بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، به مدیریت خانم دکتر شیروانی در شریعتی تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، آدرس کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران

ارائه کلیه خدمات زیبایی نظیر : فیلر لب ، بوتاکس ، بلفاروپلاستی ، کاشت مو‌، کاشت ابرو ، تزریق خط خنده ، بوتاکس زیر بغل ، کانتورینگ و …
خدمات تخصصی کاشت مو و ابرو با پزشک متخصص

 

کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، آدرس کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

راه های ارتباطی با کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران

02122247111

02122200069

09011122045

09371056565

silver.star.clinic

Kashtemoo_shirvany

تهران ، شریعتی بالاتر از پل رومی ساختمان پزشکان

 

 

 

کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، آدرس کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

بوتاکس چیست 

بوتاکس ترکیبی ساخته‌شده از سمی به‌نام بوتولینوم است. اغلب افراد وقتی متوجه می‌شوند پایه اصلی بوتاکس سم است در مورد تزریق آن نگران یا دودول می‌شوند. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد. استفاده از این ماده کاملاً بی‌خطر بوده و در درمان بسیاری از دردها و بیماری‌ها مانند میگرن نیز کاربرد دارد. تزریق سم بوتولینوم در زیر پوست سبب فلج موقت عضلات صورت یا بدن در ناحیه موردنظر می‌شود. نتیجه آن کاهش چروک‌های سطحی و عمقی.کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ارائه دهنده بهترین خدمات بوتاکس .

کاربردهای تزریق بوتاکس

کاربردهای متنوعی برای سم بوتاکس تعریف ‌شده است. برخی از این کاربردها به شرح زیر هستند:

  • از بین بردن چین‌وچروک‌های صورت، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خط لبخند و غیره،
  • جوانسازی پوست،
  • درمان بیماری‌های مختلف از جمله دیستونی گردن،
  • دردهای میگرن،
  • بیماری‌های اسپاستیک،
  • سندروم پیریفورمیس،
  • سندروم درد میوفاسیال،
  • کمردردهای مزمن،
  • اسپاسم نیمه صورت

 

 

کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، آدرس کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی یک روش درمانی جدید می‌باشد.در این روش دارو در قسمتهای مختلف پوست (صورت و مو) تزریق می‌شود.در واقع دارو به بجای اینکه از راه دهان خورده شود، مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود.این روش درمانی تزریقی است که امروزه در تمام نقاط دنیا جهت درمان های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

عبارت است از تزریق مواد فعال بیولوژیک شامل انواع ویتامین ها، فاکتورهای رشد و دارو به داخل پوست.از مزوتراپی جهت جوان سازی پوست از بین بردن لک های ناشی از بارداری، لک های پوستی، لیفت پوست، از بین بردن سلولیت و چربی اضافه و همچنین درمان ریزش مو استفاده می شود.

 

نمونه های کاربرد مزوتراپی در زیبایی

* درمان سلولیت و افتادگی پوست اندامها و صورت
* رفع پف دور چشم و افتادگی پلک
* رفع غبغب زیر چانه و گردن
* درمان استریا(ترک خوردن پوست بدنبال حاملگی)
* درمان ریزش مو و تقویت موها
* درمان چاقی موضعی بدن، اندام و صورت

* کشیدن پوست صورت (لیفتینگ) و درمان افتادگی صورت
* درمان ملاسما و لک حاملگی یا لک صورت

این نکته را باید مدنظر قرار دهید که درمان مزوتراپیبیشتر برای ترک های قرمز و صورتی رنگ کاربرد دارند.

 

 

نکات مهم لیزر‌ موهای زائد در کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران :

مشکلات هورمونی

در‌ صورت وجود مشکلات هورمونی مانند بیماری‌های تخمدان و تیروئید، جوابی از لیزر موهای زائد نمی‌گیرید. حتی ممکن است موهای زائد شما ضخیم‌تر و بیش‌تر‌ شده و در نواحی مختلف بدن ظاهر شوند. در مواردی، همزمانی بیماری و مشکلات هورمونی و لیزر باعث ایجاد بیماری‌های مهمی مانند دیابت می‌شود‌.

ما به ریشه موی شما نیاز داریم!

اشعه‌ لیزر رنگدانه مو را هدف قرار می‌دهد و به همین صورت، باعث از بین رفتن موهای زائد می‌شود‌. از همین رو، لازم است که قبل از لیزر کردن، ریشه مو را با وکس کردن از بین نبرید.اگر وکس کردن موهای زائد روش قبلی شما بوده و حالا تصمیم بر لیزر کردن دارید، حداقل دو هفته به زمان نیاز دارید.مجموعه شیراز لیزر بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت.

شیو کردن قبل از لیزر

یکی دیگر از نکات مهم لیزر موهای زائد، استفاده از ژیلت است. توصیه می‌شود همان روزی که قرار است لیزر انجام دهید، موهای زائد را با ژیلت از بین ببرید. با این کار اشعه لیزر فرصت کافی برای اثرگذاری بر روی فولیکول مو خواهد داشت.خدمات شیراز لیزر با بهترین دستگاه های روز دنیا خدماتی با کیفیت را به شما ارائه میدهد.

دوری از نور مستقیم آفتاب

برای این‌که بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد‌ بگیرید، لازم است که پوست‌تان زیاد آفتاب نبیند. لازم است که تا یک ماه قبل از انجام لیزر، سولاریوم و حمام آفتاب را کنار بگذارید. کسانی که با آفتاب‌گرفتن برنزه کرده‌اند، رنگدانه‌های بیش‌تری روی پوست خود دارند. همچنین، پوست و موهای این افراد رنگ تقریبا نزدیکی به هم گرفته‌اند. از همین رو، تشخیص مو‌ و پوست برای دستگاه دشوار می‌شود.

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد،

  • دستگاه لیزر الکساندرایت: دستگاه الکساندرایت یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های موزدایی است
  • . الکساندرایت یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در جهان به شمار می‌رود.
  • دستگاه لیزر با جدید ترین طول موج الکس اندیگ برای تمامی افراد سفید و‌گندمی و برنزه
  • دستگاه ND Yag: دستگاه‌های لیزر ND Yag دو نوع مختلف نور تولید می‌کنند. یکی از این نورها فولیکول‌های مو در عمق بیشتری از پوست را هدف قرار می‌دهد و دیگری روی فولیکول‌های نزدیک به سطح پوست اثر می‌گذارد.کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر موهای زائد در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز با بالاترین جوابدهی.
5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو ستاره نقره ای Silver star در شریعتی تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *