بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه ،به مدیریت آقای ابراهیم منصوری در ارومیه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه ،آدرس نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه

تعمیرات و نصب تخصصی پکیج رادیاتور صدرصد 

تضمینی در محل با کمترین مدت زمان سرویس کامل 

رفع سرد و گرم شدن آب به خصوص در حمام نشت یابی و آب بندی 

تعمیر رادیاتور 

تعمیر برد به صورت تخصصی 

نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه ،آدرس نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه

 

منقضی شد

 

 

نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه ،آدرس نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

شرایط  مورد نیاز برای نصب رادیاتور پنلی

نصب رادیاتور پنلی نیاز به انجام یک سری نکات و مراحل دارد که قبل از نصب باید به آن‌ها توجه کنید. به طور کلی باید بدانید که پایه رادیاتور پنلی و خود رادیاتور را روی دیوار نصب می‌کنند تا از بابت محکم بودن آن مطمئن باشند. همچنین نباید آن را روی سنگ یا کاغذ و یا با استفاده از چسب، نصب کنید؛ چرا که رادیاتور یک وسیله گرمایشی است و با گرم شدن، موجب شل شدن چسب و در نهایت، کنده شدن خود رادیاتور می‌شود. در ادامه پیش نیاز برای نصب این نوع رادیاتور را بررسی خواهیم کرد.

۱ – به بررسی رادیاتور بپردازید.
قبل از اینکه به نصب رادیاتور پنلی خریداری شده بپردازید، ابتدا باید تمام قسمت‌های آن را از نظر وجود آسیب، ضربه، شکستگی و یا ترک بررسی کنید. در این مرحله می‌توانید قبل از نصب، در صورت وجود مشکل در رادیاتور، آن را تعویض کنید، اما اگر نصب رادیاتور انجام شود، شاید دیگر نتوانید رادیاتور را تعویض کنید.

۲ – به نحوه گرفتن و جابجایی رادیاتور دقت کنید.
نسل جدید رادیاتورهای پنلی بسیار ظریف هستند و همین مورد سبب زیبایی آن‌ها نیز شده است. البته همین ظرافت سبب شده تا جابجایی رادیاتورها به دقت بالایی نیاز داشته باشد. بهتر است رادیاتور را از بالای پنجره مشبک یا از کناره ها بگیرید تا به زیبایی آن لطمه وارد نشود. همچنین می‌توانید برای جلوگیری از ایجاد ضربه و یا خش روی بدنه رادیاتور، از یک کاور استفاده کنید.

۳ – محل نصب مناسبی را برای نصب رادیاتور پنلی در نظر بگیرید.
طراحی رادیاتور به این شکل است که از سیستم‌های گرمایشی با آب گرم استفاده می‌کند. بنابراین باید محل انتخابی برای نصب، دارای لوله کشی‌های مورد نیاز برای اتصال به پکیج یا سیستم موتورخانه باشد. در نتیجه باید به کمک یک متخصص، مکان مناسب را با توجه به شرایط و فضای مناسب، انتخاب کنید.

۴ –  اتصالات مورد نیاز نصب رادیاتور را تهیه کنید.
قبل از انجام نصب رادیاتور و برای راحتی در روند نصب، بهتر است تمامی اتصالات مورد نیاز خود را از تاسیساتی‌ها تهیه کنید. هر رادیاتور نیز بسته به نوع و ظرفیتش، به اتصالات متفاوتی نیاز دارد؛ بنابراین باید در زمان خرید، به این نکته توجه کنید و از افراد متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. alopiping می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

۵ – مراقب باشید به شیر و لوله‌ها فشاری وارد نشود.
در زمان نصب رادیاتور پنلی باید به این نکته توجه کنید که اگر اتصال لوله‌ها و اتصالات به رادیاتور را با فشار انجام دهید، ممکن است در آینده روی دیوار ترک ایجاد شود و حتی ممکن است دیوار به طور کامل خراب شود. همچنین ممکن است فشار زیاد، سبب شکستگی لوله‌ها و بروز نشتی در آن‌ها شود.

 

 

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نصب و تعمیرات پکیج و رادیاتور منصوری در ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *