصر به فرد خود را داشته باشید. سعی نکنید همه چیز را برای همه کس فراهم کنید، ممکن است در نهایت چیزی برای هیچ کس نداشته باشید. تعیین کنید که بزرگترین مشتری بالقوه شما چه کسانی هستند؛ بزرگسالان و مسن ترها، خانواده ها، جوانان، مردم مرفه یا دیگر افراد. به راحتی می توانید تعریف کنید که هدف اصلی شما در رستوران داری کدام گروه است. سپس توجه خود را به محصول منحصر بفرد خود معطوف کنید. اگر شما یک رستوران ایتالیایی دارید، باید چیزی فراتر از این باشید که شما فقط پاستا یا پیتزا ارائه دهید؛ سرعت، کیفیت، خانواده دوستی یا محیط رمانتیک باید ویژگی منحصر بفرد شما باشد.

رعایت قوانین رستوران داری

برخی از رستوران داران در بحث های مالیاتی، قانون کار و قوانین مربوط به بهداشت تسلط کافی ندارند. شما ممکن است چیزی را مخفی کنید که در نهایت باعث زمین خوردن رستوران شما شود. یک حسابدار متخصص می تواند مسائل مالی رستوران شما را به سادگی حل کند. با اداره بهداشت تماس بگیرید و از آن ها بپرسید چه کاری لازم است انجام دهید تا از بازرسی ها راحت عبور کنید. توجه داشته باشید که نظرات شما نسبت به کارکنان، سوالاتی که از آن ها در مصاحبه می پرسید و دیگر موارد در رابطه با جذب کارکنان رستوران باید به صورت کاملا قانونی انجام شود. می توانید از یک متخصص منابع انسانی مشورت بگیرید.

 غذای بیرون‌ بر چیست

غذای بیرون بر به غذایی گفته می‌شود که به منظور تجاری در یک رستوران تهیه می‌شود ولی بنا به ترجیح مشتری، یا چون رستوران جا یا صندلی برای خوردن ندارد مشتریان بعد از خریداری آن را با خود به خانه یا محلی دیگر می‌برند و می‌خورند. رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ارائه دهنده انواع غذاهای بیرون با کیفیت و طعم دلچسب و عالی.

 

رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، آدرس رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

اهمیت زیاد طراحی بسته بندی غذای بیرون بر

مهم ترین اصل در طراحی و تولید بسته بندی مواد غذایی های بیرون بر انتقال حس لذیذ بودن و دلچسب بودن غذا است، در ضمن علاوه بر جنبه زیبایی باید جنس و طرح آن به گونه ایی انتخاب شود که مانع سرد شدن غذا گردد. بسته بندی های غذای بیرون بر از جمله نکات موثر در جلب رضایت مشتری و سرعت بخشیدن به روند فروش می باشد. در واقع می توان چنین گفت که یکی از مهم ترین بخش صنعت بسته بندی، چاپ و بسته بندی غذای بیرون بر است.

 

جالب است بدانید که اگر برای طراحی روی جعبه های غذای بیرون بر و فست فود از تکنیک های شناخت رنگ و عملکرد های روانشناسی رنگ و طراحی، استمداد طلبید می توانید به راحتی حس خوبی به کسی که غذا را سفارش داده انتقال دهید و اشتیاق او را برای میل کردن غذا بیشتر کنید و از این طریق او را مشتری دایمی رستوران خود گردانید.

 

طراحی بسته بندی غذای بیرون بر چگونه است؟!

اساسی ترین نکته در طراحی چاپ بسته بندی غذا های بیرون بر که باید عنایت ویژه ای به آن داشته باشید این است که باید جعبه ایی که غذا در آن قرار داده می شود از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد، چرا که اگر این استحکام به قدر کافی نباشد منجر به آسیب دیدن مواد درون بسته شده و از کیفیت غذا کاسته می شود. نکته دیگر که آن نیز بسیار حایز اهمیت می باشد این است که، جنس و کیفیت ظرف بسته بندی غذا به گونه ای طراحی شده باشد که غذا را برای مدت زمان بیشتری گرم نگه دارد و مانع از سرد شدن سریع غذا شود.

منوی یک بیرون چه ویژگی‌هایی دارد (رستوران و بیرون بر سیمرغ )

منو یا صورت غذا فهرستی است که هنگام ورود به رستوران یا غذاخوری به دست مشتری داده می‌شود. در منوی یک رستوران باکیفیت و برتر باید حداقل بیش از سه مدل سالاد سبزیجات درج شده باشد و تناسبی میان غذاهای گریل شده، سرخ شده، کبابی و پخته در سه حجم مختلف غذایی آقایان، خانم‌ها و بچه‌ها در نظر گرفته شده باشد. هرچه تعداد غذاهای سوخاری کمتر و غذاهای تهیه شده با تنور و هوای داغ فر بیشتر از غذاهای کبابی و زغالی با آتش باشد غذای آن رستوران سالم‌تر است. ضمن این‌که بهتر است قسمتی از منو به غذاهای رژیمی (کم‌نمک، کم‌چرب و آب‌پز) که برای بیماران، سالمندان و افراد چاق مناسب است.

 

به فضا و امکانات مجموعه توجه کنید

فضای یک رستوران خوب و مناسب باید به گونه‌ای طراحیشده باشد که مشتری‌ها بتوانند مواد اولیه و نحوه پخت و پز غذاها را ببینند ضمن این‌که سیستم تهویه رستوران باید به قدری قوی باشد تا بوی انواع غذاها در فضای رستوران استشمام نشود چون باعث فراری دادن مشتری میشود.بهتر است آشپزخانه در فضایی بسته قرار گیرد و مشتری به وسیله نمایشگرهایی مستقیم و زنده فعالیت افراد داخل آشپزخانه و مواد اولیه، نحوه پخت و پز و سرو غذا را تماشا کند.

آشپزخانه قابل رویت

رستوران‌هایی که آشپزخانه و بخش سرو غذایشان قابل‌مشاهده هستند و مشتری می‌تواند تمام کارهایی که برای تهیه غذا اجرا می‌شود ببیند، برای انتخاب مناسب‌تر هستند زیرا در این صورت کارکنان رستوران باید به نکته‌های بهداشتی و اصول حرفه‌ای آشپزی و سرو، بیش از پیش توجه کنند.

 

کارکنان مۆدب و پاسخگو

مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آن‌ها در برابر مشتری از ویژگی‌های یک رستوران خوب است. آن‌ها باید با کمال ادب و احترام به درخواست‌های مشتری پاسخ دهند و به شکایت‌های احتمالی آن‌ها رسیدگی کنند. رعایت این نکته‌ها، ابتدایی‌ترین موارد در امر مشتری مداری در رستوران‌هاست.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران و بیرون بر سیمرغ در بندر جاسک هرمزگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *