غذای خانگی و فینگرفود ماهلین در رشت
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

غذای خانگی و فینگرفود ماهلین در رشت ،به مدیریت خانم مرادبیگی در رشت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

غذای خانگی و فینگرفود ماهلین در رشت ،آدرس غذای خانگی و فینگرفود ماهلین در رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

غذای خانگی و فینگرفود ماهلین در رشت

فینگرفود و غذای خانگی
ماهلین

سفارش فینگرفود
سینی مزه
سوشی
غذای لبنانی
پذیرایی ایونت

سرو انواع غذای ایرانی

زرشک پلو
قیمه چلو گوشت
ماکارانی
مرغ شکم پر
سبزیجات گریل شده
و

برای ثبت سفارش با شماره های داخل صفحه تماس حاصل فرمایید

 

 

 

راه های ارتباطی با غذای خانگی و فینگرفود ماهلین در رشت

09118761694

رشت

 

تاریخچه فینگرفود

در برخی از فرهنگ‌ها، خوراک‌ها تقریباً همیشه با دست خورده می‌شوند. برای مثال غذاهای اتیوپی در نان اینجرا پیچیده و خورده می‌شوند. در جنوب آسیا نیز خوردن غذا بیشتر با دست صورت می‌گیرد. بسیاری از غذاهای خیابانی از نوع غذای دستی محسوب می‌شوند. در دنیای غرب، فینگر فود اغلب پیش غذا یا غذای اصلی است. قطعات کوچک گوشت، رول سوسیست، سوسیس سیخی، سیخ پنیر و زیتون، پای کیش، سمبوسه، ساندویچ و دیگر مواد غذایی مانند نان پیتا از فینگر فودها هستند و علاوه بر اینها برگر، پیتزا، سوسیس، میوه و نان نیز از انواع خوراکهای انگشتی محبوب هستند. دسرها مانند کلوچه، شیرینی و بستنی قیفی یا چوبی هم عمدتاً با دست خورده می‌شوند ولی اغلب به عنوان فینگر فود محسوب نمی‌شوند. در بسیاری از کشورهای غربی کسب و کارهای غذایی وجود دارد که فینگر فود را برای رویدادهایی مانند عروسی، نامزدی، تولد و دیگر ن جشنها فراهم می‌کنند. استفاده از فینگر فود در عروسی‌ ها روند رو به رشدی داشته است چرا که ارزان‌ تر هستند و منوی انعطاف‌ پذیرتری دارند.

بسیاری افراد این نظر را دارند که فینگرفودها از ابتدای آفرینش بشر وجود داشته‌اند. زیرا در آن زمان ابزاری برای خوردن غذا وجود نداشت و انسان‌ها مجبور بودند از دستان خود برای خوردن غذا استفاده کنند. اما ما در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که فینگرفود به معنای امروزی چگونه شکل گرفته است؟

در سال ١٣١٩ که کافه‌ها در آمریکا رونق گرفتند، صاحبان کافه‌ها تصمیم گرفتند تا برای میان وعده غذاهای ساده‌ای تهیه کنند که دشواری تهیه غذاهای معمولی را نیز نداشته باشند. به همین دلیل اقدام به تهیه خوراکی‌هایی کردند که به راحتی با دست خورده می‌شد. و همینجا بود که فینگرفودها به وجود آمدند. با گذشت زمان این غذاهای خوشمزه در کشورهای اروپایی نیز رواج پیدا کرده و حتی به عنوان غذای اصلی سرو می‌شدند.

 

 

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذای خانگی و فینگرفود ماهلین در رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *