منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است

توضیحات آگهی

مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،به مدیریت خانم زمانی در تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،آدرس مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران

ساعت کاری مرکز زیبایی و لیزر سون ۹صبح الی ۲۰
ارائه کلیه خدمات زیبایی نظیر : تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر ، از بین بردن چروک های صورت ، جوانسازی و فرم دهی صورت ، مزوتراپی ، درمان لک و جوش ، از بین بردن مو های زائد و …
خدمات تخصصی لیزر صورت و‌بدن

 

مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،آدرس مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،آدرس مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

نکات مهم لیزر‌ موهای زائد

مشکلات هورمونی

در‌ صورت وجود مشکلات هورمونی مانند بیماری‌های تخمدان و تیروئید، جوابی از لیزر موهای زائد نمی‌گیرید. حتی ممکن است موهای زائد شما ضخیم‌تر و بیش‌تر‌ شده و در نواحی مختلف بدن ظاهر شوند. در مواردی، همزمانی بیماری و مشکلات هورمونی و لیزر باعث ایجاد بیماری‌های مهمی مانند دیابت می‌شود‌.

ما به ریشه موی شما نیاز داریم!

اشعه‌ لیزر رنگدانه مو را هدف قرار می‌دهد و به همین صورت، باعث از بین رفتن موهای زائد می‌شود‌. از همین رو، لازم است که قبل از لیزر کردن، ریشه مو را با وکس کردن از بین نبرید.اگر وکس کردن موهای زائد روش قبلی شما بوده و حالا تصمیم بر لیزر کردن دارید، حداقل دو هفته به زمان نیاز دارید.مجموعه شیراز لیزر بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت.

شیو کردن قبل از لیزر

یکی دیگر از نکات مهم لیزر موهای زائد، استفاده از ژیلت است. توصیه می‌شود همان روزی که قرار است لیزر انجام دهید، موهای زائد را با ژیلت از بین ببرید. با این کار اشعه لیزر فرصت کافی برای اثرگذاری بر روی فولیکول مو خواهد داشت.خدمات شیراز لیزر با بهترین دستگاه های روز دنیا خدماتی با کیفیت را به شما ارائه میدهد.

دوری از نور مستقیم آفتاب

برای این‌که بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد‌ بگیرید، لازم است که پوست‌تان زیاد آفتاب نبیند. لازم است که تا یک ماه قبل از انجام لیزر، سولاریوم و حمام آفتاب را کنار بگذارید. کسانی که با آفتاب‌گرفتن برنزه کرده‌اند، رنگدانه‌های بیش‌تری روی پوست خود دارند. همچنین، پوست و موهای این افراد رنگ تقریبا نزدیکی به هم گرفته‌اند. از همین رو، تشخیص مو‌ و پوست برای دستگاه دشوار می‌شود.

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد،

  • دستگاه لیزر الکساندرایت: دستگاه الکساندرایت یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های موزدایی است

 

  • . الکساندرایت یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در جهان به شمار می‌رود.

 

  • دستگاه لیزر با جدید ترین طول موج الکس اندیگ برای تمامی افراد سفید و‌گندمی و برنزه

 

  • دستگاه ND Yag: دستگاه‌های لیزر ND Yag دو نوع مختلف نور تولید می‌کنند. یکی از این نورها فولیکول‌های مو در عمق بیشتری از پوست را هدف قرار می‌دهد و دیگری روی فولیکول‌های نزدیک به سطح پوست اثر می‌گذارد.کلینیک زیبایی کاملی طب با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر موهای زائد در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز با بالاترین جوابدهی.

 

چرا فیشیال پوست انجام دهیم؟

تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست را بهبود ببخشد که هم نتیجه کوتاه‌مدت عالی داشته باشد و هم در درازمدت باعث بهتر شدن اوضاع پوست شود. مزایای فیشیال پوست از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. ولی در مجموع باعث ریلکس شدن پوست و بدن و ذهن می‌شود و البته هدف اصلی آن، بهبود شرایط و ظاهر پوست است. یعنی چهره را روشن‌تر می‌کند، کدری پوست را برطرف می‌کند، پوست‌های خشک را آب‌رسانی می‌کند، روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد و اعتماد به نفس بیشتری به فرد می‌دهد.

 

نکات مراقبتی در مورد فیشیال صورت

پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوست‌تان تست کنید تا متوجه شوید نسبت به محصولاتی که قرار است روی پوست‌تان به کار برده شود حساسیت دارید یا نه.
به یک مرکز معتبر و تخصصی برای فیشیال مراجعه کنید. آن‌ها نوع پوست‌تان را به درستی تشخیص می‌دهند و می‌توانند توصیه کنند دقیقا به چه اقدامی نیاز دارید. حتی برای کار‌های ساده‌ی لایه برداری هم به یک سالن غیرحرفه‌ای مراجعه نکنید.
اگر می‌دانید که به محصول یا ماده‌ی خاصی آلرژی دارید حتما این موضوع را به درمانگرتان بگویید. اگر داروی خوراکی یا موضعی خاصی مصرف می‌کنید باز هم باید درمانگرتان را در جریان قرار دهید.
اگر باردار هستید و یا ماده‌ی خاصی برای‌تان مناسب نیست، همان اول درمانگرتان را مطلع کنید.
بعد از فیشیال پوست زیر نور آفتاب قرار نگیرید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، کلاه لبه پهن سرتان بگذارید و دست کم تا یک هفته بعد از فیشیال از چتر استفاده کنید.
اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید.
دست کم تا دو روز بعد از فیشیال پوست از صابون برای صورت خود استفاده نکنید.

 

مراحل انجام فیشیال پوست،مرکز لیزر و پوست و مو اکبریان

همانطور که قبلا هم گفتیم، فیشیال پوست برای هر فرد با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. ولی در مجموع، فیشیال پوست دارای این مراحل است:

مشورت با مشتری

هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت شروع شود. ممکن است از مشتری خواسته شود که فرمی را پر کند. این فرم شامل قسمت‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که فرد در روز می‌نوشد، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند و محصولات مراقبت از پوستی است که فرد در حال حاضر از آن استفاده می‌کند.

 

مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،آدرس مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

5/5 - (3 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز لیزر و زیبایی سون Seven در کیانشهر تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *