تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین ، به مدیریت آقای فقیه لو در قزوین آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

خدمات تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

تولید و فروش با کیفیت و با ضمانت تجهیزات مرغداری

صفر تا صد لوازم مزغداری دست دوم و نو

مشاوره رایگان

ارسال به سراسر نقاط کشور

راه های ارتباطی با تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

 

09126829278

09188479116

Tajhizat_morgdari

قزوین ، شهرک صنعتی اردلان

 

درباره تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

انواع مختلفی از تجهیزات مرغداری موجود است که برای اداره یک مرغداری موفق ضروری است. داشتن تمام این تجهیزات به شما کمک می‌کند طیور خود را به خوبی اداره کنید. امروزه افراد بسیاری از کشورهای مختلف، روز به روز از پرورش

طیور الهام گرفته و حرفه پرداخته‌اند، زیرا این روشی عالی برای کسب درآمد است.

تقاضای پروتئین حیوانی به دلیل رشد بالای جمعیت رو به افزایش بوده و پرورش طیور راه حل عالی برای آن است. بنابراین تقاضا برای محصولات طیور در حال افزایش است. مدیریت صحیح، مراقبت و تجهیزات کافی برای تولید موفق طیور ضروری است.

تجهیزات مورد نیاز برای سالن‌های مرغداری

در زیر به برخی از تجهیزات ضروری سالن‌های مرغداری که برای راه اندازی موفقیت آمیز مرغداری شما الزامی است، اشاره کرده‌ایم:

دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی از جمله تجهیزات طیور است که برای جوجه کشی تخم پرنده به روش‌های مصنوعی استفاده می‌شود. معمولاً در شرایط طبیعی، پرندگان از تخم بیرون می‌آیند، اما می‌توانند تعداد محدودی از تخم‌ها را نگهداری و جوجه ریزی کنند. بنابراین، زمانی که نیاز به جوجه کشی تعداد زیادی تخم است، باید از دستگاه جوجه کشی استفاده کنید.

 

قفس

تجهیزات مورد استفاده در پرورش مرغ شامل قفس مرغ تخمگذار، قفس جوجه گوشتی و قفس جوجه ها و قفس‌هایی است که اکثر سالن‌داران فعلی از آن استفاده می کنند. جوجه‌ها را می‌توان برای صرفه جویی در فضا در قفس قرار داده تا بزرگ شوند. قفس‌ها می‌توانند به طور موثری از بیماری‌های عفونی جلوگیری کنند علاوه براین باعث بهبود میزان بقای جوجه‌ها و در نتیجه بهبود بازده اقتصادی مرغداری‌ها می‌شود. قفس مرغ باید دارای امکانات تهویه مناسب و مدیریت نور طبیعی باشد.

قفس‌های امروزی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که علاوه بر سبک بودن، محکم و قابل ضدعفونی نیز باشند. طراحی قفس نیز باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر استفاده از آسان مرغ از آبخوری و دانخوری، منجر به ریخت و پاش و کثیفی نشود. مرغ‌ها باید بتوانند به راحتی در قفس حرکت کنند.

تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

تجهیزات تهویه هوا

فن تهویه از مهم‌ترین تجهیزاتی است که برای اطمینان از حداکثر تهویه در مرغداری استفاده می‌شود. همچنین از تجهیزاتی است که برای کاهش دمای مرغداری در هوای گرم استفاده می‌شود. مرغداری های بسته باید دارای تهویه مکانیکی باشند. با توجه به جهت جریان هوا در محل نگهداری مرغ، آنها را می‌توان به تهویه افقی و تهویه عمودی تقسیم کرد. تحقیقات ثابت کرده است که اثر تهویه عمودی خوب است و می‌تواند پدیده زاویه تهویه کوچک و ناهموار و سرعت باد در تهویه افقی را از بین برده و بر آن غلبه کند و عفونت متقاطع ناشی از تهویه افقی را از بین ببرد.

 

دان خوری

دان خوری وسیله ای است که برای تغذیه طیور استفاده می‌شود. به طور کلی برخی از غذاها در دانخوری نگهداری می‌شوند و پرندگان از آنجا شروع به خوردن غذا می‌کنند. برای تغذیه جوجه‌ها بیشتر از دانخوری‌های پلاستیکی یا فلزی استفاده می‌شود. دان خوری داری انواع مختلفی از جمله دان خوری دستی مرغ یا اتوماتیک بوده و برای انواع جوجه‌ها مانند دانخوری جوجه یک روزه یا دان خوری دستی بوقلمون (و یا اتوماتیک) و اردک متفاوت است.

دانخوری باید همیشه مرتب و تمیز باشد تا مرغ سالم بماند. با توجه به تعداد پرندگان خود به تعداد کافی دان خوری در مرغداری خود نیاز دارید. اگر تعداد دانخوری‌ها کمتر از پرندگان باشد، آنها نمی‌توانند غذای کافی مصرف کنند و سلامت آنها از بین می‌رود و اگر دان خوری از تعداد جوجه‌ها بیشتر شود، پرندگان غذا را هدر داده و باعث افزایش هزینه تغذیه شما خواهند شد. بنابراین، تعداد دان خوری را با توجه به تعداد پرندگان خود انتخاب کنید. به طور کلی یک دانخوری برای 10 الی 15 پرنده کافی است.

تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

آبخوری

این تجهیزات مرغداری برای تامین آب داخل قفس ضروری هستند. همه ما می‌دانیم که آب تمیز و شیرین برای سلامت پرندگان بسیار ضروری و مفید است. سعی کنید همیشه آب مصرفی پرندگان خود را تمیز نگه دارید. ظروف آب انواع مختلفی دارند. آب را می‌توان با یک دیگ آب ساده یا از طریق خط لوله سرو کرد. در سیستم خط لوله می‌توانید یک لوله را از یک گوشه به گوشه دیگر سالن مرغداری کشیده یا از سیستم قطره آب استفاده کنید. آبخوری نیز دارای انواع آبخوری اتوماتیک مرغ و دستی و همچنین آب خوری جوجه یک روزه است.

 

بخاری و تجهیزات گرمایش

مدیریت حرارت برای پرورش طیور بسیار ضروری است. برای گرم کردن قفس طیور می‌توان از لامپ، بخاری یا سایر تجهیزات گرمایشی استفاده کرد. متداول ترین تجهیزات گرمایشی جوجه کشی لامپ‌های گرمایشی با تایمر خودکار هستند که به گونه ای تنظیم شده اند که در فواصل زمانی معینی از روز خاموش شوند.

بهتر است همیشه دمای داخل مرغداری را ثابت نگه دارید زیرا طیور باید به اندازه کافی گرم نگه داشته شود تا از هیپوترمی جلوگیری شود؛ این امر سرعت رشد طیور را مختل کرده و تولید تخم را کاهش می‌دهد. گرمای بیش از حد در مرغداری‌ها می‌تواند باعث گرمازدگی شده و طیور را قبل از آماده شدن جهت تولید مرغ گوشتی در معرض خطر مرگ ناشی از گرما قرار می‌دهد.

سطل‌های نگهداری خوراک

سطل‌های نگهداری خوراک طیور به مرغداران این امکان را می‌دهد که خوراک طیور را در زیر پوشش، دور از چیزهایی مانند جوندگان، ریزش آب یا رطوبت که باعث کپک زدن خوراک می‌شود، نگهداری کنند. این باعث می‌شود خوراک طولانی‌تر بماند و طیور در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند، بیشتر آن را بخورند.

 

کفپوش

وجود یک کفپوش تمیز و خشک پرندگان را سالم نگه می‌دارد. بنابراین، همیشه سعی کنید از کفپوش مناسب استفاده کنید.

 

لانه‌های تخمگذار

لانه‌های تخم گذاری به پرندگان کمک می‌کند تا تخم گذاری کنند. این تجهیزات تولید تخم را افزایش داده و به شما در جمع آوری تخم‌ها از لانه کمک می‌کند. تولید تخم مرغ را با ایجاد لانه برای مرغداری افزایش دهید تا جوجه‌ها بتوانند تخم‌های خود را در جعبه‌های لانه بگذارند، به طوری که تخم‌ها روی زمین غلت نخورند و کثیف یا شکسته نشوند.

تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

تجهیزات جمع آوری تخم مرغ

مرغدارانی که مایل به فروش تخم مرغ هستند باید به طور منظم تخم مرغ را جمع آوری کنند تا محصولات غذایی طیور تازه بمانند. بدون هیچ روشی برای جمع آوری تخم مرغ، در خطر تبدیل گله خود به کارخانه املت هستید.

 

لانه حمل تخم مرغ

از لانه یا قفس‌های حمل تخم مرغ برای حمل و نقل تخم‌های مرغ تخمگذار از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌شود. به این ترتیب در هنگام حمل و نقل برای اهداف بازاریابی، خطر آسیب دیدن تخم مرغ کاهش می‌یابد.

 

تجهیزات پردازش طیور

تجهیزات پردازش طیور برای برداشتن اندام‌های گوارشی و تولید مثلی طیور پس از کشتار مرغ گوشتی استفاده می‌شود. این تجهیزات ممکن است گران باشد، اما به مرغداران کمک می‌کند تا با کاهش میزان زمان پاکسازی سالن مرغداری، بهره وری را افزایش دهند.

تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

سینک‌های شستشوی دست

با اطمینان از اینکه همیشه آب جاری و صابون یا مواد شوینده کافی برای شستن دست‌ها در دسترس دارید، سالن مرغداری خود را تمیز و بهداشتی نگه دارید، این کار باید حداقل یک بار در روز انجام شود تا از انتشار بیماری در بین کارگران مرغداری جلوگیری شود.

از آنجایی که کود مرغی حاوی باکتری‌های مضری است که باعث گسترش بیماری‌هایی مانند سالمونلا و E-coli می‌شود، مرغداران باید مراقب باشند که سطوح محصولات غذایی را با دست‌های کثیف لمس نکنند. برای جلوگیری از آلودگی متقاطع محصولات غذایی طیور با کود مرغی، تجهیزات و ظروف طیور را پس از هر بار استفاده بشویید.

 

مواد ضد عفونی کننده طیور

قفس و تجهیزات مرغداری باید روزانه یا حداقل هفته ای یک بار با استفاده از مواد ضدعفونی کننده طیور تمیز شوند تا از باکتری‌های مضر پخش شده توسط تکه‌های کود مرغی در داخل مرغداری پاکسازی شوند. همچنین برای حذف ذرات بالقوه خطرناک مانند پرهای مرغ و ذرات خوراک طیور که پس از توزیع روزانه باقی مانده اند، سطوح مرغداری را به صورت هفتگی جارو بکشید.

 

تجهیزات حمل و نقل

در نهایت، مطمئن شوید که تجهیزات حمل و نقل برای بردن گوشت مرغ منجمد و تخم مرغ تازه به بازارهای محلی و فرآوری مواد غذایی برای آماده سازی در محصولات غذایی نهایی طیور در دسترس دارید.

تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین

4.3/5 - (3 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و فروش تجهیزات مرغداری فقیه لو در قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *