شماره آگهی: 230198
عینک آوا در رشت
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

عینک آوا در رشت ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

عینک آوا در رشت ، آدرس عینک آوا در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات عینک آوا در رشت

ساخت و فروش انواع عینک های آفتابی و طبی

 

عینک آوا در رشت ، آدرس عینک آوا در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

عینک آوا در رشت ، آدرس عینک آوا در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

عینک طبی چیست (عینک آوا در رشت )

عینک طبی به عینکی گفته می‌شود که عدسی آن طوری طراحی شده که پس از برخورد نور، آن را به هم نزدیک یا دور می‌سازد و سپس فرد می‌تواند اجسام را به‌درستی ببینند. افرادی که دارای عیوب انکساری چشم هستند باید از عینک طبی استفاده کنند، زیرا این کار به افراد کمک می‌کند تا بتوانند دید خود را اصلاح کنند.

یکی دیگر از معیارهایی که ما برای دسته بندی انواع لنز عینک از آن استفاده میکنیم نوع پوشش بکار رفته در آنهاست که باعث تغییر خصوصیات عینک میشود. این پوششها تأثیر بسیار زیادی در کیفیت دید و همچنین شرایط استفاده از لنز دارند از جمله پوششهای موجود در عینکهای طبی و عینکهای
آفتابی میتوان به موارد زیر اشاره کرد
پوشش ضد خش (Anti-Scratch Coating)
باید این واقعیت را قبول کنیم که هیچ عینکی یا در واقع هیچ لنزی به طور کامل و ۱۰۰ درصد در برابر خط و خش مقاوم نیست اما این بدین معنا نیست که امکان محافظت از آنها وجود نداشته .باشد پوشش ضد خش یک لایه اضافی است که از خراشیدگی و سایش سطح عدسی جلوگیری میکند

عینک آوا در رشت ، آدرس عینک آوا در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

پوشش آنتی رفلکس Anti-Reflective Coating)

پوشش آنتی رفلکس که در برخی موارد با عنوان پوشش AR شناخته میشود یک پوشش مفید برای بالا بردن کیفیت دید عدسی است. این پوشش در از بین بردن انعکاس آزار دهنده و همچنین تشکیل هاله نور در اطراف لنز ایفای نقش می.کند این ویژگی به طور خاص برای کسانی که مدت زمانی با رایانه یا چراغ کار میکنند و انعکاس نور باعث از بین رفتن کیفیت دید آنها میشود بسیار مهم است.
در انواع لنز عینک با پوشش آنتی رفلکس ۵۰ درصد نور بیشتر نسبت به لنزهای سنتی نشان داده میشود و از انعکاس عدسی کم می.شود عینکهای ساخته شده با این پوشش به طور ویژه برای رانندگی و برای کسانی که در طول شب کار میکنند مناسب هستند.

پوشش فتوکرومیک

این پوشش با توجه به میزان نور موجود در محیط تغییر رنگ میدهد و عینک طبی را به یک نوع عینک دودی تبدیل می.کند پوشش فتوکرومیک باعث میشود که رنگ عدسی در محیط بیرون تیره به نظر برسد و در جاهایی که نور کم است به رنگ روشن و شفاف دیده میشود معمولاً از این پوششها برای جلوگیری از ورود اشعه های مضر فرابنفش و نور مستقیم خورشید استفاده می.شود کسانی که از لحاظ بینایی دچار مشکل هستند و در استفاده همزمان از عینک آفتابی و عینک طبی محدودیت دارند میتوانند از این لنزها به عنوان مطلوبترین گزینه استفاده کنند

پوشش رنگی

پوشش رنگی در برخی مدلهای خاص از انواع لنز عینک به کار گرفته میشود و هدف آن بهبود کنتراست و در نتیجه بهبود کیفیت دید فرد است در برخی موارد به ویژه در ورزشکاران و کوهنوردان که با برف و یخ بمواجه هستند پوششهای رنگی میتوانند کیفیت دید مناسبی به آنها بدهند و از بروز مشکل برای چشم
جلوگیری کنند.

پوشش پلاریزه

این پوشش در انعکاس دادن نور آزاردهنده و نور درخشان بازتاب شده از سطوح مختلف ایفای نقش میکند و مانع از ورود این نور خطرناک به داخل چشم میشود اگر دیده باشید معمولاً نور منعکس شده از سطح آب در ورزشهای ،آبی نور منعکس شده از سطح برف در ورزشهای زمستانی و همچنین نور منعکس شده از سطح جاده در حین رانندگی میتواند باعث حواس پرتی و در نتیجه بروز حادثه شود. این در حالی است که شما میتوانید از پوشش پلاریزه در انواع لنز عینک استفاده کنید و مانع از تأثیر نور منعکس شده بر روی چشم شوید.

عینک آوا در رشت ، آدرس عینک آوا در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

پوشش آبگریز یا پوشش هیدروفوبیک

ان پوشش یک لایه بسیار صاف و صیقلی است که کان چسبیدن ذرات به آنها به حداقل میرسد. صاف دن سطح این پوشش به حدی زیاد است که حتی طره های آب هم بر روی آن باقی نمیماند. بنابراین سانی که در فضای شرجی مجبور به استفاده از انواع از عینک هستند میتوانند از این پوشش استفاده ند جالب است بدانید که پوشش هیدروفوبیک در لوگیری از تشکیل گرد و غبار بر روی عدسی و مچنین تجمع چربی بر روی آنها نقش مهمی دارد.
وشش uv یا پوشش ضد فرابنفش
رار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش میتواند مشکلات تعددی برای شما به وجود بیاورد که در سنین بالا حتمال بروز دژنراسیون ماکولا و همچنین آب مروارید را زایش میدهد یکی از اصلی ترین دلایل خرید عینک فتابی اصل به همین بهانه است و باید مانع از ورود ار فرابنفش به داخل چشم شویم امروزه در برخی از واع لنز عینک طبی از پوشش ۱۷ استفاده میشود. ان پوشش به طور کامل مانع از ورود نور فرابنفش به خل چشم میشود.

 

پوشش بلوکات یا پوشش بلو کنترل

 

این پوشش به طور ویژه برای جلوگیری از ورود نور آبی به داخل چشم طراحی شده است افرادی که در طول روز بیش از حد در معرض نور خورشید هستند یا مدت زمان طولانی با کامپیوتر و گوشی همراه کار میکنند تحت تأثیر نور آبی قرار میگیرند که بسیار خطرناک است. این در حالی است که عدسی بلوکات از ورود نور آبی به چشم جلوگیری میکند و صدمات احتمالی آنها را کنترل میکند

 

انواع لنز عینک از لحاظ ضریب شکست

ضریب شکست یا شاخص انکسار index of refraction به صورت اختصاری به عنوان شاخص لنز شناخته می.شود این ضریب نشان دهنده شکست نور خورشید به هنگام برخورد با سطح ماده و در نتیجه عبور آن است. هر چه که شاخص یک لنز یا ضریب شکست آن بالاتر باشد نور با سرعت کمتری از آن عبور میکند و در نتیجه بیشتر شکسته میشود بنابراین شما میتوانید با مواد با شاخص انکسار بالا، لنزهای ظریفتر و نازکتری داشته باشید که باز هم همان شاخص شکست را دارند.

4.7/5 - (75 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک آوا در رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *