رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، به مدیریت آقای رحیمی در قصرالدشت شیراز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، آدرس رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

منو رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز

صبحانه

ناهار

شام

منوی کامل صبحانه

انواع کبابها

خورشت ها

غذای محلی و سنتی

با استفاده ار مواد غذایی تازه و گوشت گرم و برنج ایرانی

ساعت کاری از : 7:00 الی 24:00 بصورت یکسره و همه روزه

ارسال با پیک در کمترین زمان

 

رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، آدرس رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز

 

 

 

 

 

 

رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، آدرس رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

غذای بیرون‌ بر چیست

غذای بیرون بر به غذایی گفته می‌شود که به منظور تجاری در یک رستوران تهیه می‌شود ولی بنا به ترجیح مشتری، یا چون رستوران جا یا صندلی برای خوردن ندارد مشتریان بعد از خریداری آن را با خود به خانه یا محلی دیگر می‌برند و می‌خورند. رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت ارائه دهنده انواع غذاهای بیرون با کیفیت و طعم دلچسب و عالی.

اهمیت زیاد طراحی بسته بندی غذای بیرون بر

مهم ترین اصل در طراحی و تولید بسته بندی مواد غذایی های بیرون بر انتقال حس لذیذ بودن و دلچسب بودن غذا است، در ضمن علاوه بر جنبه زیبایی باید جنس و طرح آن به گونه ایی انتخاب شود که مانع سرد شدن غذا گردد. بسته بندی های غذای بیرون بر از جمله نکات موثر در جلب رضایت مشتری و سرعت بخشیدن به روند فروش می باشد. در واقع می توان چنین گفت که یکی از مهم ترین بخش صنعت بسته بندی، چاپ و بسته بندی غذای بیرون بر است.

 

جالب است بدانید که اگر برای طراحی روی جعبه های غذای بیرون بر و فست فود از تکنیک های شناخت رنگ و عملکرد های روانشناسی رنگ و طراحی، استمداد طلبید می توانید به راحتی حس خوبی به کسی که غذا را سفارش داده انتقال دهید و اشتیاق او را برای میل کردن غذا بیشتر کنید و از این طریق او را مشتری دایمی رستوران خود گردانید.

 

طراحی بسته بندی غذای بیرون بر چگونه است؟!

اساسی ترین نکته در طراحی چاپ بسته بندی غذا های بیرون بر که باید عنایت ویژه ای به آن داشته باشید این است که باید جعبه ایی که غذا در آن قرار داده می شود از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد، چرا که اگر این استحکام به قدر کافی نباشد منجر به آسیب دیدن مواد درون بسته شده و از کیفیت غذا کاسته می شود. نکته دیگر که آن نیز بسیار حایز اهمیت می باشد این است که، جنس و کیفیت ظرف بسته بندی غذا به گونه ای طراحی شده باشد که غذا را برای مدت زمان بیشتری گرم نگه دارد و مانع از سرد شدن سریع غذا شود.

 

ویژگی های مجوعه غذایی خوب چیست

در فرهنگ ایرانی سفره‌خانه، طباخی، دیزی‌سرا، چلوکبابی، اغذیه‌فروشی، رستوران و سلف سرویس همگی از انواع غذاخوری هستند. غذاخوری‌ها از دیدگاه نوع مشتریان، قیمت خوراک‌ها و کیفیت خدمات ارائه شده به دو گروه اصلی تقسیم میشوند؛ گروه اول غذاخوری‌های ارزان‌قیمت‌اند که اغلب مشتریان،مقید به رعایت آداب و رسوم ویژه‌ای نیستند و بیشتر با لباس‌های معمولی و غیررسمی در غذاخوری حاضر می‌شوند، اغذیه‌فروشی‌ها و کله‌پزی‌های سطح شهر نمونه‌ای از این غذاخوری‌ها هستند.

 

رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، آدرس رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

دسته دوم غذاخوری‌های گران قیمت هستند که بهای خوراک‌ها و خدمات بالاست و بیشتر مهمانان با پوشاک رسمی یا نیمه‌رسمی حضور می‌یابند، رستوران و سفره‌خانه‌های مدرنوبرخی از انواع چلوکبابی‌های بزرگ که در آن انواع خورش‌ها هم سرو می‌شود، در این گروه قرار دارند. رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز ارائه دهنده بهترین غذاهای ایرانی با تنوع بالا.

 

باور بهداشتی مهم‌تر از ظواهر بهداشتی

اگر بگوییم غذاخوری یا رستورانی خوب و بهداشتی است که پرسنل خدمتگزار آن هنگام تهیه و سرو غذا باید کلاه مخصوص به سر گذارند و از دستکش سفید لاتکس استفاده کنند و پیشبند ببندند، ظاهربینانه و گزاف گفته‌ایم؛ چون گرچه در بسیاری از غذاخوری‌ها و حتی رستوران‌های مجلل و ‌گرانقیمت، این موازین رعایت می‌شود.

منوی یک بیرون چه ویژگی‌هایی دارد (رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز )

منو یا صورت غذا فهرستی است که هنگام ورود به رستوران یا غذاخوری به دست مشتری داده می‌شود. در منوی یک رستوران باکیفیت و برتر باید حداقل بیش از سه مدل سالاد سبزیجات درج شده باشد و تناسبی میان غذاهای گریل شده، سرخ شده، کبابی و پخته در سه حجم مختلف غذایی آقایان، خانم‌ها و بچه‌ها در نظر گرفته شده باشد. هرچه تعداد غذاهای سوخاری کمتر و غذاهای تهیه شده با تنور و هوای داغ فر بیشتر از غذاهای کبابی و زغالی با آتش باشد غذای آن رستوران سالم‌تر است. ضمن این‌که بهتر است قسمتی از منو به غذاهای رژیمی (کم‌نمک، کم‌چرب و آب‌پز) که برای بیماران، سالمندان و افراد چاق مناسب است.

 

به فضا و امکانات مجموعه توجه کنید

فضای یک رستوران خوب و مناسب باید به گونه‌ای طراحیشده باشد که مشتری‌ها بتوانند مواد اولیه و نحوه پخت و پز غذاها را ببینند ضمن این‌که سیستم تهویه رستوران باید به قدری قوی باشد تا بوی انواع غذاها در فضای رستوران استشمام نشود چون باعث فراری دادن مشتری میشود.بهتر است آشپزخانه در فضایی بسته قرار گیرد و مشتری به وسیله نمایشگرهایی مستقیم و زنده فعالیت افراد داخل آشپزخانه و مواد اولیه، نحوه پخت و پز و سرو غذا را تماشا کند.

آشپزخانه قابل رویت

رستوران‌هایی که آشپزخانه و بخش سرو غذایشان قابل‌مشاهده هستند و مشتری می‌تواند تمام کارهایی که برای تهیه غذا اجرا می‌شود ببیند، برای انتخاب مناسب‌تر هستند زیرا در این صورت کارکنان رستوران باید به نکته‌های بهداشتی و اصول حرفه‌ای آشپزی و سرو، بیش از پیش توجه کنند.

 

کارکنان مۆدب و پاسخگو

مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آن‌ها در برابر مشتری از ویژگی‌های یک رستوران خوب است. آن‌ها باید با کمال ادب و احترام به درخواست‌های مشتری پاسخ دهند و به شکایت‌های احتمالی آن‌ها رسیدگی کنند. رعایت این نکته‌ها، ابتدایی‌ترین موارد در امر مشتری مداری در رستوران‌هاست.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران و بیرون بر بنتو در قصرالدشت شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *