بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، به مدیریت آقای بشیر عباسی در کرج آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، آدرس باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

خدمات باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج

تولید و پخش انواع کفی و باربند

جویباری ، مبلی ، کانتین ، اسپرت

پراید و وانت ، ال نود ، نیسان ، مزدا

با 15 سال سابقه کاری

ساعت کاری از 8 تا 6 غروب

 

راه های ارتباطی با باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج

09126634215

barband_sazi

کرج ، جاده مخصوص کیلومتر 27 بعد جایگاه گاز نبش کوچه سپهر

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، آدرس باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

باربند ماشین چیست؟

باربند ماشین یا Car Roof Rack یکی از قطعات و لوازم یدکی ماشین است که به خودرو های سواری این امکان را می دهد که علاوه بر صندوق عقب و فضای اتاق، بار بیشتری را حمل کند.

باربند از تعدادی میله ساخته شده است، که بدون آسیب و هر نوع دستکاری در سقف خودرو، بر روی آن وصل می شود و می تواند مقدار قابل توجهی از وسایل شما را در فضای روی سقف نگه داری کند.

باربند های قدیمی بر روی شیار های آبگیر کنار سقف خودرو نصب می شدند اما مدل های جدید به وسیله تسمه های فلزی نازک با قلاب های ویژه به قسمت بالایی درب خودرو وصل می شوند.

برخی خودرو های جدید باربند های جداشونده ای دارند که به یک پایه دائمی در سقف وصل یا جدا می شوند. برخی خودروهای دیگر باربند های فابریک دائمی دارند. باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

جعبه باربند سقفی (Roof Boxes) :

که تحت نام جعبه باربند مسافرتی نیز شناخته می شوند. این وسیله برای حمل وسایل مسافرت و تجهیزات ورزشی و… طراحی شده و به دلیل داشتن درب و قفل، لوازم سفر را از نظر سرقت، خیس شدن یا افتادن در جاده محافظت می کند.

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج در خدمت شما عزیزان است.

 

اگر بخواهیم تعریف کلی از باربند بگوییم این است که باربند وسیله است که بار شما روی آن بسته می شود.

در معاینه فنی باربندهای وانتی حالت‌های زیر مردود شناخته می شوند :

1. باربند در محل بار وانت بارها با ارتفاع بیش از دو برابر ارتفاع خودرو

2. نقاشی و خطاطی بر روی بدنه باربند

3. عدم ایمنی کافی درب یا هر قسمت از باربند

4. باربند غیراستاندارد و مغایر با مشخصات ذکرشده در کارت خودرو – ابعاد غیر ایمن و خطرناک باربند در طول و عرض باربند

5. عدم وجود درب باربند

6. فضاسازی غیرمجاز در قسمت بار

7. عدم وجود سامانه مهار محصولات در خودروهای باربری

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری شبانه روزی در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع بهترین باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو پورشه کاین کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، آدرس باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج

انواع باربندها ، باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج

باربند لنگر یا باربند بدنه: در صورت حمل یک وسیله نقلیه ورزشی و دوچرخه با ماشین، قفسه‌های بدنه انتخابی بسیار سبک و مقرون به صرفه هستند و توسط سیستمی از تسمه‌ها و قلاب‌های رنگی به عرشه عقب وصل می‌شوند. برای نصب و برداشت آن‌ها با کمترین سر و صدا کمی تمرین لازم است. دوچرخه‌ها روی بازوهای پشتیبان قرار گرفته و با تسمه‌ها محکم می‌گردند.

این باربندها به دلایل زیر قیمت‌های متنوعی دارند:

  • تطبیق‌پذیری متناسب با وسایل بیشتر
  • سهولت استفاده از باربندهای ضد ضربه
  • مکانیسم قفل
  • به کارگیری مواد بهتر در ساخت (به عنوان مثال فولاد ضد زنگ به جای فولاد استاندارد)
  • قابلیت پک و فشرده کردن
  • داشتن محافظ و رویه ایرودینامیک

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، آدرس باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کابین یا باربند نیسان چیست؟

کابین نیسان یا باربند همان اتاق عقب خودرو است که به منظور جابجایی و حمل کالاهای مختلف کوچک و بزرگ روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. این اتاق روی شاسی و یا لگنی نیسان سوار شده و مقاومت بالایی دارد. اتاق عقب نیسان در انواع مختلف از متریال های گوناگون ساخته و عرضه می شود. قیمت هر یک از اتاق ها بسته به نوع متریال و کیفیت متفاوت است.

کابین نیسان در دو نوع مسقف و غیر مسقف یا جویباری تولید می شود. هر فرد بسته به نوع کسب و کار و نیاز خود می تواند کابین مسقف یا غیر مسقف روی خودروی خود سوار کند. قیمت اتاق عقب نیسان بسته به ویژگی ها و کیفیت اتاق متفاوت است. باربند سازی نوین با مدیریت مهدی اسدی از تولید کنندگان قدرتمند در عرصه اتاق عقب وانب بار بوده که با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین کابین های فلزی را به بازار عرضه می کند.

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج

نیسان یکی ازپرمصرف ترین و پرتعدادترین وانت بارها در ایران است که در سال 1349 توسط شرکت خصوصی خودرو سازی زامیاد برای اولین بار در کشور تولید شد. نیسان درواقع نام شرکت خودرو سازی ژاپنی به نام Nisaanاست که با نام Nissan Junior به بازار عرضه شده است ولی در ایران مردم نیسان رو به عنوان یک ماشین باربری که برای حمل کالا استفاده میشود می شناسند وسالهای درازی است که در ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور حضور فعال و پررنگی دارد. به همین دلیل خرید اتاق نیسان از اهمیت زیادی برخوردار است.

انواع باربند نیسان

وانت نیسان از نظر موتور، اتاق بار و کاربری به انواع مختلف تقسیم می‌شود. از نظر نوع موتور نیسان به سه نوع تک سوز بنزینی، تک سوز گازوئیلی (دیزلی) و دوگانه سوز تقسیم می‌شود. از نظر کاربری نیسان به اتاق روبازیا غیر مسقف، اتاق بسته یا مسقف،کمپرسی، تانکری، یخچالدار و غیره تقسیم می‌شود. به اتاق فلزی که پشت نیسان قرار داده می‌شود، باربند هم گفته می‌شود. اتاق یا باربندنیسان در انواع و اشکال مختلف تولید و به بازار عرضه میشود ولی پرطرفدارترین نوع اتاق نیسان، اتاق نیسان غیرمسقف یا روباز هست که به اتاق شمالی نیسان و یا باربند جویباری معروف هستند و بیشترین حجم بار توسط نیسان اتاق جویباری در کشور جابجا میشود.

باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج

4.3/5 - (19 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باربند سازی و اطاقسازی بهار صنعت در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *