کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،به مدیریت آقای فرخیانی در یاسوج آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،آدرس کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج

کباب ها:

کباب کوبیده مخصوص
کوبیده معمولی
کوبیده زعفران لقمه
جوجه کباب مخصوص
جوجه با استخوان
کباب بختیاری
کباب برگ
کتف و بال
کباب شیشلیک
فیله کباب گوسفندی

 

خورشت ها:

خورشت قیمه
خورشت سبزی
خورشت فسنجان
خورشت قیمه بادمجان

سالاد:

سالاد فصل
سالاد شیرازی
ماست معمولی
ترشی
ماست موسیر
زیتون پرورده
زیتون شور

برنج ها:

برنج قابلمه‌ای
استانبولی
عدس پلو

صبحانه:

نیمرو
املت ساده
سوسیس تخم مرغ
تخم مرغ
صبحانه ایرانی
صبحانه انگلیسی

کیک:

تیرامیسو
چیزکیک
دسر روز

ملیک شیک:

میلک شیک وانیل
میلک شیک بادام زمینی
میلک شیک شکلات
میلک شیک توت فرنگی

ماکتیل:

لیموناد
موهیتور
ردمیت

چای دمنوش:

چای
چای ترش
چای سبز
دمنوش گل گاوزبان
دمنوش به لیمو

قهوه گرم و سرد:

اسپرسو
اسپرسو ماکیاتو
قهوه ترک
امریکانو
کاپوچینو
رد آی
لاته
موکا

 

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،آدرس کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج

منقضی شد

 

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،آدرس کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ویژگی های کافی شاپ

در ویژگی های کافی شاپ خوب این موضوع عنوان می شود که، آنجا می بایست مکانی آرامش بخش و دلنشین باشد. شاید برایمان پیش آمده که بخواهیم بهترین لحظات خوب خودمان را با دوستانمان جشن بگیریم یا افرادی را برای یک اتفاق خیر به دور یکدیگر دعوت کنیم، مسلماً اولین مکانی که به ذهن ما خطور پیدا می کند، کافی شاپ است.

قهوه عالی

خود قهوه طعم و مزه فوق العاده ای دارد و از تنوع بالایی برخوردار است. بنابراین قهوه ای که برخی کافی شاپ ها ارائه می دهند می تواند طعم به یاد ماندنی داشته باشد و باعث و بانی این شود که مشتریان دائمی زیادی به آنجا رجوع پیدا کنند. همچنین نوع دانه های قهوه در تعیین نتیجه نهایی بسیار کمک می کند. تولید قهوه نیز خوب احتیاج به تفت و آسیاب شدن دارد. تهیه یک لاته یا اسپرسوی فوق العاده فقط از دستگاه قهوه ساز امکان پذیر است. اما کافی شاپ های مدرن اهمیت سرمایه گذاری در تجهیزات پیشرفته را به خوبی می دانند. تجهیزات با کیفیت دانه های قهوه را به طور مداوم خرد می کنند تا یک فنجان قهوه نفیس به شما هدیه دهند. بنابراین حال که در کافی شاپ خود به تجارت مشغول هستید، باید تجهیزات مناسب با تحمل حجم زیادی کاری را برای خود فراهم کنید. به علاوه اگر شما تجهیزات مدرن تری داشته باشید، این موضوع خبر از با کلاس تر بودن کافی شاپ شما می دهد و باعث رجوع بیشتر افراد می شود.

فضا دلنشین

یکی دیگر از ویژگی های کافی شاپ خوب داشتن فضای جذاب و دلنشین است. کافی شاپ های خوب یک محیط راحت و دلپذیر را برای مشتریان ارائه می دهند. اگر مکان بسیار کثیف و نامرتب باشد، معمولاً مشتری های زیادی به آنجا مراجعه نمی کنند. وقتی نظافت کافی شاپ را جدی نگیرد، مشتری ها به مکان دیگری می روند. بی شک مشتریان ترجیح می دهند در یک مکان لوکس با طراحی های فوق العاده بنشینند و نوشیدنی مورد علاقه خود را سرو کنند. اما اگر می خواهید در کافی شاپ خود صبحانه یا شام را نیز سرو کنید، باید از میزهای بزرگ، صندلی های راحت و نور طبیعی فراوان نیز استفاده کنید.

 

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،آدرس کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کباب در کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج :

کباب یکی از لذیذترین و معروف‌ترین غذاهای ایرانی است. طوری که اکثر خارجی‌ها هم ایران را به کبابش می‌شناسند.

بوی کباب که بیاید، آدم حتی اگر سیر هم باشد، گرسنه‌اش می‌شود. چلو کباب یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی به شمار می‌رود و انواع مختلفی دارد. از آنجا که عمده‌ترین ماده تشکیل دهنده آن‌ها گوشت است، گیاه‌خواران را با آن کاری نیست. دل، جگر و قلوه نیز در گروه کباب‌ها قرار می‌گیرند.

کباب‌های فراقاره‌ای

تنها ایرانی‌ها نیستند که چلو کباب دارند. در منطقه قفقاز نیز کباب پختن و خوردن رواج دارد. البته نوع چلو کباب ایرانی با آنچه در قفقاز تهیه می‌شود متفاوت بوده، نامش نیز فرق دارد. چلو کباب ایرانی هویتی مستقل از همتایان قفقازی‌اش دارد؛ روش پخت، مواد تشکیل دهنده و شیوه سروش نیز با کباب ‌های غیرایرانی تفاوت دارد.
دایره‌المعارف کباب ‌های ایرانی
گرچه انواع متفاوتی از چلو کباب در گروه غذاهای اصیل ایرانی قرار می‌گیرند، با این حال کباب کوبیده را می‌توان متفاوت‌ترین و لذیذ‌ترین نوع کباب به ویژه برای گردشگران خارجی معرفی کرد. برای آشنایی با انواع کباب ایرانی، به فهرست زیر توجه کنید.

جوجه کباب

گوشت مرغ یا جوجه را به صورت با استخوان و بی استخوان خرد می‌کنند. در مخلوط آبلیمو و پیاز رنده شده و زعفران می‌خوابانند. به سیخ می‌کشند. روی ذغال کباب می‌کنند .

کباب ترش

گوشت گوساله را در مخلوطی از رب انار، پیاز رنده شده و گردوی ساییده شده می‌خوابانند. به سیخ می‌کشند. روی ذغال کباب می‌کنند. این کباب غذای مخصوص گیلانی‌هاست

 

دنده کباب

یک تکه از گوشت دنده گوسفند را بدون برش دادن، بصورت یکپارچه و همراه با استخوان در مخلوطی از پیاز و سیر رنده شده، رب گوجه فرنگی، روغن زیتون، ادویه و سماغ می‌خوابانند. به صورت یک‌تکه به سیخ می‌کشند و روی ذغال کباب می‌کنند. چون پهنای گوشت زیاد است، اغلب از دو سیخ به صورت موازی استفاده می‌کنند.

کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه و کبابی فرخیانی در یاسوج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *