نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی

توضیحات آگهی

نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی ،  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی ، آدرس نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

خدمات نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور در استان آذربایجان شرقی شرکت تلاش خودرو ایرانیان می باشد با کد نمایندگی 1241 فعالیت میکند .

محصولات سواری بهمن موتور ریسپکت، دیگنیتی و فیدلیتی می باشد و در زمینه خودورهای باری وانت دو کابین، وانت تک کابین و کاپرا 2 به بازار عرضه می شود.

 

نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی ، آدرس نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

راه های ارتباطی با نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی

04133868686

04133333318

09018392945

آدرس شعب اختصاصی بهمن :

تبریز، بالاتر از هتل مرمر، جنب هلال احمر

تبریز، گلشهر، روبروی برج شهران

 

 

 

نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی

 

بررسی فیدلیتی :

فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان می‌دهم که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

داخل فیدلیتی :

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

 

کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

 

 

نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی

 

طراحی فیدلیتی به چه صورت است ؟

چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی فیدلیتی دیگنیتی وانت بهمن موتور کد ۱۲۴۱ در تبریز آذربایجان شرقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *