ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری ، به مدیریت آقای شهابی در ساری آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری ، آدرس ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری

🟩 ساعت کاری مجموعه 8:00 تا 17:00
✅ دارای 12 سال سابقه کاری
🟢 تعمیرات و ساخت انواع مبلمان با بهترین متریال و ظرافت کاری بالا
✅ دارای شرایط اقساط تا 3ماه

 

ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری ، آدرس ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

راه های ارتباطی با ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری

منقضی شد

 

 

تعریف مبل

مبل در لغت به معنای وسیله‌ای برای نشستن یا کمک‌کننده برای نشستن می‌باشد، واژه مبل فرانسوی بوده که ریشه در کشور انگلیس دارد. ساختار کلی مبل چهارپایه‌ کم‌ارتفاع بوده که دارای پوششی نرم می باشد.

مبل راحتی نیز برگرفته از همین تعریف و ساختار می باشد و از آن برای نشستن و پذیرایی از میهمانان استفاده می‌شود. باید بیان کنیم قدمت مبل‌ها به دوران انسان‌های غارنشین بازمی‌گردد و نمونه اولیه مبل به شکل امروزی که برای چنین ساختاری طراحی شده است مربوط به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح می باشد.

مبل راحتی دارای تعریف‌های زیادی می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌‌توان به وسیله‌ای برای نشستن با ویژگی راحت بودن اشاره کرد. مبل‌ها در دنیا به صورت کلی به دو دسته راحتی و کلاسیک دسته‌بندی می‌شود. البته باید خاطرنشان کرد مبلمان در ایران معمولاً به سه دسته راحتی، استیل یا سلطنتی و کلاسیک تقسیم‌بندی می‌شود.

در صورتی‌که آشنایی کافی با مبل راحتی ندارید بهتر است این مقاله را تا پایان دنبال کنید. مبل‌های استیل و کلاسیک که تقریباً هم خانواده هم می باشند اما تفاوت‌هایی نیز در آن‌ها دیده می شود، مبل‌های راحتی برخلاف مبل‌های کلاسیک دارای نشیمن های بسیار نرم با ارتفاع کم بوده و دسته‌های پهن و بالشتی دارد. ویژگی‌های مهم آن ایجاد حس راحتی و نرم بودن پشتی و نشیمن آن می باشد.

ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری

روش های تعمیر مبل

امروزه به جای آنکه مبلمان در منزل استفاده ی کاربردی داشته باشد بیشتر برای زیبایی دکوراسیون از آن استفاده میکنند. و مردم کشور عزیزمان ایران از مبل های سلطنتی، استیل یا کلاسیک استفاده میکنند چون ظاهری شیک و با شکوه دارد و هم برای مهمانی دادن مناسب است و هم نمای زیبایی به دکوراسیون منزل میدهد.  در خدمت شماست.

تعمیر مبلمان و پارچه در با تعمیرات تخصصی و تعویض پارچه

بعد از آنکه پی بردید که مبلمان ارزش تعمیر را دارند، اول باید به چوب مبل هایتان دقت کنید و اگر آسیب دیدگی چوب خیلی کم و سطحی باشد شما به آسانی قسمت های آسیب دیده چوب را ترمیم میکنید و کارتان تمام میشود، اما اگر قسمت های آسیب دیده عمیق باشد باید روکش مبل را در آورید و با استفاده از وسایل مخصوص تعمیر مبل، چوب ها را صیقل ندهید و دوباره رنگ آمیزی کنید.

تعمیر و بازسازی چوب مبلمان

هنگانی که چوب مبل هایتان سالم و بدون هیچگونه آسیبی است و میخواهید آنها را تمیز کنید، برای این منظور از آب و صابون با یک پارچه نسبتا زبر کارتان را انجام دهید محلول اب و صابون چوب مبل شما را برق می اندازد و با کمک پارچه زبر راحت تر میتوانید لک های کهنه را تمیز کنید.

روش های دیگر تعمیر مبل

  • از دیگر راه های تعمیر مبلمان این است قسمت هایی از مبل که خراش و آسیب دیده است را سمباده بزنید یا به اصطلاح پولیش کنید. در این مرحله قسمت های صدمه دیده چوب مبل را که سمباده کشیدید و صیقل دادید را با ظرافت تمام رنگ میزنید، شما میتوانید دوباره از همان رنگ استفاده کنید یا نه اگر تمایل دارید رنگ رو عوض کنید و از مبلمانی با رنگ جدید استفاده کنید.
  •  اگر از مدل مبلمان تان خسته شده اید و میخواهید که تغییرش بدید، شما میتوانید از گارگاه تعمیر مبل کمک بگیرید و مبل های خود به مبل راحتی، کلاسیک یا استیل بازسازی کنید. ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری  بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیرات مبلمان
امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت و تعمیرات مبل پاتریس در ساری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *