منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است

توضیحات آگهی

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر ،به مدیریت سپیده مهدی پور در اسلامشهر آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر ،آدرس مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر

ساعت کاری ۱۰ صبح الی ۲۰
ارائه کلیه خدمات ناخن نظیر : کاشت ناخن ، ترمیم ناخن ، لاکژل ، لمینت ، مانیکور و پدیکور و …
ارائه فیشیال ، لیفت و لمینت مژه و ابرو و…
ارائه آموزش کاشت ناخن

 

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر ،آدرس مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر :

کاشت ناخن

در واقع کاشت در ناخن های دست و پا  را خانم ها جهت زیبایی دستان، پاها و ناخن های خود انجام می دهند که این کار با استفاده از مواد مختلف و روش های مختلف انجام می شود که در ادامه این روش ها را بررسی خواهیم کرد.

در واقع داشتن دست‌ هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است و به همین دلیل است که خانم ها تازگی بیشتر به کاشت ناخن های دست و پای خود روی آورده اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ از جمله کوتاهی ناخن، زود شکستن ناخن ها و بد فرم بودن آن هاست.

کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد.

 

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر ،آدرس مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کاشت ناخن اکریلیک

ناخن‌های اکریلیک با مخلوط کردن مواد مونومر مایع و نوعی پلیمر پودری ساخته می‌شوند. این ترکیب، لایه محافظ و مقاومی تولید می‌کند که روی ناخن طبیعی قرار می‌گیرد. مواد پودری اکریلیک بعد از اجرا روی ناخن‌ها، با قرار گرفتن در معرض هوا سفت می‌شود. این لایه محافظ بعد از قالب‌گیری، قابلیت تراشیده شدن و حالت گرفتن دارد.

ناخن‌های اکریلیک، نخستین نسل از کاشت‌های امروزی محسوب می‌شوند که کاربرد آنها تقریبا منسوخ شده است. چرا که مواد پودری به کار رفته در این روش، اغلب مضر و سمی هستند. حتی برخی کارشناسان این حوزه، مواد اکریلیک را تهدیدی برای سلامتی تلقی می‌کنند. با این حال، برخی از افراد به خاطر دوام بسیار بالای اکریلیک‌ها، هنوز این مدل کاشت را ترجیح می‌دهند.

 

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر

کاشت ناخن ژل

کاشت ژل، نوین‌ترین و به روزترین جایگزین کاشت‌های اکریلیک به حساب می‌آید. این مدل کاشت اگرچه نقاط ضعفی دارد، اما به خوبی مشکلات ناشی از کاشت اکریلیک را پوشش داده است و سلامت شما را به خطر نمی‌اندازد.
مواد به کار رفته در کاشت ژل، قوام نرم‌تر و حالت‌پذیری بهتری نسبت به اکریلیک‌ها دارند. اما مقاومت و ماندگاری آنها کمتر است و در بازه زمان کوتاهی، به ترمیم احتیاج دارند.

کاشت ژل در سالن‌های آرایشگاهی، به دو شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند:

مواد ژل قابلیت این را دارند که به صورت مستقیم روی بستر ناخن اجرا شوند. چرا که برخلاف مواد اکریلیک، حاوی ترکیبات شیمیایی مضر نیستند و مشکلی برای ناخن‌های طبیعی ایجاد نمی‌کنند.

این روش کاشت، بلندی و شکل ناخن‌های شما را تغییر نمی‌دهد. اما لایه‌ای محافظ، محکم و زیبا روی ناخن به وجود می‌آورد. آنها تنوع رنگ و مدل بسیار گسترده‌ای بالایی دارند و هر سیلقه‌ای را پوشش می‌دهند. علاوه بر این، مانند تکنیک‌های کاشت، امکان اجرای دیزاین و طراحی نیز دارند.

روش دیگر استفاده از ژل، قالب گیری و استفاده از اکستنشن است. در این ترفند، تکنسین قالب از پیش آمده شده‌ای را با مواد ژل پر می‌کند و روی ناخن شما قرار می‌دهد. در این مدل کاشت، می‌توانید ناخن‌هایی بلندتر و کشیده‌تر داشته باشید.

یکی از تفاوت‌های عمده بین کاشت اکریلیک و ژل، نحوه خشک شدن آنها است. همانطور که اشاره شد، مواد اکریلیک با قرار گرفتن در معرض هوا خشک می‌شوند. در حالی که مواد ژل، برای خشک شدن نیاز به گرمای لامپ‌های UV دارند.

 

مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر

4.5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز تخصصی ناخن سپیده در اسلامشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *