اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: شیراز فرهنگشهر کوچه ۲۵ ساختمان آپادانا طبقه سوم
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، به مدیریت دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، آدرس کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز

جراحی و زیبایی بینی ، جراحی فک ، جراحی گونه

ساعت کاری : شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ساعت 17 تا 20 (ساعت حضور دکتر در مطب )

 

 

کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، آدرس کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

 

کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز

بعد از عمل بینی چند روز باید استراحت کرد ؟

بعد از عمل رینوپلاستی ، زمانی را باید استراحت کنید و سپس به فعالیت‌ های روزمره خود بازگردید، مدت زمانی که باید بعد از انجام جراحی زیبایی بینی استراحت کنید به طور کل بستگی به نوع عمل بینی و توصیه ‌های پزشکتان دارد. درصورتی که عمل بینیتان یک عمل جراحی پیچیده و دسترسی عمیق ‌تری به بافت‌های بینی نیاز دارد، ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای استراحت داشته باشید. باید بگویم که منظور از استراحت کردن ، تنها خوابیدن و نشستن نیست. شما بعد از بهبودی و بازگشت انرژی بدنتان می توانید شروع به راه رفتن کنید اما بسیار آهسته کنید. تحرک بسیار کم به گردش خون و بهبودی سریع کمک بسیار زیادی می کند.

نحوه خوابیدن بعد از عمل کردن بینی

همانطور که می دانید بعد از انجام هر نوع عمل جراحی نیاز است تا نکات مراقبتی رعایت شود تا هم نتیجه بهتری کسب شود و هم فرد از دچار شدن به عوارض جانبی در امان بماند. یکی از سوال بر انگیز ترین مواردی که بیماران بعد از انجام عمل زیبایی بینی می پرسند این است که چگونه بعد از عمل زیبایی بینی بخوابیم و نکات مراقبت های پس از جراحی بینی در خصوص استراحت کردن به چه شکل است؟ نحوه خوابیدن و استراحت کردن بعد از انجام راینوپلاستی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، به طور کلی خوابیدن برای بازگردانی قدرت سیستم ایمنی و بهبودی سریع تر بیمار ضروری و مهم می باشد. پس از انجام عمل جراحی ، بدن برای اینکه محل آسیب را ترمیم کند و با تغییرات جدید سازگاری پیدا کند ، نیاز دارد تا فعالیت بیشتری را انجام دهد که همین مسئله باعث می شود تا انرژی بسیار زیادی از شما گرفته شود و شما در طول روز بی حوصله و خسته باشید. برای بازگردان انرژی خود و همچنین کمک به بدنتان بهتر است بعد از جراحی به خوبی استراحت کنید.
در واقع زمانی که می خوابید ، جریان خون بیشتری به بافت و عضلات بدن شما می رشد و این خون اضافه موجب افزایش اکسیژن و مواد مغزی شده و در نهایت نیز بهبود بافت آسیب دیده می شود. در نتیجه خواب نقش بسیار مهمی در بازیابی قدرت بدنی و ترمیم سریع تر بافت شما دارد. برای خوابید بهتر است در زمان خواب یک بالشت زیر سر خود بگذارید تا سر شما بالاتر از پاها و بدنتان قرار گیرد ، با این کار از افزایش جریان خون در بینی جلوگیری خواهید کرد و باعث می شوید تا ورم کمتری در سر و صورت شما به وجود آید.

 

 

کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، آدرس کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

جامع ترین مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • لازم است تا حداقل 24 ساعت ، پس از جراحی برای کمک به بهبود کبودی ها ، از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  •  سعی کنید تا چند هفته اول ، از خندیدن و حرف زدن زیاد اجتناب کنید.
  • بهتر است در 48 ساعت اول پس از جراحی ، غذای میکس شده میل کنید و رژیم نرم را رعایت کنید. ( منظور از رژیم نرم ، اجتناب از مصرف خوراکی هایی که نیاز به جویدن زیاد ، دارد و یا سفت است ، مانند سیب ، هویج و استیک )
  • تا وقتی که وضعیت بینی تان کاملاٌ تثبیت نشده است ، سعی کنید در محل های شلوغ که امکان دارد ضربه به بینی تان وارد شود، مانند مترو رفت و آمد نکنید.
  • به توصیه دکتر بشارتی زاده ، بهترین دکتر عمل رینوپلاستی تهران موقع خواب و استراحت برای این که ورم کاهش یابد بهتر است ، سرتان کمی بالا تر از بدن تان قرار بگیرد .
  • اگر خواستید عطسه کنید ، حتماً نکات مراقبت های پس از جراحی بینی را به یاد داشته باشید و با دهان باز عطسه کنید.
  • از انجام فعالیت های سنگین مانند بلند نمودن اجسام سنگین ، یا پرداختن به ورزش های پر تحرک یا سنگین ، دست کم تا شش هفته بپرهیزید.
  • از مصرف سیگار بپرهیزید.
  • مراقب باشید تا چسب بینی تان خیس نشود و برای تمیز کردن صورت تان از دستمال مرطوب ، استفاده نمایید.
  • در صورتی که مجبور هستید تا از عینک طبی استفاده کنید ، تنها می توانید عینک بدون فریم بزنید. در ضمن توصیه می شود از عینک های آفتابی با توجه به این که عموماً سنگین هستند ، بین شش تا 12 ماه استفاده نکنید .
  •  به دلیل جمع شدن ترشح های بینی و خشک شدن بینی ، پس از انجام جراحی ، امکان دارد تنفس تان کمی سخت شود ، به همین عالت لازم است تا ، روزانه چند بار با سرم شستشو ، داخل بینی را شستشو دهید.

کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، آدرس کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

4.7/5 - (19 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک جراحی بینی دکتر محمد بلاغی اینالویی در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *