بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، به مدیریت آقای بهروز رضایی در سهیلی قشم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، آدرس مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم

این اقامتگاه دارای اتاق های دلباز با تمام امکانات رفاهی می باشد

حمام خارجی

آنتن دهی رایتل

آنتن دهی ایرانسل

پذیرش 24 ساعته

سرویس دهی خارج از اتاق

دوش

رستوران
تاکسی سرویس و…

با ما در این اقامتگاه خاطرات خوشی رو به سوغات ببرید

 

مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، آدرس مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم

 

09353567766

قشم ، روستای سهیلی (جنگل حرا ) ، اقامتگاه بوم گردی بوم امینی

 

مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، آدرس مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

درباره اقامتگاه

این مجموعه اقامتی علاوه بر خدمات تفریحی، گردشگری معماری کاملا بومی و سبک سنتی اتاق ها باعث می شود تا مسافران تجربه لذت بخش و خاطرات شیرینی از اقامت در این مجموعه بی نظیر داشته باشند.

داشتن سیستم تهویه مناسب

سیستم تهویه یک مجتمع اقامتی بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت بوی انواع غذاها و دیگر بوها در سالن غذاخوری پخش می‌شود و باعث ناراحتی مسافران خواهد شد.

مجتمع ‏های اقامتی و بوم گردی پیش‌نیاز توسعه گردشگری

با ایجاد مجموعه‌های توریستی و اقامتی گام بزرگی در توسعه امکانات و تسهیلات خدماتی اقامتی برداشته خواهد شد؛ این درحالی است که کمبود پایگاه‌های حمایتی- خدماتی برای گردشگران و نبود برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان برای هدایت گردشگران از علل اصلی عقب‌ماندگی ایران در صنعت گردشگری به‌شمار می‌رود. برای پیشرفت در صنعت گردشگری باید به ارکان چهارگانه این صنعت بها داده شود.

کارکنان مۆدب و پاسخگو مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی

مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آن‌ها در برابر مشتری از ویژگی‌های این مجموعه است. آن‌ها باید با کمال ادب و احترام به درخواست‌های مشتری پاسخ دهند و به شکایت‌های احتمالی آن‌ها رسیدگی کنند. رعایت این نکته‌ها، ابتدایی‌ترین موارد در امر مشتری مداری در این مجموعه است.

امکانات رفاهی

چهار رکن اصلی صنعت گردشگری را می‌توان شامل تجهیزات حمل‌ونقل، اقامتگاه‌ها و تسهیلات رفاهی، منابع طبیعی و آثار تاریخی و میراث فرهنگی عنوان کرد. اقامتگاه‌ها و تسهیلات رفاهی از تاسیسات گردشگری هستند که شامل مجموعه امکانات اقامتی، پذیرایی و تفریحی همچون هتل‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، مجتمع‌های جهانگردی، اردوگاه‌های جهانگردی، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و انواع تجهیزات تفرجگاهی، تابستانی، زمستانی، ساحلی، کوهستانی و… می‌شوند مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی با بهترین امکانات رفاهی در خدمت شماست.

مجموعه های رفاهی

مجموعه‌های خدماتی رفاهی که ارائه‌دهنده طیف گسترده‌ای از خدمات هستند، با پیشرفت صنعت گردشگری، از مجموعه‌هایی شامل رستوران، پمپ بنزین و فروشگاه فراتر رفته‌اند. در واقع مجموعه‌های خدماتی رفاهی مدرن اکنون بخش‌های متعددی را دربرمی‌گیرند که شامل هتل، پارکینگ، لابی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن‌های همایش و نمایشگاهی، سالن‌های ورزشی، تالارهای بزرگ پذیرایی، فروشگاه‌های چندمنظوره تجاری، شهربازی و… می‌شوند. در مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی اقامتی خوب را تجربه کنید.

 

مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، آدرس مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مزایای بوم‌گردی چیست؟

اکو توریسم، گردشگری است که مسئولانه برای حفظ محیط‌زیست و حفظ رفاه مردم محلی انجام می‌شود. برخی از فواید بوم‌گردی عبارت‌اند از:

  • ایجاد آگاهی زیست‌محیطی
  • احترام به فرهنگ محلی
  • ارائه منافع مالی مستقیم برای حفاظت
  • تأمین منافع مالی و توانمندسازی برای مردم محلی
  • به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی خود گردشگری
  • مقرون‌به‌صرفه بودن و عدم ضایعات در قالب لوکس
  • فرهنگ محلی، گیاهان و جانوران به‌عنوان جاذبه‌های اصلی
  • بهره‌مندی ساکنان بومی از منافع اقتصادی بوم‌ گردی

انواع بوم‌گردی

اقامتگاه‌های بوم‌گردی مدل‌ها و انواع مختلفی از میزبانی را شامل می‌شوند.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی درواقع همان خانه‌هایی هستند که مردم بومی در آن زندگی می‌کنند و انواع مختلفی از انواع اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

1. بوم‌گردی اقلیمی

بوم‌گردی اقلیمی به معنای بازدید از طبیعت و محیط‌زیست باتوجه ‌به شرایط آب‌وهوایی آن منطقه است. گردشگران سلایق و علایق مختلفی دارند. برخی گردش مناطق آب‌وهوای گرم و خشک را دوست دارند.

کویر گردی و ماندن در اقامتگاه کویری برای این دسته از افراد، لذت بخش و جذاب است. درحالی‌که برخی دیگر علاقه به آب‌وهوای سرد و کوهستانی دارند بنابراین بوم‌گردی اقلیمی را می‌توان بر اساس علایق خود انتخاب کنید.

2. بوم‌گردی ساحلی

یکی از هیجان‌انگیزترین اکوتوریسم‌ها، بوم‌گردی ساحلی است. این نوع از گردشگری بازدید از مناطق ساحلی دست‌نخورده و بکر را شامل می‌شود. هدف از بوم‌گردی ساحلی حفاظت از محیط‌زیست و سواحل است. امروزه کشور ما در مناطق ساحلی دچار تخریب و آسیب‌های بسیار زیادی شده است. گردشگران و توریست‌ها می‌توانند بدون آسیب رساندن به ساحل و دریا از زیبایی‌های آن بهره‌مند شوند.

3. بوم‌گردی جنگلی

بوم‌گردی جنگلی یکی از زیباترین انواع گردشگری محسوب می‌شود. گردشگران زیادی علاقه‌مند به بازدید از طبیعت و جنگل‌های زیبا و بکر هستند. اما توجه داشته باشید که جنگل‌های هر کشوری جز سرمایه‌های ملی آن کشور محسوب می‌شود پس در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

4. بوم‌گردی کوهستانی

امروزه بوم‌گردی کوهستان یکی از پرطرفدارترین بوم گردی‌ها در سراسر جهان به شمار می‌آید. بوم‌گردی کوهستان یک سفر ماجراجویی و پرهیجان است. در این نوع گردشگری گردشگران ارتباط نزدیکی با طبیعت برقرار می‌کنند.

توجه داشته باشید که بوم‌گردی کوهستان در مقایسه با انواع دیگر بوم‌گردی به انرژی بالا و سلامت جسمانی نیاز دارد زیرا ممکن است در مسیرهای طولانی و سخت کوهستان با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه شوید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه اقامتی و گردشگری بوم گردی بوم امینی در سهیلی قشم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *