منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کافه گیم چلنج challenge در مراغه ،به مدیریت آقای طالبی در مراغه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

کافه گیم چلنج challenge در مراغه ،آدرس کافه گیم چلنج challenge در مراغه ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

کافه گیم چلنج challenge در مراغه

ساعت کاری :

8 الی 12 شب 

مکانی دنج و سرگرم کننده همراه با به روزترین و جدیدترین کنسول ها

و بازی ها 

همچنین به همراه عینک واقعیت مجازی 

vr

مناسب برای تمام سنین 

منو غذایی : انواع بار سرد و گرم 

سیب زمینی استیک و … 

کافه گیم چلنج challenge در مراغه ،آدرس کافه گیم چلنج challenge در مراغه ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

کافه گیم چلنج challenge در مراغه :

کافه گیم

کافه گیم، یا کافه بازی، مکانی است که در آن افراد می‌توانند برای تجربه انواع بازی‌های ویدئویی، رایانه‌ای، و گاهی اوقات بازی‌های رومیزی یا کارتی گرد هم آیند. این مکان‌ها فضایی اجتماعی را فراهم می‌آورند که در آن بازیکنان می‌توانند با دوستان خود ملاقات کرده، بازی‌های جدید را امتحان کنند، و در مسابقات و رویدادهای مختل

 

کافه‌ بازی رومیزی یا کافه بردگیم همان کافی شاپ است که در آن در کنار منوی غذا، نوشیدنی و شیک، منوی بازی های رومیزی و فکری هم وجود دارد که مشتریان می توانند به طور ساعتی بازی ها را اجاره کرده و با همبازی های خود بازی کنند. در واقع کافه بردگیم ها برای بازی کردن ساخته می شوند. درستش این است که بگوییم شما می توانید در حین بازی کردن غذا هم بخورید نه اینکه در حین غذا خوردن بازی کنید. این مراکز از اوایل دهه 90 شمسی از تهران و شهر های بزرگ شروع به راه اندازی کردند.

البته بازی های موجود در این مجموعه ها لزوما به بازی های رومیزی خلاصه نمی شود. برخی شان کنسول های بازی و حتی اتاق های مخصوص مافیا هم دارند. از طرفی تعداد بازی های موجود در کافه بازی ها هم بسیار زیاد است. برخی کافه ها حدود 100 بازی و برخی از قدیمی ها تا 1000 بازی هم در خود جای می دهند.

بسیار از کافه بردگیم های معروف در سطح تهران و یا شهرهای بزرگ مثل اصفهان، مشهد، اهواز و غیره رویداد های هفتگی یا مسابقات کوچک و بزرگی برگزار می کنند که گیمر های سطح شهر را دورهم جمع می کند و آنها بر سر میز های بازی به رقابت وا می دارد. این رویداد ها به گسترش بازی های رومیزی کمک شایانی می کنند. همینطور گاها کافه گیم ها به مکانی برای تست بازی های طراحان ایرانی تبدیل می شود. یعنی طراحان ایرانی بازی هایشان را برای تست گیمر ها در قالب رویداد های پلی تست به کافه ها می آورند.

شرکت کنندگان این رویداد ها در حین حال این شانس را دارند که بازی های آینده را آزمایش کنند، بازخورد ارائه دهند و حتی در روند توسعه شرکت کنند. جو پر جنب و جوش یک رویداد این چنینی بازی باعث شکل گیری جامعه گسترده ای برای بازی های رومیزی می شود.

رویدادهای بازی رومیزی که در کافه بازی های برگزار می شود فرصتی عالی برای گسترش جامعه بردگیم در ایران است. چه امتحان آخرین بازی استراتژیک باشد، چه شرکت در یک تورنمنت رقابتی یا پیوستن به یک جلسه بازی مشارکتی، این رویدادها بازیکنان را قادر می‌سازد تا عناوین جدید را کشف کنند و سبک‌های مختلف بازی را کشف کنند. آنها همچنین یک محیط حمایتی را برای بازیکنان ارائه می دهند تا مهارت های بازی خود را بیاموزند و بهبود بخشند و از دانش و تجربه جمعی دیگران بهره مند شوند.

 

 

کافه گیم چلنج challenge در مراغه ،آدرس کافه گیم چلنج challenge در مراغه ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه گیم چلنج challenge در مراغه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: