منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد ،به مدیریت آقای سوری در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با ما همراه باشید. ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور، لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد ،آدرس تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد

■ تولید نصب واجرای انواع فن و کانال های اسپیرال،
■ هواساز و فن های کانالی فن فشاری، فن انتقال مواد، ۳۰۰۰۲ فن ، هواکش سقفی هواسازهای ژنیک
■ داکت اسپیلت ،ایرواش سیلکون
■ برش تمام کارها با لیزر انجام می گیرد

■تولیدکننده سیستم تهویه مطبوع
هواساز . ایرواشر . سانتریفیوژ . جت فن
کولر صنعتی.سانتریفیوژ فشار بالا. فن بین کانالی.
کانال اسپیرال.فن مرغداری. داکت اسپیلیت . سقفی.آکسیال.ضد اسید. هواساز هایژنیک .
سایلنت باکس .سیکلون و…
■تولید کننده کولر صنعتی
آماده همکاری با تمامی کارخانجات ها و ارگان ها وسازمانها در تمام نقاط ایران با بهترین کیفیت و کمترین قیمت

ما اولین نیستیم اما تلاش می‌کنیم بهترین باشیم

 

تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد ،آدرس تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد ،آدرس تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

هواکش صنعتی

نوعی از هواکش می باشد که وظیفه اصلی آن جابه جایی هوا یا هوای آلوده به دود و گاز است. هواکش صنعتی دارای دو دسته بندی محوری و گریز از مرکز می باشد. هواکش صنعتی یکی از اساسی ترین نیازهای هر محیط کاری صنعتی است. از آنجایی که خیلی از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی گرما و آلاینده های زیادی تولید می کنند، تقریباً تمام کارگاه ها و کارخانه ها به هواکش صنعتی احتیاج دارند تا هوای محیط را تهویه کرده و شرایط کاری مناسبی را برای کارکنان مهیا سازد.

از هواکش صنعتی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

هواکش صنعتی‎ در واقع حرکت و جابجای هوا و گاز ها را تسریع می کند. نقش مهم و برجسته هواکش صنعتی را هرگز نباید نادیده گرفت، چراکه این جابجایی هوا برای بسیاری از کارخانه ها و صنایع امری کاملاً ضروری است. این هواکش ها در واقع هوای پر از آلاینده های مختلفی که در محیط های سربسته و محصور قرار دارد را به بیرون فرستاده و هوای تازه و پاکیزه را از فضای باز به داخل محیط می فرستند. از این هواکش ها در خیلی از سایت های ساختمانی برای خنک و یا خشک کردن محیط استفاده می شود. علاوه بر این، استفاده از هواکش صنعتی در بسیاری از سالن های ورزشی که هوا در آن ها سریعاً گرم و مرطوب می شود نیز بسیار متداول و حتی ضروری است. استفاده از این هواکش ها در بسیاری از محیط های کارخانه ای که در آن ها دمای محیط بسیار بالا می رود و در آن ها بنا به هر دلیلی امکان استفاده از کولر وجود ندارد و این افزایش دما ممکن است باعث توقت خط تولید شود نیز متداول است. خیلی از گلخانه ها، استخر ها، حمام های عمومی و مراکز آب درمانی نیز به منظور کاهش رطوبت محیط از انواع هواکش صنعتی استفاده می کنند.

مزایای استفاده از هواکش صنعتی،

بدون شک بسیاری از شما به خوبی می‌دانید در محیط هایی که ماشین آلات و آلودگی صنعتی وجود دارد باید از هواکش صنعتی استفاده شود، چرا که این هواکش‌ها به خوبی می‌توانند محیط را تمیز کنند. البته که در محیط‌های خانگی هم به این هواکش ها بسیار نیاز دارید ولی وجود این هواکش‌ها در محیط های صنعتی ضروری تر می‌باشد. برخی از مهمترین مزیت‌هایی که یک هواکش صنعتی دارد و شما می‌توانید با دانش و اطلاعات در مورد این مزایا آن را تهیه کنید عبارت می باشد از:
۱٫ آلودگی‌هایی که در محیط وجود دارد تا حد بسیار زیادی از بین می‌رود و یا کاهش پیدا می‌کند، چرا که این هواکش‌های صنعتی به خوبی می‌توانند هوای آلوده را جذب کنند و به بیرون از محیط بفرستند.
۲٫ احتمال وقوع آتش سوزی در محیط‌های صنعتی به دلیل وجود ماشین آلات بسیار زیاد و شدت گرما، تا حد زیادی امکان دارد رخ دهد. ولی با استفاده از هواکش صنعتی در این محیط‌ها شما می‌توانید از بروز آتش سوزی و یا انفجار جلوگیری کنید 
۳٫ یکی از مهمترین مزیت‌هایی که در این هواکش‌های صنعتی وجود دارد این است که هوای بیرونی را که یک هوای تازه و سالم می‌باشد به درون محیط وارد می سازد و این امر موجب می‌گردد که شما در محیط مورد نظر خود همیشه هوای تازه داشته باشید.
 ۴٫ رطوبت و سطح دما از جمله مهمترین ویژگی‌هایی می‌باشد که یک محیط صنعتی و یا هر محیط دیگری باید داشته باشد، شما با استفاده از انواع هواکش صنعتی می‌توانید رطوبت و سطح دما را تا حد بسیار زیادی حفظ کنید و آن را در میزان و اندازه‌ای که دلخواه تان می باشد در ساختمان نگه دارید. 
امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و ساخت هواکش و سانتریفیوژ صنعتی و اگزاست فن طوفان فن در یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *